Michał Kuriata

Michał Kuriata

Project Manager IT / Product Owner w Trans.eu, Co-founder / Project Manager w QPROJECT

Wrocław, dolnośląskie

Podsumowanie

  • Axure
  • Projektowanie wspomagane komputerowo
  • Corel Draw
  • E-commerce
  • System Informacji Geograficznej
  • Graphic Design
  • Projektowanie interakcji
  • Fotografia
  • PMBOK
  • Zarządzanie produktem
  • Project Management
  • Kierownicy projektów
  • Scrum
  • SEM
  • SEO
  • Użyteczność
  • User Experience
  • Interfejs użytkownika
  • Projektowanie interfejsu użytkownika
  • Web Analytics
  • Web Development
  • Zarządzanie projektami internetowymi
  • Scrum, Agile Project Management
Od 2007 roku w QPROJECT odpowiadam za całościowy rozwój firmy.

Od 2011 roku jestem związany ze sprzedażą w internecie gdzie odpowiadam za marketing, SEO, SEM, SM, wsparcie klienta, sprzedaż, logistykę, wdrażanie nowych technologii i rozwiązań.
W 2012 i 2013 roku współpracowałem z Divante w którym zajmowałem się zarządzaniem projektami, konsultingiem e-commerce oraz weryfikacją i tworzeniem modeli biznesowych.

Obecnie współpracuję z Trans.eu jako Project Manager IT / Product Owner platformy Social Media TransPlace.eu, dostarczając nowoczesne narzędzia pracy łączące społeczność TSL (Transport, Spedycja, Logistyka).

Brałem udział w projektach dla takich marek jak: ENERGA, JTI, Spiele Max, Rainbow Tours, Tim, Nexto, C.H. Beck, Elamed, Franc Gardiner, eurobuy.ua, Polarsport, Skalnik.

Dodatkowo jestem trenerem biznesu i pasjonatem szkoleń.

Prywatnie zawsze uśmiechnięty mąż Agaty, tato Antka

---------------------------------------------
Przeprowadzone szkolenia:
- StartAP - Akademia Przedsiębiorczości - II miejsce wśród szkoleniowców według ocen uczestników
- seria szkoleń w ramach grupy e-Commerce Polska
- dochodowysklep.pl

---------------------------------------------
Wystąpienia jako prelegent:
- I,II,III edycja ALEJE.IT - http://bit.ly/TyEoei
- Skuteczna sprzedaż przez internet. JAK ZBUDOWAĆ e-SKLEP? organizator - e-Commerce Polska - temat: "Usability a konwersja w e-sklepie" - http://bit.ly/18aqt3Z
- ISPO Academy - Seminarium dla sklepów sportowych i outdoorowych - temat: "E-commerce - skuteczny sklep internetowy"
- InfoMeet Wrocław 10.2013, 02.2014
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Kuźnia Kadr - temat: "Pozyskanie, utrzymanie i lokalizacja klienta, czyli kilka słów o funkcjonowaniu w biznesie niszowym"
- socialmediaSTANDARD 2013 Biznes - temat: "Narzędzia pracy łączące społeczność transportową"
Project Manager IT / Product Owner - Dział Innowacji

Logintrans Sp. z o. o.

od listopada 2013 (od 6 miesięcy)
Rozwój platformy Social Media - TransPlace dla branży TSL (Transport Spedycja Logistyka).
Rozwój platformy TransInside - wewnętrznego narzędzia wspomagającego pracę firmy i pracowników.
Opieka merytoryczna nad sklepem Trans24.pl

Zakres obowiązków:
- zarządzanie projektami,
- zarządzanie zespołem,
- wsparcie zespołu zarządzającego projektami,
- kreowanie produktów ich wizji i usprawnień,
- wdrażanie produktów w oparciu o prace działów produkcyjnych i jakościowych,
- analiza wprowadzanych zmian i ich wpływu na postrzeganie przez klienta,
- odpowiedzialność za funkcjonowanie oprogramowania w firmie,
- konsulting z zakresu handlu elektronicznego i użyteczności,
- zbieranie i analizowanie potrzeb i wymagań biznesowych klientów,
- szkolenia.
Co-founder

QPROJECT s.c.

od kwietnia 2010 (od 4 lat i 1 miesiąca)
- konsultant e-commerce,
- kierownik zespołu projektowego (Project Manager),
- zarządzanie zespołem,
- negocjator kontraktów,
- specjalista IT,
- marketing,
- SEO, SEM, SM,
- projektant,
- trener / szkoleniowiec.
Project manager IT

Divante

listopad 2012 - październik 2013 (przez 1 rok)
Project manager IT - od 08.2013
- zarządzanie projektami,
- zarządzanie zespołem,
- wsparcie zespołu zarządzającego projektami,
- szkolenia,
- konsulting z zakresu handlu elektronicznego,
- zbieranie i analizowanie potrzeb i wymagań biznesowych klientów,

---------------------------------------------
Project manager IT - od 07.2013
- zarządzanie projektami,
- zbieranie i analizowanie potrzeb i wymagań biznesowych klientów (z wykorzystaniem między innymi: Business Model Canvas, mapa empatii),
- tworzenie dokumentacji funkcjonalnej.

