Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Ekspert ds. Klienta Detalicznego
*efektywne realizowanie celów sprzedażowych
*kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku
*budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
*aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych
*kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku
*budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów
*aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych
Starszy doradca klienta
*bieżąca obsługa klienta zgodna z obowiązującymi standardami Banku
*aktywna sprzedaż produktów Banku
*wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
*realizacja indywidulanych planów sprzedaży
*aktywna sprzedaż produktów Banku
*wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych
*realizacja indywidulanych planów sprzedaży
Doradca klienta
*bieżącą, bezpośrednią obsługę klienta zgodną z obowiązującymi standardami Banku;
* aktywną sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych;
* wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizację dyspozycji składanych przez Klientów;
* realizację indywidualnych planów sprzedaży.
* aktywną sprzedaż produktów Banku skierowanych do klientów indywidualnych;
* wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizację dyspozycji składanych przez Klientów;
* realizację indywidualnych planów sprzedaży.
DORADCA KLIENTA
TK FINANSE Sp. z.o.o. , Oddział Mielec
* aktywna sprzedaż produktów finansowych
* realizacja określonych planów sprzedaży,
* aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami indywidualnymi,
*profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
*doradztwo w zakresie produktów kredytowych,
*dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale zgodnie ze standardami,
* realizacja określonych planów sprzedaży,
* aktywne pozyskiwanie oraz współpraca z Klientami indywidualnymi,
*profesjonalna obsługa klienta w zakresie świadczonych usług
*doradztwo w zakresie produktów kredytowych,
*dbanie o jakość sprzedaży i obsługi Klienta w oddziale zgodnie ze standardami,
DORADCA KLIENTA
SKOK IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO, ODDZIAŁ MIELEC
realizacja planów i zadań oddziału;
*uczestnictwo w lokalnych działaniach marketingowych;
*uczestnictwo w działaniach mających na celu pozyskanie klienta, również poza oddziałem;
*udzielenie informacji o usługach oferowanych przez Kasę bezpośrednio i telefonicznie;
*świadczenie usług oferowanych przez Kasę zgodnie z procedurami,regulaminami,instrukcjami i innymi obowiązującymi aktami prawnymi oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami:
-uzyskanie i obsługa członkostwa,
-zakładanie i obsługa rachunków terminowych i oszczędnościowych,
-udzielanie i obsługa pożyczek i kredytów,
-zawieranie i obsługa ubezpieczeń,
-innych świadczonych przez Kasę (m.in. Western Union, e-SKOK, stałe zlecenia płatnicze, przelewy, karty płatnicze)
*obsługa kasowa klientów Kasy;
*samokontrola pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji, w tym szczególności pozyczkowej, depozytowej, ubezpieczeniowej, rejestrów oraz deklaracji członkowskich;
*archiwizowanie dokumentacji kasowej, członkowskiej, dotyczącej świadczonych usług;
*przyjmowanie i rozpatrywanie reklamcji członkowskich, wyrobów niezgodnych zgodnie z procedurami;
*analiza potrzeb klienta i utrzymywanie realcji z klientem;
*stałe podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez rozwijanie wiedzy i zrozuminia historii, filozofii, organizacji i zarządzania, regulaminów, procedur operacyjnych i sytemu zarządzania jakością SKOK;
*przestrzeganie procedur zapobiegających wprowadzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub niewyjaśnionych źródeł oraz zapobiegających finansowania terroryzmu;
*przestrzeganie obowiązującego prawa, w szególności Zarządzeń, regulaminów, instrukcji i procedur;
*uczestnictwo w lokalnych działaniach marketingowych;
*uczestnictwo w działaniach mających na celu pozyskanie klienta, również poza oddziałem;
*udzielenie informacji o usługach oferowanych przez Kasę bezpośrednio i telefonicznie;
