Umiejętności
Life Coaching
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Realizacja audycji radiowych
Testy funkcjonalne aplikacji
wielozadaniowość
Podstawowa znajomość Kodeksu pracy
obsługa kadrowa pracowników
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Obsługi Klienta
(wcześniej: specjalista, konsultant)
- organizowanie, monitorowanie i kontrolowanie zleceń niestandardowych;
- monitorowanie kluczowych Klientów pod kątem realizacji zleceń;
- kontrola jakości obsługi Klienta;
- rozpatrywanie skarg na pracowników firmy oraz reklamacji;
- wsparcie i zastępowanie Koordynatora ds. Wsparcia Klienta;
- wsparcie Contact Center na stanowisku Koordynatora Merytorycznego;
- raportowanie dotyczące jakości obsługi Klienta do Kierowników Oddziałów i Dyrektorów Regionalnych.
- organizowanie, monitorowanie i kontrolowanie zleceń niestandardowych;
- monitorowanie kluczowych Klientów pod kątem realizacji zleceń;
- kontrola jakości obsługi Klienta;
- rozpatrywanie skarg na pracowników firmy oraz reklamacji;
- wsparcie i zastępowanie Koordynatora ds. Wsparcia Klienta;
- wsparcie Contact Center na stanowisku Koordynatora Merytorycznego;
- raportowanie dotyczące jakości obsługi Klienta do Kierowników Oddziałów i Dyrektorów Regionalnych.
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo
Transport/Spedycja
Usługi kurierskie
Organizacje
Stowarzyszenie bez!miar
Fundacja Mam Marzenie
Świetlica Mapet
Fundacja Mam Marzenie
Świetlica Mapet