Marzena Faszczewska

Marzena Faszczewska

Dyrektor Oddziału, PKO Bank Polski

Zambrów, podlaskie

Podsumowanie

  • Prawo jazdy kat. B (posiadacz samochodu)
  • Bardzo dobra organizacja pracy, kreatywność, zdolności interpersonalne i pracy w zespole,
  • zdolności analityczne, skuteczność i determinacja w realizacji założonych sobie celów
Dyrektor Oddziału

PKO Bank Polski

od kwietnia 2014 (od 4 miesięcy)
• dbanie o wysoki poziom zaangażowania i motywacji zespołu,
• stała współpraca z zespołami w kierunku realizacji celów Oddziału,
• dbanie o profesjonalny wizerunek Oddziału na lokalnym rynku
• budowanie trwałych relacji z klientami,
• dbanie o profesjonalną obsługę oraz wysoki poziom satysfakcji klientów,
• rozwój kompetencji zespołu,
• zarządzanie wynikiem finansowym Oddziału
Kierownik Zespołu Przedsiębiorstw

PKO Bank Polski S.A.

październik 2008 - marzec 2014 (przez 5 lat i 6 miesięcy)
• Planowanie, organizowanie pracy oraz kontrolowanie prawidłowości realizacji zadań 7 osobowego zespołu
• Udzielanie wsparcia merytorycznego podległym pracownikom, promowanie najlepszych doświadczeń oraz technik sprzedażowych
• Motywowanie pracowników do rozwijania kompetencji i podnoszenia efektywności
• Dbanie o wysoką, jakość świadczonych usług i obsługę Klienta
• Pozyskiwanie i obsługa kluczowych Klientów
• Zarządzanie ryzykami występującymi w zespole
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży zespołu
Doradca Przedsiębiorstw

PKO Bank Polski S.A.

kwiecień 2008 - wrzesień 2008 (przez 6 miesięcy)
Pozyskiwanie Kluczowych Klientów oraz tworzenie trwałych relacji z nimi;
Efektywna współpraca z Klientami, aktywny cross-sell na ich rzecz;
Dokonywanie ocen sytuacji ekonomiczno – finansowej Klienta i wartości zabezpieczeń dla celów związanych z klasyfikacją ekspozycji kredytowych;
Negocjowanie warunków umów i transakcji kredytowych;
Podejmowanie decyzji kredytowych i zawieranie umów z Klientami.
Doradca

PKO Bank Polski S.A.

lipiec 2005 - marzec 2008 (przez 2 lata i 9 miesięcy)
Identyfikowanie potencjalnych Klientów banku oraz gromadzenie niezbędnych informacji umożliwiających nawiązanie bezpośredniego kontaktu z nimi;
Pozyskiwanie Klientów oraz tworzenie trwałych relacji z Klientami;
Proaktywny cross-sell;
Dokonywanie oceny zdolności kredytowej Klientów;
Podejmowanie decyzji kredytowych.
Kasjer-Dysponent

PKO Bank Polski S.A.

marzec 2005 - lipiec 2005 (przez 5 miesięcy)
Przeprowadzanie rozmów sprzedażowych;
Udzielanie kredytów;
Obsługa klienta detalicznego.
Specjalista ds. handlu i marketingu

Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita"

marzec 2004 - luty 2005 (przez 1 rok)
Praca z przedstawicielami handlowymi: organizacja ich pracy, prowadzenie szkoleń na ich rzecz, ustalanie celów indywidualnych i sprawowanie kontroli;
Realizacja nałożonych na dział handlu zadań sprzedażowych;
Utrzymywanie stałych kontaktów i negocjacje z kupcami sieci handlowych;
Monitorowanie i analizowanie rynku, zachowań konsumentów i działań konkurencji;
Przygotowywanie i realizacja działań mających na celu zapewnienie efektywnego wprowadzenia na rynek nowych marek, budowanie ich wizerunku i umacnianie świadomości marek już istniejących.

Edukacja

Finanse i Rachunkowość, studia podyplomowe

Uniwersytet w Białymstoku

październik 2006 - czerwiec 2007 (przez 9 miesięcy)
Finanse i Rachunkowość, magisterskie

Uniwersytet w Białymstoku

październik 2001 - czerwiec 2006 (przez 4 lata i 9 miesięcy)
Finanse i rachunkowość, średnie

Liceum Ekonomiczne Im. St. Staszica w Wysokiem Mazowieckiem

wrzesień 1997 - czerwiec 2001 (przez 3 lata i 10 miesięcy)

Specjalizacje

Bankowość » Bankowość korporacyjna/SME

Edukacja/Szkolenia » Rozwój osobisty

Obsługa klienta » Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia

Języki

Angielski

dobry

Rosyjski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

Liczne szkolenia w zakresie zarządzania i sprzedaży, m.in.: „efektywne zarządzanie zespołem” „efektywność osobista menadżera”, „zarządzanie zmianą”, „motywowanie i przywództwo” „wywieranie wpływu w procesie sprzedaży” „techniki aktywnej sprzedaży z elementami telemarketingu”, „coaching sprzedażowy”, z zakresu prawa podatkowego, dot. pogłębionej analizy i oceny zdolności kredytowej podmiotów gospodarczych, zarządzania czasem, dot. umiejętności trenerskich: „train the trainer”, „trener biznesu” „trenerski warsztat superwizyjny”.

Hobby

Czytanie książek, długodystansowa jazda rowerem, psychologia stosowana.

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 2

Zobacz szczegóły »