*świadczenie usług oferowanych przez Kasę zgodnie z procedurami,regulaminami,instrukcjami i innymi obowiązującymi aktami prawnymi oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami:
-uzyskanie i obsługa członkostwa,
-zakładanie i obsługa rachunków terminowych i oszczędnościowych,
-udzielanie i obsługa pożyczek i kredytów,
-zawieranie i obsługa ubezpieczeń,
-innych świadczonych przez Kasę (m.in. Western Union, e-SKOK, stałe zlecenia płatnicze, przelewy, karty płatnicze)
*obsługa kasowa klientów Kasy;
*samokontrola pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji, w tym szczególności pozyczkowej, depozytowej, ubezpieczeniowej, rejestrów oraz deklaracji członkowskich;
*archiwizowanie dokumentacji kasowej, członkowskiej, dotyczącej świadczonych usług;
*przyjmowanie i rozpatrywanie reklamcji członkowskich, wyrobów niezgodnych zgodnie z procedurami;
*analiza potrzeb klienta i utrzymywanie realcji z klientem;
*stałe podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez rozwijanie wiedzy i zrozuminia historii, filozofii, organizacji i zarządzania, regulaminów, procedur operacyjnych i sytemu zarządzania jakością SKOK;
*przestrzeganie procedur zapobiegających wprowadzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub niewyjaśnionych źródeł oraz zapobiegających finansowania terroryzmu;
*przestrzeganie obowiązującego prawa, w szególności Zarządzeń, regulaminów, instrukcji i procedur;
DORADCA KLIENTA, p.o. KIEROWNIK ODDZIAŁU
SKOK IM. E. KWIATKOWSKIEGO, ODDZIAŁ MIELEC
* Organizacja pracy oddziału,
- organizowanie pracy oddziału i podległych pracowników;
- nadzór nad wykonywanymi zadaniami przez podległych pracowników;
-udzielanie instruktażu i wskazówek podległym pracownikom;
-wprowadzanie i przeszkolenie nowoprzyjętych pracowników;
-ocena i realizacja potrzeb szkoleniowych podległych pracowników;
-uczestnictwo w planowaniu zadań dla oddziału;
-realizacja planów i zadań oddziału;
-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji członkowskich, wyrobów niezgodnych zgodnie z procedurami;
-terminowe raportowanie wyników(statystyki, sprawozdania itp.)
* Działania marketingowe
-dbanie o wizerunek oddziału i jego otoczenia
-oragnizowanie pracy poza oddziałem w celu pozyskania klienta
-podejmowanie lokalnych działań marketingowych
-identyfikacja i analiza potrzeb klienta
-budowanie i utrzymywanie relacji z klientem;
-sprawdzanie stopnia zadowolenia klienta;
-identyfikacja i analiza konkurencji
*Nadzór i kontrola
-nadzorowanie przestrzegania prawa, w tym w szczególności zarządzeń, instrukcji i regulaminów, procedur przez podległych pracowników;
-realizacja i nadzór nad stosowaniem zasad systemu zarządzania jakością w Kasie.
-kontrola realizacji umów z klientami
-kontrola pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji sporządzonej w oddziale, w tym szczególności pożyczkowej, depozytowej, ubezpieczeniowej, rejestrów oraz deklaracji członkowskich;
-nadzór nad archiwizowaniem dokumentów członkowskich;
-przestrzeganie i nadzór nad przestrzegniem procedur zapobiegających wprowdzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych;
- organizowanie pracy oddziału i podległych pracowników;
- nadzór nad wykonywanymi zadaniami przez podległych pracowników;
-udzielanie instruktażu i wskazówek podległym pracownikom;
-wprowadzanie i przeszkolenie nowoprzyjętych pracowników;
-ocena i realizacja potrzeb szkoleniowych podległych pracowników;
-uczestnictwo w planowaniu zadań dla oddziału;
-realizacja planów i zadań oddziału;
-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji członkowskich, wyrobów niezgodnych zgodnie z procedurami;
-terminowe raportowanie wyników(statystyki, sprawozdania itp.)
* Działania marketingowe
-dbanie o wizerunek oddziału i jego otoczenia
-oragnizowanie pracy poza oddziałem w celu pozyskania klienta
-podejmowanie lokalnych działań marketingowych
-identyfikacja i analiza potrzeb klienta
-budowanie i utrzymywanie relacji z klientem;
-sprawdzanie stopnia zadowolenia klienta;
-identyfikacja i analiza konkurencji
*Nadzór i kontrola
-nadzorowanie przestrzegania prawa, w tym w szczególności zarządzeń, instrukcji i regulaminów, procedur przez podległych pracowników;
-realizacja i nadzór nad stosowaniem zasad systemu zarządzania jakością w Kasie.
