Mirosław Szczepaniak

Przedstawiciel Farmaceutyczny Aflofarm
Kielce, świętokrzyskie

Języki

angielski
dobry
niemiecki
dobry

Doświadczenie zawodowe

Teva Operations Poland
Przedstawiciel Medyczny
Naukowa promocja leków etycznych skierowana do specjalistów i lekarzy pierwszego kontaktu. Organizacja warsztatów naukowych dla lekarzy. Współpraca ze środowiskiem medycznym oraz prezentacja leków RX w aptekach i na oddziałach szpitalnych
Polpharma
Przedstawiciel medyczny
Naukowa promocja leków etycznych skierowana do lekarzy specjalistów oraz pierwszego kontaktu.Organizacja konferencji, spotkań naukowych a także prelekcji i prezentacji na oddziałach szpitalnych. Przygotowywanie analiz, raportów, rezlizowanie założonych planów sprzedaży.
Generali Group
Agent Ubezpieczeniowy
Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeniowe S.A.
Sprzedaż polis ubezpieczeniowych na życie, poszukiwanie klientów,obsługa klientów Otwartego Funduszu Emerytalnego. Wprowadzanie i koordynacja programów wspierających sprzedaż.
L'Oreal Polska
Reprezentant Sektora Aptecznego
Realizowanie założeń strategii działań handlowych w aptekach na podległym terenie woj.świętokrzyskiego, małopolskiego i podkarpackiego. Nawiązywanie kontaktów, prowadzenie rozmów oraz negocjacji handlowych. Raportowanie osiąganych wyników oraz innych zleconych sprawozdań.
Wella Polska Sp. z o.o.
Doradca Handlowy
Ponad 7-letnie doświadczenie w branży kosmetycznej. Bardzo dobra znajomość rynku detalicznego jak i hurtowego. Opiekun z ramienia Welli wiodącej hurtowni w regionie, negocjowanie i zawieranie kontraktów a także realizowanie programów promocyjnych.
Nestle Polska S.A.
Przedstawiciel Handlowy
Realizowanie założeń dystrybucji i sprzedaży. Teoretyczna i praktyczna znajomość grupowania i układania produktów.
Logo
Pracownik, później Kierownik Działu Sprzedaży
Hurtownia "Firmowa" w Kielcach
Kontrolownie poziomu sprzedaży i dystrybucji, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych. Budowanie strategii działalnośći Firmy.

Szkolenia i kursy

1. Techniki skutecznej sprzedaży
2. Trening persfazji
3. Motywacja klienta
4. Zarządzanie przez cele
5. Jakość i sposób zarządzania
6. Potrzeby klienta
7. Negocjacje handlowe
8. Merchandising
9. Standardy sprzedaży na rynku farmaceutycznym
10.Zarządzanie terytorium
11.Zaawansowane techniki sprzedaży z elementami negocjacji

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi , studia podyplomowe
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Logo
Marketing międzynarodowy i organizacja firmy, magisterskie
Akademia Świętokrzyska im. Jana Kochanowskiego w Kielcach
Logo
Humanistyczny - Historia, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

1.Turystyka górska
2.Akwarystyka słodkowodna ( od 28 lat)
3.Narciarstwo
4.Terenowa jazda rowerem
5.Podróże z plecakiem po świecie

Inne

Znajomość obsługi komputera - MS Office.
Umiejętności organizacyjne i planowanie.
Umiejętność pod presją czasu oraz w stresie.
Szybkie przyswajanie wiedzy.
Posiadanie prawa jazdy kat.B
Długoletnia i bezwypadkowa jazda samochodem.