Milena Kempińska

Pracownik organizacji pozarządowej
Zielona Góra, lubuskie

Umiejętności

Psychologia rozwojowa chęć rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych Umiejętności analityczne Nieszablonowe i kreatywne myślenie bardzo dobra organizacja pracy Umiejętności komunikacyjne Chęć podejmowania nowych wyzwań empatia, kreatywność, tolerancja, elastyczność, otwartość, samomotywacja asertywność, odpowiedzialność, sumienność, lojalność przyswajanie informacji, zdobywanie wiedzy oraz szybkie uczenie się Inwestowanie w rozwój osobisty i zawodowy Miła aparycja i wysoka kultura osobista elastyczne reagowanie na zmiany- łatwość w przystosowaniu się do nowych warunków i zadań

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej
Specjalista ds. projektów i kooperacji
Doświadczenie w projektach realizowanych z funduszy UE (od 2013 roku):
-„Bon na innowacje"-ed.3 - pomoc w opracowaniu dokumentacji na potrzeby nowej edycji projektu, opracowanie procedury wyboru wykonawcy zadań zleconych w projekcie, koordynacja pracy agencji obsługującej działania reklamowe projektu, tworzenie treści potrzebnych do realizacji projektu, ocena wniosków dotacyjnych, udział w panelach ekspertów;
-Koordynacja staży uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zielonogórskim": opracowywanie dok. na potrzeby projektu, rozliczanie budżetu proj. w ramach powyższych zadań wraz z przygotowaniem potrzebnej dok., przygotowywanie wniosków rozliczeniowych;
-Asystent ds. współpracy partnerskiej w projekcie „Mentoring – innowacyjna metoda aktywizacji"–projekt partnerski, lider Fundacja na rzecz Collegium Polonicum;
-Pomoc przy tworzeniu oraz realizacji innych projektów finansowanych z dotacji UE realizowanych przez OPZL.

-Zarządzanie kanałami komunikacji OPZL - stroną internetową, fanpage OPZL oraz grupą OPZL Firma Firmie na Facebook, opracowywanie materiałów promocyjnych i newslettera dla firm członkowskich, współpraca z agencją reklamową;
-Przygotowanie i realizacja wydarzeń, konferencji, spotkań dla przedsiębiorców, pozyskiwanie sponsorów i partnerów; współorganizacja Zachodniego Forum Gospodarczego i innych eventów branżowych;
-Opieka nad firmami członkowskimi OPZL oraz ich obsługa na wysokim poziomie (doradztwo dla przedsiębiorców), a także udzielanie informacji/konsultacji firmom niezrzeszonym;
-Kreowanie nowych inicjatyw OPZL oraz ich wdrażanie; zorientowanie na osiągnięcie celu i rozwoju OPZL.
Logo
Asystent ds. konsularnych
Konsulat Republiki Słowenii
Zakres obowiązków:
- Realizacja zadań wynikających z obowiązków konsularnych
- Prowadzenie sekretariatu
- Obsługa interesantów
- Koordynacja aktualnych projektów realizowanych przez Konsulat
- Poszukiwanie możliwych projektów integrujących Słowenię i Polskę
- Koordynowanie i utrzymywanie relacji z instytucjami współpracującymi z Konsulatem –
Ambasada, MSZ
- Pomoc w zakresie możliwości nawiązania współpracy gospodarczej
- Aktywne działanie w zakresie promocji i integracji kultury słoweńskiej
- Budowanie silnej marki Republiki Słowenii woj. lubuskim i zachodniopomorskim
- Realizacja planów zgodnie ze strategią wytyczoną przez Konsula
Organizacja Pracodawców Ziemi Lubuskiej
Aystentka Dyrektora i specjalista ds. rozwoju
- zarządzanie biurem głównym
- organizacja spotkań/szkoleń/konferencji
- koordynacja Lubuskiego Forum Gospodarczego
- współtworzenie magazynu Biznes Lubuski
- opracowywanie materiałów promujących OPZL
- doradztwo w zakresie dotacji dla firm
Grupa Allianz Polska
stażystka
- przyjmowanie roszczeń oraz ich wpis do centralnego systemu
- prowadzenie książki korespondencji
- archiwizacja dokumentów
- wydawanie dokumentów agentom ubezpieczeniowym
- przyjmowanie interesantów
VISSAVI Sp. z o.o.
doradca klienta
Bank BNP Paribas
stażystka
- zapoznanie z prowadzoną działalnością, strategią oraz strukturą banku
- archiwizacja dokumentów
- wdrożenie się w system kredytowy banku
- przyjmowanie cesji
Agencje Reklamowe
przedstawiciel, hostessa
Agencje Reklamowe
- liczny udział w prezentacjach promocyjnych, event-ach

Szkolenia i kursy

• Uczetnik projektu „Akademia Innowacji” – 72 godziny szkoleń (12 dni) teoretycznych i praktycznych z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej oraz pozyskiwania funduszy europejskich
• Szkolenie Local Training Course organizowane przez Europejskie Forum Studentów AEGEE-Zielona Góra w zakresie: zarządzania projektem, podstaw pracy w organizacji pozarządowej, PR, HR, team building, tworzenie budżetu, negocjacje, fundraising. (poziom I i II)
• Szkolenie z wystąpień publicznych „Jak prezentować, by zainteresować”
• Szkolenie podstawowe z obsługi systemu STREAMSOFTprestiż w zakresie finansów i księgowości
• Prawo jazdy kategorii B

Edukacja

Logo
zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem, magisterskie
Uniwersytet Zielonogórski
Logo
ekonomia, licencjackie
Uniwersytet Zielonogórski

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój

Zainteresowania

• analiza światowych rynków gospodarczych, międzynarodowe rynki walutowe, strefa euro, kryzys w UE oraz kryzysy światowe, koncepcja CSR
• taniec, narty, rolki, dobra książka (najlepiej psychologiczna lub podróżnicza) gra na fortepianie

Inne

• Czynny udział w projekcie „Smaki polskie - polska tradycja” promującym portal wieprzopedia.pl - działalność z zakrsesu PR
• Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• publikuje w magazynie Biznes Lubuski felietony oraz inne art. specjalistyczne