Mirosław Czarnogórski

06.1995 - 09.2014 Makro Cash&Carry Polska SA (Warszawa, Polska) Kierownik Działu Sprzedaży Art. Spożywcze Zarządzenie zespołem kierowników Stoisk i podległych pracowników. Określanie targetów wartości sprzedaży, dopuszczalnej wartości strat
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Makro Cash and Carry Polska S.A.
kierownik działu sprzedaży
Zarządzenie zespołem kierowników Stoisk i podległych pracowników. Określanie targetów wartości sprzedaży, dopuszczalnej wartości strat, wartości zapasu towaru, ilości niezbędnych etatów w celu uzyskanie najlepszego zysku z prowadzonej działalności handlowej.
Współpraca z klientami (bezpośrednia opiekaj nad najlepszymi klientami), tworzenie planu promocji wewnętrznych, analiza zyskowności współpracy.

Najlepsze wyniki w sieci w zakresie:
-sprzedaży
-zapasu w dniach
-strat
-zyskowności
-zaangażowania pracowników ( wydajność- wartość sprzedaży przypadająca na jedno FTE)
"Gwiazda Makro" nagroda za najlepszą współpracę z klientami
Elżbieta Ungier
Elżbieta Ungier · współpracownik
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Mirkiem przez okres trzech lat podczas mojej pracy w Makro Centrum Rozwoju Firm i wspominam tę współpracę bardzo miło. W czasie realizacji wielu projektów zawsze wykazywał się ogromnym doświadczeniem w dziedzinie handlu. Znakomicie sprawdzał się w sytuacjach wymagających pracy zespołowej i zawsze umiał pogodzić interesy Hali Makro i naszego Centrum. Wytworzył atmosferę wzajemnej pomocy i zrozumienia. Szczerze polecam!
Marta Basińska
Marta Basińska · współpracownik
wystawiono
To, co najlepiej charakteryzuje Mirka to ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne - szczere i prawdziwe, nie wyuczone. Sprawdza się to zarówno w aspekcie sprzedażowym stanowiska, które zajmuje, jak i w zarządzaniu zespołem oraz budowaniu relacji ze współpracownikami. Przyjazny i bardzo pomocny. A w sytuacjach awaryjnych - rozwiązuje problemy zamiast załamywać ręce.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Mirek jest otwartym na współpracę, kreatywnym menedżerem, który zawsze stara się zapewnić Klientom Makro najlepszą możliwą obsługę, informację i ofertę. Zespół Mirka, będąc zarządzanym w takiej atmosferze i z misją "najważniejszy jest Klient" świetnie uzupełnia się z przełożonym oraz maksymalnie wspiera Makro jako „Customer Driver Organization”. Współpraca z Mirkiem to przyjemność i szczerze rekomenduję Jego osobę wszystkim, którzy chcieliby wesprzeć swój zespół doświadczonym i rzetelnym, szanującym i dbającym o Klientów menedżerem.

Szkolenia i kursy

06.2014 "Pierwsza Pomoc Przedmedyczna"
Seminarium "Pierwsza Pomoc Przedmedyczna (wg programu lek med. Piotra Kołodziejskiego) organizowane przez SiDP Szkolenie i Doskonalenie Personelu
10.2013 Zarządzanie Bezpieczeństwem Żywności wg PN EN ISO22000/2006
Konsultacje szkoleniowe dla Przewodniczących Zespołów ds. Bezpieczeństwa Żywności organizowane przez Silliker
05.2011 System Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności wg PN EN ISO22000 - Konsultacje przed audytem certyfikującym
01.2010 Prowadzenie Dyskusji moderowanej
Celem warsztatów był przegląd i rozwój umiejętności prowadzenia dyskusji moderowanej na rzecz wdrożenia programu Store Standards- Instytut Rozwoju Biznesu
11.2009 Odpowiedzialność za bezpieczeństwo żywności w Makro
Szkolenie prowadzone przez Silliker Polska Sp.zo.o
04.2009 Przywództwo - zbuduj fundament (moduł Start)
Zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie skutecznego zarządzania zespołem i rozwijanie kompetencji osobistych i liderskich -szkolenie prowadzone przez Instytut Rozwoju Biznesu
11.2007 Skuteczne Podejście do Klienta (customer Approach)
Organizator Makro Cash and Carry Polska S.A
09.2007 Gwarancja i Rękojmia a Reklamacja
Szkolenie prowadziła firma PZ i D Syntyza
10.2006 GMP, GHP oraz systemu HACCP z elementami technologii i towaroznawstwa
Szkolenie organizowane przez Stowarzyszenie Naukowo-Techniczne Inżynierów i Techników Przemysłu Spożywczego
03.2006 Ocena Potencjału
Ocena pracy a ocena potencjału, czym są kompetencje, opis kompetencji, umiejętność oceny kompetencji, - szkolenie organizowane przez Human Factor
10.2005 Efektywna Komunikacja we Współpracy i Zarządzaniu
Szkolenie prowadzone przez IKR-Instytut Kreatywności i Rozwoju
05.2005 Szkolenie nt postępowania w sytuacjach podłożenia ładunku wybuchowego w sieciach handlowych
Szkolenie prowadzone przez Warszawskie Centrum Edukacyjne - Matel Service
11.2004 Profesjonalna Obsługa Klienta
Szkolenie prowadzone przez firmę Futura Studio
08.2004 Team Work
Budowa zespołu- szkolenie prowadzone przez INVICTUS Sp. z.o.o
03.2004 Kurs Zarządzania Zapasami
Zakres kursu odpowiadał standardom opracowanym przez Europejskie Stowarzyszenie Logistyczne- szkolenie prowadzone przez CEL-Centrum Edukacji Logistycznej
09.2002 Kurs Szybkiego Czytania
Szkolenie organizowane przez IMPULS Instytut Metod Edukacji
06.2002 Efektywna Praca Zespołowa
Szkolenie organizowane przez IMPACT Polska
06.2001 Umiejętność Prezentacji
Szkolenie organizowane przez BIGRAM/BZ Training&Development
04.2001 Zarządzanie Zespołem
Szkolenie organizowane przez Human Factor
10.1998 Studium Zarządzania Relacjami Pracowniczymi
Szkolenie trwała w okresie od lutego do października 1998 i było prowadzone przez Polsko-Amerykańskie Centrum Zarządzania

Edukacja

Logo
specjalista BHP, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
Nauki o Rodzinie, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Motoryzacja (Mercedes Benz- naprawy, rekonstrukcja zabytków, sprzedaż)

Grupy

Mercedes-Benz
Mercedes-Benz
Mercedes-Benz Goldenline
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie