Mirosława Klepacka

Mirosława Klepacka

Marketing manager, Włodarzewska S.A.

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Marketing manager

    Włodarzewska S.A.

    luty 2009 - sierpień 2010 (przez 1 rok i 7 miesięcy)
    dyrektor

    Fundacja Polish Prestige Hotels

    sierpień 2006 - listopad 2008 (przez 2 lata i 4 miesiące)
     Prowadzenie działalności merytorycznej, organizacyjnej i finansowej programu marketingowego
     Koordynacja działań związanych z systemem rezerwacji on-line i programem lojalnościowym
     Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami
     Prowadzenie działalności marketingowej i sprzedażowej programu
     Bieżąca współpraca z hotelami
     Tworzenie i sprzedaż produktów na bazie usług oferowanych przez hotele
     Pozyskiwanie środków finansowych z działalności reklamowej
     Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń finansowych
     Przygotowywanie i realizacja planów budżetowych i marketingowych
     Prowadzenie działalności PR, organizacja spotkań i eventów
     Współpraca z agencjami reklamowymi
     Organizowanie i prowadzenie działalnoś
    marketing manager

    BGŻ S.A.

    sierpień 2000 - maj 2005 (przez 4 lata i 10 miesięcy)
     Planowanie, koordynowanie i realizacja działalności marketingowej we wszystkich oddziałach regionu – w oparciu o strategię marketingową Banku oraz lokalne analizy i prognozy rynkowe
     Wsparcie sprzedaży w oddziałach regionu poprzez organizowanie i koordynowanie działalności promocyjno – reklamowej
     Organizowanie, nadzorowanie i realizacja regionalnych i lokalnych akcji promocyjno – reklamowych na rynku lokalnym oraz uczestnictwo w targach, sympozjach, spotkaniach środowiskowych
     Organizowanie i koordynowanie akcji sponsoringowych w regionie
     Przygotowanie zbiorczych zestawień potrzeb w zakresie reklamy materialnej i niematerialnej w regionie
     Prowadzenie bieżących i średniookresowych badań marketingowych dotyczących rynku, konkurencji oraz jakości obsługi.
     Ocena oferty produktowej i cenowej banków konkurencyjnych.
     Badanie potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia klientów z usług Banku
     Monitorowanie wdrożenia przyjętych standardów obsługi klienta w oddziałach
    kierownik sprzedazy

    WAWEL SA

    lipiec 1997 - czerwiec 2000 (przez 3 lata)
     Zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych
     Przygotowywanie i realizacja regionalnych planów sprzedażowych i marketingowych
     Prowadzenie sprawozdawczości oraz rozliczeń finansowych
     Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi klientami
     Prowadzenie negocjacji handlowych
     Prowadzenie rekrutacji i szkolenie pracowników

    Edukacja

    Menadżer turystyki, studia podyplomowe

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

    październik 2007 - czerwiec 2008 (przez 9 miesięcy)
    marketing i zarządzanie, magisterskie

    Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Białymstoku

    październik 1994 - czerwiec 1999 (przez 4 lata i 9 miesięcy)

    Języki

    Rosyjski

    podstawowy

    Angielski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

     Warsztaty marketingowe forte
     Negocjacje w biznesie
     Marketing i sprzedaż produktów bankowych
     Metody liczenia efektywności działań promocyjno – reklamowych
     Marketing bezpośredni – narzędzia zdobywania i utrzymywania klientów
     Działalność marketingowa w aspekcie pro sprzedażowym
     Sprzedaż progresywna
     Sprawozdawczość marketingowa
     Intensywny kurs specjalistyczny j. angielskiego - Business and Banking

    Organizacje

    Slow food

    Hobby

    kulinaria, golf, joga