Umiejętności
Client Service Oriented
Consulting
Google Analytics
PPC
SEA
SEM
SEO
SEO Audits
SMO
Social Media
Strategia kreatywna
Marketing internetowy
Zarządzanie projektami internetowymi
Analiza konkurencji
Manager
Budowanie linków
Team Leading
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Global SEO Manager
Mascus
Main responsibilities:
- creating global SEO strategy for 58 countries
- cooperating with local teams/agencies on monthly basis
- setting goals, measurements and high standards
- soft & technical SEO / platform tweaks
- creating content marketing strategy
- conducting online trainings and educate partners
- reporting to organization / country managers / c-level
- creating global SEO strategy for 58 countries
- cooperating with local teams/agencies on monthly basis
- setting goals, measurements and high standards
- soft & technical SEO / platform tweaks
- creating content marketing strategy
- conducting online trainings and educate partners
- reporting to organization / country managers / c-level
Senior SEO Specialist
Project Leader kluczowych klientów firmy - planowanie działań SEO, wyznaczanie KPI i ich mierzenie, zarządzanie zespołem, organizowanie pracy zespołu (SEO, LB, CM), raportowanie m/q/y, analizy, rekomendacje, consulting, edukacja, kontakt z klientem.
Team Leader kilkuosobowego zespołu - wsparcie merytoryczne, komunikacyjne, zarządzanie, coaching, rozwój podopiecznych, ewaluacje okresowe.
--> Aplikacje Googlowe/ruch - Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Google Adwords, Google Tends, Similar Web, Alexa.
--> Analizy linków - Majestic, Ahrefs, Open Site Explorer, GSC.
--> Analiza widoczności/konkurencji/fraz - SearchMetrics, Senuto, Semrush, GAKP, Keyword Tool, Ubersuggest.
--> Techniczne SEO/Analiza kodu - Fire Bug, Yslow, Page Speed, Live http header, SEO tools for excel, Screaming Frog, Deepcrawl, Xenu, Beam us up, Archive WM, XLS.
--> Monitoring Google Update'ów - newsy branżowe, Algoroo, Moz Cast, Serp watch.
--> Aplikacje do zarządzania/ticketowania - JIRA, Asana, BaseCamp, Mantis, Salesforce.
Doświadczenie:
- B2C, serwisy ecommerce, sklepy internetowe - zdrowie, uroda, suplementy, foto, elektromarkety, moda/odzież, ogłoszenia, bankowość, praca.
- B2B, producenci - opakowania, chemia przemysłowa, dachy.
Team Leader kilkuosobowego zespołu - wsparcie merytoryczne, komunikacyjne, zarządzanie, coaching, rozwój podopiecznych, ewaluacje okresowe.
--> Aplikacje Googlowe/ruch - Google Analytics, Google Search Console, Google Keyword Planner, Google Adwords, Google Tends, Similar Web, Alexa.
--> Analizy linków - Majestic, Ahrefs, Open Site Explorer, GSC.
--> Analiza widoczności/konkurencji/fraz - SearchMetrics, Senuto, Semrush, GAKP, Keyword Tool, Ubersuggest.
--> Techniczne SEO/Analiza kodu - Fire Bug, Yslow, Page Speed, Live http header, SEO tools for excel, Screaming Frog, Deepcrawl, Xenu, Beam us up, Archive WM, XLS.
--> Monitoring Google Update'ów - newsy branżowe, Algoroo, Moz Cast, Serp watch.
--> Aplikacje do zarządzania/ticketowania - JIRA, Asana, BaseCamp, Mantis, Salesforce.
Doświadczenie:
- B2C, serwisy ecommerce, sklepy internetowe - zdrowie, uroda, suplementy, foto, elektromarkety, moda/odzież, ogłoszenia, bankowość, praca.
- B2B, producenci - opakowania, chemia przemysłowa, dachy.
SEO Specjalist
Koordynacja projektów SEO - działania sprzedażowe, operacyjne, raportowe, komunikacyjne z klientem, przygotowywanie ofert i koncepcji dla New Business, zarządzanie zespołem.
wystawiono
Współpracowałem z Mateuszem przy długofalowym projekcie pozycjonowania serwisu nazwa.pl. Dał się poznać jako bardzo kompetentny specjalista SEO z jednocześnie świetnym podejściem do utrzymywania relacji z klientami! Szczerze polecam współpracę z Mateuszem jak i całą agencją Bluerank.
wystawiono
Mateusz posiada ogromną wiedzę o budowaniu pozycji i marki produktu online. Dodatkowo jest zaangażowany, otwarty na nowe pomysły i konsekwentny w realizacji wytyczonych wcześniej zamierzeń. Można na Nim polegać.
