Mikołaj Dragović

Marketing strategiczny, strategia komunikacji
Warszawa, mazowieckie

Języki

serbski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Deloitte
Manager
Logo
Senior Consultant
Stratosfera by Deloitte
Logo
Senior Consultant, Brand Strategy
Interbrand Milan
Driving business success for multinational and national companies by creating and managing brand value through rigorous analysis and marketing insight.

Leading as well as supporting role for projects involving:
- Brand positioning and re-positioning
- Consumer and trade channels segmentation and management
- Creating guidelines and processes for marketing activities
- Creating brand architecture and managing portfolios
- Strategic benchmarking
- Supportive role for brand valuation
__
Interbrand is the world’s leading brand consultancy, with a network of 33 offices in 27 countries. Publisher of the highly influential annual "The Best Global Brands” ranking. Combines the rigorous strategy and analysis of a management consulting practice with the entrepreneurial and creative spirit of branding.
STRATOSFERA ADDED VALUE
Strategist
- analizy rynku, kategorii produktowych i marek
- analizy semiotyczne oraz trendów kulturowych
- pozycjonowanie, repozycjonowanie marek
- wdrażanie strategii, nadzór zgodności rozwiązań kreatywnych ze strategią
McCann Worldgroup Sp. z o.o.
Junior Strategic Planner
- analiza danych rynkowych dotyczących kampanii reklamowych, konkurencji oraz konsumentów (tworzenie profilu grupy docelowej i insight’ów konsumenckich),
- opracowywanie koncepcji przekazu reklamowego (brief kreatywny),
- udział w tworzeniu oferty agencji, prezentacji i jej prowadzenie przed klientami agencji,
- nadzór strategiczny i konsultacje strategiczne dla klientów agencji.
McCann Worldgroup Sp. z o.o.
Junnior Account Executive
- koordynacja prac działów agencji w ramach prowadzonych projektów reklamowych od etapu strategii i kreacji do etapu produkcji
- kontakt z klientem, mediami i podwykonawcami
- planowanie działań taktycznych i ich prezentacja klientowi
- nadzorowanie budżetów, sporządzanie kosztorysów i harmonogramów prac

Edukacja

Logo
Strategia (opieka merytoryczna Young&Rubicam Brands), studia podyplomowe
Szkoła Mistrzów Reklamy
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Business Studies, licencjackie
Inholland University Rotterdam
Logo
BA (Hons) Business Management, licencjackie
University of Derby, The Derbyshire Business School

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Zainteresowania

Fotografia, żagle, snowboard, wiolonczela

Organizacje

- Współtwórca Polish Society, University of Derby
- Prezydent Europejskiego zwiazku klubow Rotaract (E.R.I.C), 2012/1013

Inne

Nagroda The Derbyshire Building Society za najlepszą pracę licencjacką na roku.

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Homo Inquietus
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus. Główne cele fundacji: Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej. R
McCANN ERICKSON
McCANN ERICKSON
Advertising Agency
McCANN Worldgroup
McCANN Worldgroup
Advertising Worldgroup
Praca w marketingu
Praca w marketingu
praca w agencjach marketingowych, działach marketingu
Rakija
Rakija
bośniacki , chorwacki , macedoński , serbski , słoweński , bosnian , croatian , macedonian , serbian , slovenian , bosanski , hrvatski , makedonski, srpski , slovenščino
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Strategic Planning
Strategic Planning
Grupa dla strategów reklamowych i osób zainteresowanych tematem.
Szkoła Mistrzów Reklamy
Szkoła Mistrzów Reklamy
Grupa skupiająca studentów, absolwentów, wykładowców Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPIZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie