Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Programista rozgrywki
Shadow Warrior:
- AI - prototypowanie przeciwników
- system animacji
Hard Reset:
- AI - rdzeń systemu i implementacja przeciwników (poza bossami)
- wyszukiwanie ścieżek i poruszanie
- gameplay - architektura systemu i pierdziliony mniejszych bądź większych ficzerków
- Squirrel - integracja i optymalizacja języka skryptowego
- AI - prototypowanie przeciwników
- system animacji
Hard Reset:
- AI - rdzeń systemu i implementacja przeciwników (poza bossami)
- wyszukiwanie ścieżek i poruszanie
- gameplay - architektura systemu i pierdziliony mniejszych bądź większych ficzerków
- Squirrel - integracja i optymalizacja języka skryptowego
Programista silnika
Wiedźmin - Przy grze "Wiedźmin" odpowiedzialny byłem przede wszystkim za system wyszukiwania ścieżek, poruszanie i wykrywanie kolizji obiektów. Zajmowałem się różnorodnymi zagadnieniami związanymi z implementacją mechaniki gry, optymalizacją oraz interfejsem użytkownika.
Wiedźmin Edycja Rozszerzona – W trakcie prac nad
TWEE, poza poprawą błędów oraz stabilności gry, byłem
odpowiedzialny za rozbudowę systemu mimiki oraz poprawę
responsywności gry.
Kolejny projekt – Na potrzeby wciąż nie ogłoszonego projektu stworzyłem od zera zupełnie nowy system wyszukiwania ścieżek. Bazując na systemie kolizji automatycznie generuje on wszystkie dane wyszukiwania ścieżek i działa prawidłowo bez potrzeby dodatkowej konfiguracji (choć jego architektura na nią pozwala). Byłem również odpowiedzialny za rozwój systemu walki, systemu cutscen oraz systemu "żyjących miast".
Wiedźmin Edycja Rozszerzona – W trakcie prac nad
TWEE, poza poprawą błędów oraz stabilności gry, byłem
odpowiedzialny za rozbudowę systemu mimiki oraz poprawę
responsywności gry.
Kolejny projekt – Na potrzeby wciąż nie ogłoszonego projektu stworzyłem od zera zupełnie nowy system wyszukiwania ścieżek. Bazując na systemie kolizji automatycznie generuje on wszystkie dane wyszukiwania ścieżek i działa prawidłowo bez potrzeby dodatkowej konfiguracji (choć jego architektura na nią pozwala). Byłem również odpowiedzialny za rozwój systemu walki, systemu cutscen oraz systemu "żyjących miast".
Edukacja
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Programista C++
Zainteresowania
- Komputery i programowanie. Swój pierwszy komputer ZX Spectrum dostałem mając 7 lat i był to czas moich pierwszych "doświadczeń" w programowaniu.
- Sztuki walki. Ponad dwanaście lat ćwiczyłem karate, zdobywając stopień mistrzowski oraz uprawnienia instruktorskie. Zanim rozpocząłem pracę w zawodzie przez dwa lata prowadziłem treningi "na zlecenie", a przez półtora roku miałem własną sekcję karate(http://karate.neostrada.pl). W tej chwili ćwiczę kick boxing, podchodzę do niego rekreacyjnie i z braku czasu poświęcam się mu mniej intensywnie.
- Staram się prowadzić aktywne życie. Rower, narty czy siłownia. Ciągnie mnie by zobaczyć kawałek świata.
- Sztuki walki. Ponad dwanaście lat ćwiczyłem karate, zdobywając stopień mistrzowski oraz uprawnienia instruktorskie. Zanim rozpocząłem pracę w zawodzie przez dwa lata prowadziłem treningi "na zlecenie", a przez półtora roku miałem własną sekcję karate(http://karate.neostrada.pl). W tej chwili ćwiczę kick boxing, podchodzę do niego rekreacyjnie i z braku czasu poświęcam się mu mniej intensywnie.
- Staram się prowadzić aktywne życie. Rower, narty czy siłownia. Ciągnie mnie by zobaczyć kawałek świata.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Gry
Gry on-line (flash, MMORPG...)
Gry pudełkowe (czyli wszystko co można kupić w sklepie:)
Product Placement w grach (przyszłość branży?)