-kontrola realizacji umów z klientami
-kontrola pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji sporządzonej w oddziale, w tym szczególności pożyczkowej, depozytowej, ubezpieczeniowej, rejestrów oraz deklaracji członkowskich;
-nadzór nad archiwizowaniem dokumentów członkowskich;
-przestrzeganie i nadzór nad przestrzegniem procedur zapobiegających wprowdzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych;
DORADCA KLIENTA
SKOK IM. E. KWIATKOWSKIEGO, ODDZIAŁ MIELEC
*realizacja planów i zadań oddziału;
*uczestnictwo w lokalnych działaniach marketingowych;
*uczestnictwo w działaniach mających na celu pozyskanie klienta, również poza oddziałem;
*udzielenie informacji o usługach oferowanych przez Kasę bezpośrednio i telefonicznie;
*świadczenie usług oferowanych przez Kasę zgodnie z procedurami,regulaminami,instrukcjami i innymi obowiązującymi aktami prawnymi oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami:
-uzyskanie i obsługa członkostwa,
-zakładnie i obsługa rachunków terminowych i oszczędnościowych,
-udzielanie i obsługa pożyczek i kredytów,
-zawieranie i obsługa ubezpieczeń,
-innych świadczonych przez Kasę (m.in. Western Union, e-SKOK, stałe zlecenia płatnicze, przelewy, karty płatnicze)
*obsługa kasowa klientów Kasy;
*samokontrola pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji, w tym szczególności pozyczkowej, depozytowej, ubezpieczeniowej, rejestrów oraz deklaracji członkowskich;
*archiwizowanie dokumentacji kasowej, członkowskiej, dotyczącej świadczonych usług;
*przyjmowanie i rozpatrywanie reklamcji członkowskich, wyrobów niezgodnych zgodnie z procedurami;
*analiza potrzeb klienta i utrzymywanie realcji z klientem;
*stałe podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez rozwijanie wiedzy i zrozuminia historii, filozofii, organizacji i zarządzania, regulaminów, procedur operacyjnych i sytemu zarządzania jakością SKOK;
*przestrzeganie procedur zapobiegających wprowadzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub niewyjaśnionych źródeł oraz zapobiegających finansowania terroryzmu;
*przestrzeganie obowiązującego prawa, w szególności Zarządzeń, regulaminów, instrukcji i procedur;
*uczestnictwo w lokalnych działaniach marketingowych;
*uczestnictwo w działaniach mających na celu pozyskanie klienta, również poza oddziałem;
*udzielenie informacji o usługach oferowanych przez Kasę bezpośrednio i telefonicznie;
*świadczenie usług oferowanych przez Kasę zgodnie z procedurami,regulaminami,instrukcjami i innymi obowiązującymi aktami prawnymi oraz zgodnie z posiadanymi uprawnieniami:
-uzyskanie i obsługa członkostwa,
-zakładnie i obsługa rachunków terminowych i oszczędnościowych,
-udzielanie i obsługa pożyczek i kredytów,
-zawieranie i obsługa ubezpieczeń,
-innych świadczonych przez Kasę (m.in. Western Union, e-SKOK, stałe zlecenia płatnicze, przelewy, karty płatnicze)
*obsługa kasowa klientów Kasy;
*samokontrola pod względem formalnym i merytorycznym dokumentacji, w tym szczególności pozyczkowej, depozytowej, ubezpieczeniowej, rejestrów oraz deklaracji członkowskich;
*archiwizowanie dokumentacji kasowej, członkowskiej, dotyczącej świadczonych usług;
*przyjmowanie i rozpatrywanie reklamcji członkowskich, wyrobów niezgodnych zgodnie z procedurami;
*analiza potrzeb klienta i utrzymywanie realcji z klientem;
*stałe podnoszenie własnych kwalifikacji poprzez rozwijanie wiedzy i zrozuminia historii, filozofii, organizacji i zarządzania, regulaminów, procedur operacyjnych i sytemu zarządzania jakością SKOK;
*przestrzeganie procedur zapobiegających wprowadzenie do obrotu finansowego wartości majątkowych pochodzących z nielegalnych lub niewyjaśnionych źródeł oraz zapobiegających finansowania terroryzmu;
*przestrzeganie obowiązującego prawa, w szególności Zarządzeń, regulaminów, instrukcji i procedur;
STARSZY OPIEKUN FINANSOWY
SKOK IM. F. STEFCZYKA, Oddział Dębica
*aktywna sprzedaż produktów finansowych;
*gotówkowa i bezgotówkowa obsługa klienta;
*wstępna analiza i ocena wniosków kredytowych;
*kontrola dokumentacji wysłanej do archiwum;
*udział w akcjach marketingowych;
*dbanie o wizerunek firmy;
*doradzanie klientom wyboru produktu dostosowanego do ich pootrzeb.
