Monika Brzozowska
CALL CENTER, PTK Centertel Sp z o.o
Języki
angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Szkolenia i kursy
Uprawnienia do obslugi klienta w specjalizacji Utrzymanie (12.2010)
Szkolenie CEDC Bartending Academy (05.2010)
II Ogólnopolskie Warsztaty Dziennikarskie (03.2010)
Kurs Specjalistycznych Umiejętności Marketingowych (05.2007)
Szkolenie z zakresu budowania zespołów (11.2006)
Szkolenie CEDC Bartending Academy (05.2010)
II Ogólnopolskie Warsztaty Dziennikarskie (03.2010)
Kurs Specjalistycznych Umiejętności Marketingowych (05.2007)
Szkolenie z zakresu budowania zespołów (11.2006)
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Zainteresowania
moda, media, muzyka
Organizacje
Europejskie Forum Studentów AEGEE
Inne
Znajomość zagadnień dotyczących BHP
Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office ( Word, Excel, Power Point)
Umiejętność pracy w grupie, organizowanie pracy, komunikowanie się, łatwość nawiązywania kontaktów,
Bardzo dobra znajomość programu Microsoft Office ( Word, Excel, Power Point)
Umiejętność pracy w grupie, organizowanie pracy, komunikowanie się, łatwość nawiązywania kontaktów,
Grupy
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
Najstarsza prywatna uczelnia w Lublinie. Kształcimy na studiach licencjackich, inżynierskich , magisterskich i podyplomowych. Można studiować w języku polskim i angielskim a także on-line!