wystawiono
Bardzo miło i dobrze wspominam współpracę. Wszystko na czas, profesjonalnie i tak po ludzku miło i sympatycznie. Jestem wymagającym klientem ceniącym profesjonalizm i na współpracy z Mateuszem nigdy się nie zawiodłam.
wystawiono
Mam wielką przyjemność i zaszczyt współpracować z Mateuszem Kickim od 2009 roku. Jest on odpowiedzialny za realizację działań SEO oraz SEM dla serwisów www.anonse.pl i www.mascus.pl. W ramach naszej współpracy Mateusz Kicki opracowuje i wdraża działania związane z optymalizacją naszych serwisów - zarówno on-site (optymalizacja treści, poprawa błędów, crosslinking, teksty SEO), jak i off-site (link building, publikacje artykułów, fora internetowe i social media, katalogi stron). Mateusz Kicki to profesjonalista, z ogromną wiedzą zawodową, analitycznym i kreatywnym podejściem do rozwiązywania problemów. Rezultatem pracy Mateusza są kilkunastoprocentowe wzrosty ruchu na naszych serwisach, które bezpośrednio przekładają się na wzrosty sprzedaży.
Junior SEO Specialist
- Pozycjonowanie firm polskich i zagranicznych z wykorzystaniem metod White Hat SEO (optymalizacja kodu, budowanie link popularity, doradztwo, monitoring)
- prowadzenie działań SEO (Project Leader) oraz współudział przy tworzeniu strategii i rekomendacji marketingowych dla takich klientów jak: międzynarodowa giełda maszyn Mascus, 3M, Nasza Klasa, Top Secret, Troll, Holidaycheck, Benefia24, Anonse.pl
- wdrażanie własnych pomysłów
- kontakt z klientami, raportowanie
- prowadzenie działań SEO (Project Leader) oraz współudział przy tworzeniu strategii i rekomendacji marketingowych dla takich klientów jak: międzynarodowa giełda maszyn Mascus, 3M, Nasza Klasa, Top Secret, Troll, Holidaycheck, Benefia24, Anonse.pl
- wdrażanie własnych pomysłów
- kontakt z klientami, raportowanie
Pozycjoner, webdesigner
Freelance
Pozycjonowanie klientów prywatnych – optymalizacja stron WWW, analizy, zdobywanie wartościowych linków zwrotnych, kontakt z klientem, tworzenie stron WWW
Szkolenia i kursy
- 07.2017 - First Time Manager - szkolenie dwudniowe przeznaczone dla menadżerów i team leaderów.
- 06.2016 - 7 nawyków skutecznego działania - 3 dniowe szkolenia wg. Franklina Coveya (FCPL Sp. z o.o.) - http://cert.door.com.pl/en-196-10995-mateuszkicki
- 01.2015 - 02.2019 - certyfikat Google Analytics Individual Qualification (GAIQ) https://www.google.pl/partners/#i_profile;idtf=109170146129027991951;
- zarządzanie projektami według PMI - UE
- szkolenie z metod szybkiej nauki - 1 st.
- umiejętność podejmowania decyzji - szkolenie wewn. Bluerank
- zarządzanie czasem - szkolenie wewn. Bluerank
- SEO na urządzenia mobilne - szkolenie wewn. Bluerank
- e-mail marketing - szkolenie wewn. Bluerank
- 06.2016 - 7 nawyków skutecznego działania - 3 dniowe szkolenia wg. Franklina Coveya (FCPL Sp. z o.o.) - http://cert.door.com.pl/en-196-10995-mateuszkicki
- 01.2015 - 02.2019 - certyfikat Google Analytics Individual Qualification (GAIQ) https://www.google.pl/partners/#i_profile;idtf=109170146129027991951;
- zarządzanie projektami według PMI - UE
- szkolenie z metod szybkiej nauki - 1 st.
- umiejętność podejmowania decyzji - szkolenie wewn. Bluerank
- zarządzanie czasem - szkolenie wewn. Bluerank
- SEO na urządzenia mobilne - szkolenie wewn. Bluerank
- e-mail marketing - szkolenie wewn. Bluerank
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Zainteresowania
- czerwone, ciężkie wina - aktualnie odkrywam szczep Malbec, mam nadzieję spróbować kiedyś 100% Petit Syrah / Durif :). Ulubione - Selvapiana Pomino Rosso DOC Villa Di Petrognano 2012 oraz Wino Huerta de Albalá Taberner Cádiz VdlT 2005.
- turystyka kulinarna - najchętniej trasami restauracji i winebarów/winnic ;).