REFERENCJE
Pani Marta Pieczonka w okresie od 25.03.2008 do 10.07.2010 zatrudniona była w SKOK im. F. Stefczyka, Oddział Dębica.
Główne cechy, którymi charakteryzowała się Pani Marta Pieczonka:
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- szybkie przyswajanie nowych zadań
- samodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadań.
Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego w sytuacjach stresowych, Pani Marta Pieczonka z powodzeniem pełniła powierzone jej funkcje.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Martę Pieczonka idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią.
Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Marta Pieczonka stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
Pani Marta Pieczonka wykonywała swoje zadania systematycznie i obowiązkowo.
Bardzo dobrze sprawdzała się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole.
Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje. Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.
Opinię wydaje się na prośbę zainteresowanego.
Z poważaniem,
Kierownik Oddziału Dębica
Maria Pazdyka
*gotówkowa i bezgotówkowa obsługa klienta;
*wstępna analiza i ocena wniosków kredytowych;
*kontrola dokumentacji wysłanej do archiwum;
*udział w akcjach marketingowych;
*dbanie o wizerunek firmy;
*doradzanie klientom wyboru produktu dostosowanego do ich pootrzeb.
REFERENCJE
Pani Marta Pieczonka w okresie od 25.03.2008 do 10.07.2010 zatrudniona była w SKOK im. F. Stefczyka, Oddział Dębica.
Główne cechy, którymi charakteryzowała się Pani Marta Pieczonka:
- dokładność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań
- szybkie przyswajanie nowych zadań
- samodzielność i kreatywność w wykonywaniu zadań.
Dzięki wykazywanej kreatywności, zdolnościom organizacyjnym oraz umiejętności sprawnego w sytuacjach stresowych, Pani Marta Pieczonka z powodzeniem pełniła powierzone jej funkcje.
Duża samodzielność w realizacji działań czynią Panią Martę Pieczonka idealnym pracownikiem, głęboko zaangażowanym w działalność firmy i identyfikującym się z nią.
Posiadane zdolności interpersonalne sprawiają, że Pani Marta Pieczonka stanowi doskonałą wizytówkę firmy zarówno w kontaktach z klientami, jak i współpracownikami.
Pani Marta Pieczonka wykonywała swoje zadania systematycznie i obowiązkowo.
Bardzo dobrze sprawdzała się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole.
Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje. Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.
Opinię wydaje się na prośbę zainteresowanego.
Z poważaniem,
Kierownik Oddziału Dębica
Maria Pazdyka
wystawiono
Pani Marta Pieczonka zatrudniona jest w TK Finanse Sp. z.o.o. na stanowisku Doradca Klienta.
Z nałożonych zadań służbowych wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
Pani Marta cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje.
Umie właściwie kształtować zasady współżycia społecznego.
Swoją bogatą wiedze zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje pracownikom młodym.
Bardzo dobrze sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole.
Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje.
Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.
Z poważaniem,
Przystupa Tomasz
Z nałożonych zadań służbowych wywiązuje się sprawnie i terminowo. Wyróżnia się umiejętnością podejmowania szybkich i trafnych decyzji.
Pani Marta cieszy się wysokim uznaniem i szacunkiem w środowisku w którym pracuje.
Umie właściwie kształtować zasady współżycia społecznego.
Swoją bogatą wiedze zawodową i doświadczenie chętnie przekazuje pracownikom młodym.
Bardzo dobrze sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i umiejętności pracy w zespole.
Jest osobą ambitną, ciągle podnoszącą swoje kwalifikacje.
Nie boi się nowych wyzwań i chętnie stosuje nowatorskie rozwiązania.
Z poważaniem,
Przystupa Tomasz
przełożony
wystawiono
Bardzo ambitna i pracowita. Profesjonalistka. Ma ogromny potencjał.
