Marta Stec

Dyrektor Kolekcji 4F/OUTHORN
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem Negocjacje z dostawcami coaching motywacja zarządzanie przez cele

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

OTCF S.A.
Dyrektor Kolekcji
planowanie, organizacja, nadzór i kontrola całego procesu produkcji kolekcji zgodnie z kalendarzem produkcyjnym; akceptacja inspiracji, linii, kolorystyki, brandingu na dany sezon; zagwarantowanie wysokiej estetyki, funkcjonalności i odpowiedniej jakości poszczególnych kolekcji; zarządzanie portfelem dostawców, pozyskiwanie nowych, utrzymywanie partnerskich relacji z dostawcami; ciągły rozwój produktu, nowych rozwiązań i technologii; monitoring rynku odzieżowego/sportowego, analiza konkurencji, trendów i oczekiwań klientów; ścisła współpraca z Działem Marketingu w celu zagwarantowania spójności działań wizerunkowych zgodnie ze strategią marki; efektywna organizacja i podział pracy w podległym zespole
Quiosque
Product Manager
wybór i zakup materiałów, zabezpieczenie mocy produkcyjnych, terminowa realizacja dostaw; planowanie, organizacja, nadzór nad zatowarowaniem poszczególnych produktów dla całej sieci sklepów; negocjowanie cen i rozmowy z kontrahentami z Chin, Bangladesz, Turcji oraz Indii; zarządzanie zapasami (przeceny i akcje marketingowe) i odpowiedzialność za poziom rotacji i zapasu w sklepie; odpowiedzialność za politykę cenową asortymentu oraz marżę zakupowową oraz sprzedażową; analiza porównawcza planu i wykonania sprzedaży, analiza rentowności produktu;
BYTOM S.A.
Product Manager
przygotowanie i wygranie przetargu na odzież dla personelu obsługującego mistrzostwa europy w piłce nożnej UEFA EURO 2012; tworzenie strategii sprzedażowej produktu w oparciu o sezonowy budżet sprzedaży, tworzenie kolekcji w oparciu o najnowsze trendy w modzie męskiej; analiza wyników sprzedaży oraz ciągła ocena i analiza działań konkurencji; koordynacja zadań realizowanych przez dział zakupu tj. negocjacji warunków zakupu oraz dbanie o dobre relacje i wysoki poziom współpracy z dostawcami;
Procter & Gamble
Specjalista ds. logistyki i obsługi klienta
prowadzenie Gillette Contract Packing Team (SPOC), prowadzenie i zarządzanie inicjatywami Gillette, prowadzenie inicjatyw kierowanych na rynek krajów bałtyckich (Pampers), kontrola prowadzonych inicjatyw pod kątem jakości produktu dostarczanego na rynek, wdrażanie i egzekucja nowych inicjatyw marketingowych (produkt Fairy), zarządzanie kilkuosobowym zespołem współpracowników, ścisła współpraca z działem market planningu w zakresie weryfikacji planowanych inicjatyw (promocja świąteczna OLAY) pod kątem poprawności logistycznej i dystrybucji, prowadzenie konsultacji logistycznych i jakościowych przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek.
Galeria Centrum sp z o.o.
Kupiec Męskiej Odzieży Klasycznej
tworzenie struktury sprzedaży w oparciu o plany asortymentowe, zakup towarów w oparciu o przygotowane plany asortymentowe i plany sprzedażowe; zarządzanie markami własnymi pod kątem produktu i polityki zakupowej, prowadzenie polityki zakupowej oraz negocjacja warunków dostaw z dostawcami; zarządzanie 30 mln budżetem w sezonie; analiza wyników sprzedaży oraz kontrola zapasu, współpraca z kontrahentami - egzekwowanie terminowości dostaw, negocjacja cen zakupu, podpisywanie umów i kontraktów z kontrahentami polskimi i zagranicznymi
Galeria Centrum sp z o.o.
Analityk sprzedaży i zapasu w dziale handlowym
prognozowanie sprzedaży odzieży męskiej w oparciu o budżety sprzedaży, tworzenie planów asortymentowych w podziale na poszczególne grupy produktowe; kontrola poziomu zapasu, ścisły monitoring zapasu w Magazynie Centralnym, utrzymanie odpowiedniego poziomu zatowarowania we wszystkich sklepach „Galeria Centrum”, analiza i wnioskowanie wyników sprzedaży, tworzenie zestawień i raportów; ścisła współpraca z kupcem, odpowiedzialność za terminową realizację dostaw
Galeria Centrum sp z o.o.
Kierownik działu damskiego
nadzór i wsparcie sprzedaży na sali sprzedaży, organizacja i zarządzanie planem pracy sprzedawców, koordynacja dostaw nowego towaru, odpowiedzialność za utrzymanie standardów sprzedaży na sali sprzedaży tj. wysokiej jakości obsługi klienta, poprawnej ekspozycji towaru na sklepie oraz na witrynach; analiza i raportowanie wyników sprzedaży

Szkolenia i kursy

Trener Zewnętrzny - Szkoła Trenerów MERITUM

Edukacja

Logo
Transport, magisterskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

taniec towarzyski
bieganie

Organizacje

członek Polskiego Towarzystwa Tanecznego z siedzibą w Krakowie

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.