Michał Jaworski

E commerce Director, Rainbow Tours SA
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Rainbow Tours SA
E commerce Director
Odpowiedzialny za wszystkie działania e-commerce i e-marketingowe w firmie.
Przełożony działów e-commerce, IT oraz grafika (łącznie 25 osób)
Rainbow Tours SA
E-commerce Manager
Bezpośredni przełożony: Prezes Zarządu
- tworzenie i realizowanie strategii rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce) w grupie kapitałowej Rainbow Tours S.A. dla marek: Rainbow Tours (www.rainbowtours.pl), BeeFree (www.beefree.pl), Travelovo (www.travelovo.pl), ABC Świat Podróży (www.centrumlastminute.pl)
- rozwój strony www i systemu rezerwacyjnego. Budowa CRM i systemu wspierającego sprzedaż call center
- prowadzenie działań e-marketingowych
- prowadzenie SEM, SEO i social marketing (profil na facebook www.facebook.com/RainbowToursSA)
- nadzór nad działem IT (6 osób) i zarządzanie projektami informatycznymi
- zarządzanie Call Center (14 osób)
- nadzór nad grafikiem internetowym
FRU.PL SA
E-commerce Manager
Bezpośredni przełożony: Prezes Zarządu
- Kompleksowe zarządzanie serwisem www.fru.pl i współpraca z rumuńskim odpowiednikiem www.vola.ro ,
- Prowadzenie działań SEM i nadzorowanie działań SEO,
- Rozwój i wdrożenia nowych produktów,
- Prowadzenie działań e-marketingowych, współpraca z grafikiem
- Negocjacje i współpraca z dostawcami technologii,
- Nadzór i współpraca z firmą informatyczną,
- Współpraca z wewnętrznym call center,
- Prowadzenie działań PR,
- Sprzedaż reklamy na portalu,
- Przygotowanie analiz, raportów i opinii dla zarządu (w tym raport Key Performance Indicators),
- Pełnienie obowiązków ABI (Administrator Bezpieczeństwa Informacji)
TUI Poland
Senior e-commerce Specialist
Bezpośredni przełożony: IT & New Media Director
- administrowanie domenami tui.pl, scanholiday.pl, tui-poland.pl, tui-newsnet.pl i subdomenami agencyjnymi
- prowadzenie większości projektów e-commerce
- zarządzanie w/w domenami za pomocą CMS webkameleon
- wprowadzanie wszelkich zmian i uaktualnień na w/w stronach, w szczególności nowych tekstów, zdjęć i cenników dot. ofert letnich i zimowych oraz dostarczanie tych danych do systemu rezerwacyjnego Iris.plus
- wspomaganie akcji marketingowych poprzez działalność na stronach www
- wdrożenie i obsługa Google Analytics
- prowadzenie projektu pozycjonowania stron oraz linków sponsorowanych AdWords
- wdrażanie nowych aplikacji i projektów (geolokalizacja biur sprzedaży i hoteli, newsletter agencyjny, e-kartki i inne)
- kontrola i udostępnianie baz w formie plików XML agentom sprzedaży
- wysyłka newslettera i obsługa bazy mailingowej, analiza pod kątem e-commerce
- organizacja procesu sprzedaży ofert przez internet
- zarządzanie posiadanymi domenami internetowymi i ich kontrola w NASK
- sporządzanie raportu sprzedaży internetowej
- sporządzanie statystyk oglądalności stron www i newslettera
- projekt e-commerce z onet.pl
- prowadzenie przetargu na firmę wysyłająca katalogi z zamówień internetowych, wpółpraca i kontrola
- współpraca ze studiem DTP w zakresie przygotowania materiałów na potrzeby internetowe
- współpraca z TUI w Niemczech w zakresie pozyskiwania i przetwarzania danych
TUI Poland
e-commerce Specialist
projekty e-commerce analogiczne jak dla Senior e-commerce Specialist
TUI Poland
Junior e-commerce Specialist
TUI Poland
Trade marketing Assistant
- wpółpraca z agentami sprzedaży (biurami podróży) w zakresie materiałów reklamowych i promocyjnych
- aktualizacja sieci ekstranetowej TUI Poland
- negocjacje kontraktu z firmą zajmującą się zewnętrznym magazynem
- monitoring zapasów w magazynie
- współpraca z dostawcami/producentami materiałów reklamowych
perfumeria sephora
praktyki w dziale marketingu
- przeprowadzenie przekrojowej analizy sprzedażowej za okres 01.2003 - 06.2005
- przygotowywanie analiz sprzedażowych, reponsywności, ad hoc korzystając z danych SAP
- przygotowanie profilu klienta na podstawie danych z programu lojalnościowego
- 1-tygodniowy staż w perfumerii
Logo
konsultant
Management Consulting Centre PARTNER Sp. z o.o.
opracowanie (zespół 2-osobowy) „Analizy rynku usług turystycznych w Polsce” jako analizy strategicznej na lata 2005-2010 dla touroperatora Natura Tour
Logo
room service attendant
Kingsmill Resort and Spa, USA

Szkolenia i kursy

Introduction to XML and the Microsoft.NET Platform – Microsoft certificate of achievement
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2008, Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2009
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2010
Uczestnik “E-Travel Forum. E-commerce w turystyce” 2011
Uczestnik konferencji GDS Travelport. 2009, 2010
Uczestnik "Google Day 2008"
Uczestnik “E-commerce standard” 2008
Uczestnik “SEM 2008. Marketing w wyszukiwarkach” 2008
Uczestnik “Internet 2K8” 2008, "Internet 2K9" 2009, "Internet 2K10" 2010 oraz "Internet 2K10" 2011
Obecność na targach turystycznych ITB w Berlinie 2007
Obecność na Targach Turystycznych TT Warsaw Tour & Travel 2007-2010.

Edukacja

Logo
Informatics in Finance and Management (455 godz., program 2-letni zrealizowany w 1 rok), MBA
Politechnika Łódzka
Logo
Zarządzanie i Marketing, Gospodarka Turystyczna, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Inne

Bardzo dobra znajomość: Google AdWords, Google Analytics, gemiusTraffic, gemiusHeatMap, MS Excel (certyfikat ECDL zaawansowanej znajomości), MS Word, CMS WebKameleon
Dobra znajomość: HTML i XHTML, XML, SQL Server 2008, Visual Studio 2008
Praca magisterska na temat "Perspektywy rozwoju handlu internetowego w zakresie sprzedaży zagranicznych pakietów turystycznych"

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
biuro podróży
biuro podróży
Biuro Podróży - dla pracujących w branży turystycznej
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
Google hacking
Google hacking
Co ciekawego można znaleźć za pomocą Google? Jakie tajemnicze strony, tajne pliki, boczne furtki i tylne drzwi do serwisów WWW pokazują się w wynikach wyszukiwania Google?
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Kachniewska.net
Kachniewska.net
Ludzie kontaktowi, z którymi miałam kontakt a teraz mogą sobie wzajemnie pomagać wbrew powszechnej atrofii więzi :-)
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)