OPIEKUN FINANSOWY
SKOK IM. F.STEFCZYKA, ODDZIAŁ DĘBICA
*obsługa profesjonalna klientów w zakresie dokonywania operacji kasowo-skarbcowych;
*doradzanie klientom wyboru produktu dostosowanego do ich potrzeb;
*aktywna sprzedaż produktów finansowych;
*udział w akcjach marketingowych;
*sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług;
*kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
*doradzanie klientom wyboru produktu dostosowanego do ich potrzeb;
*aktywna sprzedaż produktów finansowych;
*udział w akcjach marketingowych;
*sporządzanie dokumentacji w zakresie świadczonych usług;
*kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
DORADCA ds. KREDYTÓW
BIURO "TRANSFER" POŚREDNICTWO W OBROCIE NIERUCHOMOŚCIAMI, POŚREDNICTWO KREDYTOWE, ODDZIAŁ DĘBICA
*aktywna sprzedaż produktów finansowych;
*nawiązanie i utrzymanie kontaktu z klientem;
*przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków kredytowych, sporządzanie sprawozdań;
*doradzanie klientom wyboru produktu dostosowanego do ich potrzeb;
*współpraca z bankami;
*dbanie o wizerunek firmy.
*nawiązanie i utrzymanie kontaktu z klientem;
*przyjmowanie, rozpatrywanie i analizowanie wniosków kredytowych, sporządzanie sprawozdań;
*doradzanie klientom wyboru produktu dostosowanego do ich potrzeb;
*współpraca z bankami;
*dbanie o wizerunek firmy.
DORADCA KLIENTA -STAŻ
*zapoznanie z przepisami/Regulamin Organizacyjny, Regulamin Pracy, Kodeks Dobrej Praktyki Bankowej, Przepisy o tajemnicy służbowej;
*zapoznanie ze Strukturą Organizacyjną Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem Doradców Klienta/Klient Indywidualny.
*zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez Doradców Klienta;
*samodzielne i bieżąco nadzorownie wykonywanie zaleconych zadań z zakresu w/w zagadnień.
OPINIA
Pani Marta Pieczonka odbywała staż w Oddziale Banku BPH S.A. w Dębicy od 01 sierpnia 2005 r. do 28 kwietnia 2006 r. w Zespole Klienta Detalicznego, gdzie wykazała się dużą sumiennością i zaangażowaniem w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Chętnie i z zaangażowaniem podejmowała zlecone do wykonania czynności. Była pracownikiem dyspozycyjnym, zdyscyplinowanym.
Dyrektor ds. Sprzedaży
Teresa Mroczka
*zapoznanie ze Strukturą Organizacyjną Oddziału ze szczególnym uwzględnieniem Doradców Klienta/Klient Indywidualny.
*zapoznanie z zadaniami realizowanymi przez Doradców Klienta;
*samodzielne i bieżąco nadzorownie wykonywanie zaleconych zadań z zakresu w/w zagadnień.
OPINIA
Pani Marta Pieczonka odbywała staż w Oddziale Banku BPH S.A. w Dębicy od 01 sierpnia 2005 r. do 28 kwietnia 2006 r. w Zespole Klienta Detalicznego, gdzie wykazała się dużą sumiennością i zaangażowaniem w wykonywaniu obowiązków służbowych.
Chętnie i z zaangażowaniem podejmowała zlecone do wykonania czynności. Była pracownikiem dyspozycyjnym, zdyscyplinowanym.
Dyrektor ds. Sprzedaży
Teresa Mroczka
Szkolenia i kursy
"POLSKIE ZNAKI PIENIĘŻNE I ROZPOZNAWANIE ICH AUTENTYCZNOŚCI KASJER ZŁOTÓWKOWY;
*Pakiet MS Office (Excel, Word-znajomość w stopniu zaawansowanym), Internet, SkokCom.
"Kurs Kasjera Złotówkowo-Walutowego "
*Pakiet MS Office (Excel, Word-znajomość w stopniu zaawansowanym), Internet, SkokCom.
"Kurs Kasjera Złotówkowo-Walutowego "
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Zainteresowania
MUZYKA, MODA, SPORT, TURYSTYKA, PRAWO, NIERUCHOMOŚCI
Inne
PRAWO JAZDY kat.B
Grupy
Alior Bank SA
Wejście na rynek nowego banku spod dłuta Carlo Tassary wzbudza ogromne emocje, podnosi ciśnienie konkurencji, a przede wszystkim jest wydarzeniem i ogromnym przedsięwzięciem w sektorze bankowości. Med
Bank BPH
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Bankiem BPH oraz grupą kapitałową Banku BPH.
http://www.bph.pl
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Citi Handlowy
Grupa zrzeszająca pracowników Citi Handlowy w Warszawie S.A. oraz Citigroup i Citifinancial