---------------------------------------------
User interface designer / Project manager IT - od 11.2012 do 06.2013
- zarządzanie projektami (Project Manager),
- zbieranie i analizowanie potrzeb użytkowników,
- zbieranie i analizowanie wymagań biznesowych (z wykorzystaniem między innymi: Business Model Canvas, mapa empatii),
- analiza zachowań użytkowników na podstawie statystyk internetowych (z wykorzystaniem między innymi: Google Analytics),
- projektowanie koncepcyjne makiet (Axure RP Pro 6.5),
- prowadzenie optymalizacji serwisów z wykorzystaniem testów porównawczych,
- tworzenie dokumentacji funkcjonalnej.

---------------------------------------------
Realizacja lub współrealizacja projektów dla takich marek jak: ENERGA, JTI, Spiele Max, Rainbow Tours, Tim, Nexto, C.H. Beck, Elamed, Franc Gardiner, eurobuy.ua.
Trener kadry dydaktycznej

VERX s.p. z.o.o.

październik 2011 - listopad 2012 (przez 1 rok i 2 miesiące)
Szkolenia wdrożeniowe z zakresu obsługi nowoczesnych pomocy dydaktycznych:
- tablice interaktywne mobilne i stacjonarne,
- systemy A/V.

Szkolenia z obsługi i wykorzystania cyfrowych materiałów dydaktycznych:
- plansze multimedialne,
- cyfrowe podręczniki,
- materiały on-line.

Szkolenia z opracowywania i prowadzenia zajęć z wykorzystaniem nowoczesnych programów umożliwiających tworzenie niestandardowych, nielinowych zajęć z podziałem na:
- szkolenia podstawowe,
- szkolenia zaawansowane,
- szkolenia dedykowane.
Co-founder

decor8.pl

luty 2011 - październik 2013 (przez 2 lata i 9 miesięcy)
- marketing,
- SEO, SEM, SM,
- wsparcie klienta,
- sprzedaż,
- logistyka,
- wdrażanie nowych technologii i rozwiązań,
- analizy.
Nauczyciel akademicki / Wykładowca

Wyższa Szkoła Humanistyczna we Wrocławiu

październik 2007 - styczeń 2008 (przez 4 miesiące)
Prowadzenie zajęć na kierunku gospodarka przestrzenna z przedmiotów:
- planowanie przestrzenne,
- rysunek.
Founder

QPROJECT firma projektowo - doradcza

wrzesień 2007 - kwiecień 2010 (przez 2 lata i 8 miesięcy)
- kierownik zespołu projektowego (Project Manager),
- zarządzanie zespołem,
- negocjator kontraktów,
- specjalista IT,
- marketing,
- SEO, SEM, SM,
- projektant,
- trener / szkoleniowiec.

W kwietniu 2010 roku QPROJECT - firma projektowo - doradcza Kuriata Michał przekształciła się w Qproject s.c. Michał Kuriata Agata Miller-Kuriata.
Nauczyciel akademicki / Wykładowca

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

marzec 2006 - czerwiec 2010 (przez 4 lata i 4 miesiące)
Prowadzenie zajęć na kierunkach architektura krajobrazu, budownictwo z przedmiotów:
- planowanie przestrzenne,
- urządzanie i pielęgnowanie krajobrazu,
- projektowanie terenów zielonych,
- budowa i pielęgnowanie obiektów architektury krajobrazu,
- budownictwo ogólne.
Prace zlecone

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

październik 2003 - czerwiec 2010 (przez 6 lat i 9 miesięcy)
Prace zlecone wykonywane dla Uniwersytetu Przyrodniczego związane z przygotowywaniem załączników oraz prowadzeniem szkoleń dla programu Unii Europejskiej Działanie 2.3.

Przygotowywanie szkoleń e-learningowych.

Pełna organizacja konferencji i stoisk targowych.

Edukacja

Trener biznesu, studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

kwiecień 2012 - styczeń 2013 (przez 10 miesięcy)
Urbanistyka i Planowanie Przestrzenne, studia podyplomowe

Politechnika Wrocławska

październik 2007 - grudzień 2008 (przez 1 rok i 3 miesiące)
Architektura krajobrazu i kształtowanie środowiska, doktoranckie

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

październik 2006 - czerwiec 2010 (przez 3 lata i 9 miesięcy)
Architektura krajobrazu, magisterskie

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

październik 2001 - czerwiec 2006 (przez 4 lata i 9 miesięcy)

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media » Sprzedaż/e-Commerce

Internet/e-Commerce/Nowe media » Zarządzanie produktem

IT - Rozwój oprogramowania » Zarządzanie projektem

Języki

Polski

ojczysty

Angielski

biegły

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

- Podstawy obsługi platformy Moodle, przygotowywanie szkoleń e-learningowych.
- Public relations a adaptacyjność i konkurencyjność MŚP (12.2011)
- PMI - Szkolenie z metodyki PMBoK (07-10.2013)
- HBRP " Od menedżera do właściciela"
- Szkolenie coachingowe dla praktyków biznesu prowadzących wykłady otwarte (10.2013)
- Szkolenie coachingowe - GALLUP Strengths Center
- Professional Scrum Master (01.2014)
- Szkolenie z mentoringu
- HBRP "JUTRO – ZAGROŻENIA CZY SZANSE? czyli jak zbudować firmę odporną na nieprzewidziane wydarzenia?"

Hobby

Gra na gitarze klasycznej, fotografia, majsterkowanie, e-commerce, szkolenia.

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 5

Zobacz szczegóły »