- gotowanie i aktywne spożywanie - prowadzę bloga http://www.bajceps.pl , ulubione kuchnie - włoska, azjatycka (tajska, chińska, indyjska).
- gra na gitarze (exgitarzysta zespołu Schemat Ideowy Gwoździa, z którym nagrałem album studyjny - "Antyschematy").
- narciarstwo, pływanie, nurkowanie(* CMAS), badminton, gry zespołowe - rywalizacja ;)
- turystyka kulinarna - najchętniej trasami restauracji i winebarów/winnic ;).
- gotowanie i aktywne spożywanie - prowadzę bloga http://www.bajceps.pl , ulubione kuchnie - włoska, azjatycka (tajska, chińska, indyjska).
- gra na gitarze (exgitarzysta zespołu Schemat Ideowy Gwoździa, z którym nagrałem album studyjny - "Antyschematy").
- narciarstwo, pływanie, nurkowanie(* CMAS), badminton, gry zespołowe - rywalizacja ;)
Organizacje
- exczłonek organizacji studenckich na PŁ - Płazik, IAESTE, Radio ŻAK
Inne
Wybrane publikacje i szkolenia SEO:
Raport o mobile Bluerank: http://www.bluerank.pl/aktualnosci/jak-prowadzic-biznes-w-erze-mobile--wyniki-raportu-bluerank-mobilegeddon-w-polsce
Bluerank: http://szukaj.bluerank.pl/porownanie-wyszukiwarek-w-seo.html
NowyMarketing: http://nowymarketing.pl/a/1276,google-image-search-w-projektach-seo
Marketing przy Kawie: http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=1786
Blog Bluerank: http://bluerank.blogspot.com/2015/03/majestic-seo-wsparcie-dla-seo.html
Szkolenie SEO dla członków IAB Polska: http://iab.org.pl/aktualnosci/white-hat-seo-warsztaty-iab-polska/
Napisali o moich artykułach:
Bankier: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-firmy-przetrwaly-google-owy-Mobilegeddon-7263361.html
InternetStandard: http://www.internetstandard.pl/news/351992/Bluerank.przeswietla.wyszukiwarki.pod.katem.SEO.html
Benchmark: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/zmiana-algorytmow-google-raport-bluerank.html
NowyMarketing: http://nowymarketing.pl/a/6026,jak-prowadzic-biznes-w-erze-mobile-wyniki-raportu-bluerank-mobilegeddon-w-polsce
MarketingLink: http://marketinglink.pl/czy-w-polskim-seo-nastapil-armagedon-analiza-kwietniowej-zmiany-algorytu-google/
MarketingNews: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=44972
OnlineMarketing: http://o-m.pl/artykul/382/jak-prowadzic-biznes-w-erze-mobile-wyniki-raportu-bluerank-quot-mobilegeddon-w-polsce-quot.html
Raport o mobile Bluerank: http://www.bluerank.pl/aktualnosci/jak-prowadzic-biznes-w-erze-mobile--wyniki-raportu-bluerank-mobilegeddon-w-polsce
Bluerank: http://szukaj.bluerank.pl/porownanie-wyszukiwarek-w-seo.html
NowyMarketing: http://nowymarketing.pl/a/1276,google-image-search-w-projektach-seo
Marketing przy Kawie: http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=1786
Blog Bluerank: http://bluerank.blogspot.com/2015/03/majestic-seo-wsparcie-dla-seo.html
Szkolenie SEO dla członków IAB Polska: http://iab.org.pl/aktualnosci/white-hat-seo-warsztaty-iab-polska/
Napisali o moich artykułach:
Bankier: http://www.bankier.pl/wiadomosc/Czy-firmy-przetrwaly-google-owy-Mobilegeddon-7263361.html
InternetStandard: http://www.internetstandard.pl/news/351992/Bluerank.przeswietla.wyszukiwarki.pod.katem.SEO.html
Benchmark: http://www.benchmark.pl/aktualnosci/zmiana-algorytmow-google-raport-bluerank.html
NowyMarketing: http://nowymarketing.pl/a/6026,jak-prowadzic-biznes-w-erze-mobile-wyniki-raportu-bluerank-mobilegeddon-w-polsce
MarketingLink: http://marketinglink.pl/czy-w-polskim-seo-nastapil-armagedon-analiza-kwietniowej-zmiany-algorytu-google/
MarketingNews: http://www.marketing-news.pl/message.php?art=44972
OnlineMarketing: http://o-m.pl/artykul/382/jak-prowadzic-biznes-w-erze-mobile-wyniki-raportu-bluerank-quot-mobilegeddon-w-polsce-quot.html