Mirosława Smoczyk

Mirosława Smoczyk

Dyrektor Produkcji w CS Group Polska SA oraz Panorama Firm Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Języki

rosyjski
biegły
angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Eniro Polska
Dyrektor Produkcji
Warszawa, Bydgoszcz
Logo
Dyrektor Produkcji
CS Gruoup Polska S.A.
Warszawa, Bydgoszcz
Logo
Właściciel
XMR Consulting Mirosława Smoczyk
Logo
Dyrektor Produkcji Kontentowej
CS Group Polska S.A.
Warszawa, Bydgoszcz
Logo
V-ce Dyrektor Produkcji Reklam Internetowych
CS Group Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Bydgoszcz
Logo
Kierownik Działu Produkcji Reklam Internetowych
CS Group Polska Sp. z o.o.
Warszawa, Bydgoszcz
ClearSense Polska
Project Office Manager
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z O.O.
Kierownik Działu Obsługi Zamówień
pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne Sp. z o.o.
odpowiedzialność za przepływ zamówień oraz ich realizację,
organizacja pracy zespołu,
optymalizacja procesów oraz procedur,
optymalizacja rozwiązań systemowych mających bezpośredni wpływ na proces w dziale
Logo
Trener Aplikacji Biznesowych
Eniro Polska Sp. z o.o., Warszawa
przygotowywanie, opracowywanie i prowadzenie szkoleń
z zakresu aplikacji biznesowych, opracowywanie materiałów autorskich do szkoleń, przygotowywanie założeń
do tworzenia aplikacji od strony użytkownika, testowanie aplikacji od strony użytkownika, przygotowywanie, opracowywanie i wdrażanie procesów i procedur, analiza istniejących procesów, ich ocena oraz tworzenie nowych standardów efektywności i wydajności, koordynowanie szkoleń prowadzonych przez firmy zewnętrzne;
Logo
Koordynator Sekcji Internetu (po)
Eniro Polska Sp. z o.o. Warszawa
organizacja pracy w sekcji internetowej, opracowywanie procesów i procedur w sekcji internetowej, optymalizacja wydajności;
Logo
Trener Aplikacji Biznesowych
Eniro Polska Sp. z o.o. Warszawa
przygotowywanie, opracowywanie i prowadzenie szkoleń zakresu aplikacji MBS, opracowywanie materiałów autorskich do szkoleń, przygotowywanie założeń do tworzenia aplikacji od strony użytkownika, testowanie aplikacji od strony użytkownika, przygotowywanie, opracowywanie i wdrażanie procesów i procedur, analiza istniejących procesów, ich ocena oraz tworzenie nowych standardów efektywności i wydajności, koordynowanie szkoleń prowadzonych przez firmy zewnętrzne;
Logo
Projekt wdrożenia aplikacji
Eniro Polska Sp. z o.o. Warszawa
testowanie aplikacji na każdym etapie jej zaawansowania
od strony użytkownika, opracowywanie założeń działania wdrażanej aplikacji, opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych, przeprowadzenie szkoleń z zakresu wdrażanej aplikacji dla całej firmy – każdego działu korzystającego z tej aplikacji pod względem funkcjonalności danego działu;
Logo
Konsultant Biura Obsługi Klienta
Eniro Polska Sp. z o.o. Warszawa
obsługa infolinii, obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
i rezygnacyjnych;
Logo
Pracownik Administracyjny
Pracownia Projektowo Dekoratorska Danuta Słomczyńska Poznań
prace administracyjno – biurowo – zaopatrzeniowe przy realizacji projektów reklamowych, przy budowie stoisk targowych;

Szkolenia i kursy

2008-2009 - kurs instruktorski, specjalność instruktor fitness

Edukacja

Logo
"Trener - zawód przyszłości" projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej, zakończony certyfikatem trenerskim, studia podyplomowe
Akademia Szybkiej Nauki Tadeusza Buzarewicza
Logo
Studium Zarządzania Zasobami Ludzkimi, studia podyplomowe
Akademia Rozwoju Gospodarczego w Poznaniu
Logo
filologia rosyjsko-ukraińska, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Grupy

Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Będąc młodą lekarką ...
Będąc młodą lekarką ...
Dla wszystkich lubiących inteligentny i subtelny humor Ewy Szumańskiej i Jana Kaczmarka
Nie tylko dla orłów
Nie tylko dla orłów
Dla fanów kultowego programu Wojciecha Manna i Grzegorza Wasowskiego
Warszawa PL
Warszawa PL
Zakochaj się w Warszawie
wszystkie kanały w obsłudze klienta
wszystkie kanały w obsłudze klienta
Grupa zajmowac sie bedzie wzajemną wymainą informacji na temat róznic w obsłudze klienta, w zaleznosci od wykorzystywanego kanału obsługi