Języki
serbski
ojczysty
angielski
biegły
włoski
dobry
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Senior Consultant, Brand Strategy
Interbrand Milan
Driving business success for multinational and national companies by creating and managing brand value through rigorous analysis and marketing insight.
Leading as well as supporting role for projects involving:
- Brand positioning and re-positioning
- Consumer and trade channels segmentation and management
- Creating guidelines and processes for marketing activities
- Creating brand architecture and managing portfolios
- Strategic benchmarking
- Supportive role for brand valuation
__
Interbrand is the world’s leading brand consultancy, with a network of 33 offices in 27 countries. Publisher of the highly influential annual "The Best Global Brands” ranking. Combines the rigorous strategy and analysis of a management consulting practice with the entrepreneurial and creative spirit of branding.
Leading as well as supporting role for projects involving:
- Brand positioning and re-positioning
- Consumer and trade channels segmentation and management
- Creating guidelines and processes for marketing activities
- Creating brand architecture and managing portfolios
- Strategic benchmarking
- Supportive role for brand valuation
__
Interbrand is the world’s leading brand consultancy, with a network of 33 offices in 27 countries. Publisher of the highly influential annual "The Best Global Brands” ranking. Combines the rigorous strategy and analysis of a management consulting practice with the entrepreneurial and creative spirit of branding.
Strategist
- analizy rynku, kategorii produktowych i marek
- analizy semiotyczne oraz trendów kulturowych
- pozycjonowanie, repozycjonowanie marek
- wdrażanie strategii, nadzór zgodności rozwiązań kreatywnych ze strategią
- analizy semiotyczne oraz trendów kulturowych
- pozycjonowanie, repozycjonowanie marek
- wdrażanie strategii, nadzór zgodności rozwiązań kreatywnych ze strategią
Junior Strategic Planner
- analiza danych rynkowych dotyczących kampanii reklamowych, konkurencji oraz konsumentów (tworzenie profilu grupy docelowej i insight’ów konsumenckich),
- opracowywanie koncepcji przekazu reklamowego (brief kreatywny),
- udział w tworzeniu oferty agencji, prezentacji i jej prowadzenie przed klientami agencji,
- nadzór strategiczny i konsultacje strategiczne dla klientów agencji.
- opracowywanie koncepcji przekazu reklamowego (brief kreatywny),
- udział w tworzeniu oferty agencji, prezentacji i jej prowadzenie przed klientami agencji,
- nadzór strategiczny i konsultacje strategiczne dla klientów agencji.
Junnior Account Executive
- koordynacja prac działów agencji w ramach prowadzonych projektów reklamowych od etapu strategii i kreacji do etapu produkcji
- kontakt z klientem, mediami i podwykonawcami
- planowanie działań taktycznych i ich prezentacja klientowi
- nadzorowanie budżetów, sporządzanie kosztorysów i harmonogramów prac
- kontakt z klientem, mediami i podwykonawcami
- planowanie działań taktycznych i ich prezentacja klientowi
- nadzorowanie budżetów, sporządzanie kosztorysów i harmonogramów prac
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Fotografia, żagle, snowboard, wiolonczela
Organizacje
- Współtwórca Polish Society, University of Derby
- Prezydent Europejskiego zwiazku klubow Rotaract (E.R.I.C), 2012/1013
- Prezydent Europejskiego zwiazku klubow Rotaract (E.R.I.C), 2012/1013
Inne
Nagroda The Derbyshire Building Society za najlepszą pracę licencjacką na roku.
Grupy
Homo Inquietus
Dla "ludzi niespokojnych", członków, sympatyków i osób zaangażowanych w rozwój fundacji Homo Inquietus.
Główne cele fundacji:
Działalność związana z upowszechnianiem polskiej myśli filozoficznej.
R
Rakija
bośniacki , chorwacki , macedoński , serbski , słoweński , bosnian , croatian , macedonian , serbian , slovenian , bosanski , hrvatski , makedonski, srpski , slovenščino
Szkoła Mistrzów Reklamy
Grupa skupiająca studentów, absolwentów, wykładowców Szkoły Mistrzów Reklamy przy WSPIZ im. Leona Koźmińskiego w Warszawie