Marta Michalska

media, marketing, promocja
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
ukraiński
biegły
rosyjski
dobry
fiński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Uniwerek.TV
Koordynatorka Działu Promocji / Production Manager
Koordynatorka Działu Promocji:

- strategia promocyjna telewizji;
- działania w Internecie i social media;
- planowanie kampanii promocyjnych;
- projektowanie programów współpracy z podmiotami zewnętrznymi;
- aktywizacja widzów poprzez projekty konkursowe.

Od września 2012 - Production Manager:

- organizacja produkcji materiałów telewizyjnych i autopromocyjnych;
- odpowiedzialność za schemat produkcji, dokumenty ewidencyjne i organizację pracy produkcyjnej zespołu;
- realizacja projektów np. świeŻAK (cykl programów dedykowanych studentom pierwszego roku), Stage4YOU (program muzyczny typu talent show dla muzyków, w którym nagrodą główną jest występ na scenie jUWenaliów);
- montaż materiałów telewizyjnych.
Logo
Praktykantka
Zespół Szkół nr 1 w Legionowie
- hospitacje zajęć
- prowadzenie samodzielne zajęć;
- praktyka pedagogiczna.
MultiExpo Sp z o.o.
Specjalista ds. promocji
- zaprojektowanie, koordynacja realizacji i administracja nowej strony internetowej;
- planowanie i koordynowanie kampanii promocyjnych i reklamowych;
- realizacja materiałów promocyjnych;
- pisanie i redagowanie tekstów informacyjnych, promocyjnych oraz ofert współpracy;
- utrzymywanie stałego kontaktu z mediami;
- pozyskiwanie patronów i partnerów organizowanych wydarzeń.
StarNet Telecom Sp. z o.o.
Specjalista ds. Marketingu
- dbanie o dobry wizerunek firmy poprzez projektowanie i uaktualnianie strony internetowej WWW;
- projektowanie oraz tworzenie treści do materiałów reklamowych;
- kontaktowanie się z firmami, które świadczą dla - koordynowanie zamówień związanych z reklamą StarNet Telecom;
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych firmy oraz poszczególnych produktów i usług;
- udział w prowadzonych przez firmę wydarzeniach i działaniach PR;
- przygotowywanie udziału w targach i wydarzeniach branżowych;
Państwowa Komisja Akredytacyjna
ekspert Państwowej Komisji Akredytacyjnej w zakresie spraw studenckich
wizytacje uczelni wyższych w zespołach oceniających, kontrola dokumentacji, sporządzanie raportów oceniających uczelnie wyższe
Logo
Przewodnicząca Sekcji Studenckiej
Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- zarządzanie i koordynacja prac 21-osobowego zespołu;
- organizacja szkoleń stacjonarnych dla studenckich aktywistów (dla grup 10-200-osobowych, w zależności od tematu i charakteru szkolenia);
- organizacja szkoleń wyjazdowych (kilkudniowe wyjazdy dla około 200 osób);
- organizacja szkoleń dla studentów pierwszego roku (z zakresu prawa o szkolnictwie wyższym, regulaminów wewnętrznych uczelni);
- przygotowywanie raportów na temat sytuacji środowiska studentów;
- odpowiedzialność za Fundusz Pomocy Materialnej (stypendia, akademiki);
- rozliczanie realizowanych projektów;
Paweł Gławiński
Paweł Gławiński · współpracownik
wystawiono
solidna, w pełni zaangażowana, wulkan pomysłów i energii. Szybko przyswaja nową wiedzę, umie korzystać z tej zdobytej, myśli nieszablonowo. Jedna z najlepszych i najbardziej kompetentnych osób, z którymi do tej pory współpracowałem.
Logo
członkini
Senat Uniwersytetu Warszawskiego
- dodatkowo praca w Komisji ds. Studentów, Doktorantów i Procesu Kształcenia
Teatr Wielki - Opera Narodowa
Praktykantka w Centrum Promocji i Informacji
wsparcie bieżących prac Centrum Promocji i Informacji, pomoc przy organizacji konferencji prasowych, stały kontakt z widzami TW-ON, dystrybucja materiałów promocyjnych, oprowadzanie wycieczek po TW-ON
Logo
.
Szkoła Języków Obcych Uniwersytetu Warszawskiego
- Członkini Zespołu Zapewniania Jakości Kształcenia
- Członkini Komisji Konkursowej rekrutującej pracowników SzJO
- Członkini Rady Programowej
Logo
Przewodnicząca Zarządu
Zarząd Samorządu Studentów Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego
Uniwersytet Warszawski
Członkini Rady Wydziału
Uniwersytet Warszawski, Wydział Lingwistyki Stosowanej
Warner Bros. Poland
Ambasador Warner Bros. Poland działający w serwisie społecznościowym Grono.net
dbanie o dobry wizerunek WB. Poland na portalu społecznościowym Grono.net; budowanie świadomości na temat filmów WB. Poland; inicjowanie konkursów tematycznych do filmów z katalogu WB. Poland wprowadzanych do dystrybucji w Polsce; kontakt z użytkownikami Grono.net;

Szkolenia i kursy

- Marketing internetowy i e-commerce w MŚP , lipiec 2009, Akademia PARP

Edukacja

Logo
Education, magisterskie
University of Eastern Finland
Logo
Polityka oświatowa i menadżer oświaty, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność public relations i marketing medialny, licencjackie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Wydział Lingwistyki Stosowanej, Filologia Ukraińska, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Produkcja
Zarządzanie produkcją

Zainteresowania

Teatr (2003-2007 przynależność do Teatru Amatorskiego "iKropka)
Kino
Jeździectwo
Podróże

Organizacje

2009-2010: Przewodnicząca Sekcji Studenckiej ZSS Uniwersytetu Warszawskiego; Senator Uniwersytetu Warszawskiego;

2007-2009: Przewodnicząca Zarządu Samorządu Studentów Katedry Ukrainistyki Uniwersytetu Warszawskiego; posłanka w Parlamencie Studentów UW; członkini Rady Wydziału Lingwistyki Stosowanej; członkini Rady Programowej Szkoły Języków Obcych UW; członkini Komisji ds. Jakości Kształcenia oraz Zespołu Zapewniania Jakości Kształcenia SzJO UW

Inne

Prawo jazdy kategorii B od 2006 roku

Techniki komputerowe:

Windows XP/9X/NT - bardzo dobra znajomość
Pakiet MS/Open Office - bardzo dobra znajomość
Adobe Photoshop - dobra znajomość
Obsługa systemu Joomla - średnia znajomość
Obsługa systemu SVN - średnia znajomość
Projektowanie HTML, HTMLX - podstawowa znajomość
Bezwrokowe, szybkie pisanie na klawiaturze

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
AdSocial
AdSocial
Jesteśmy wchodzącą na rynek agencją reklamową działającą w social media. Stawiamy na dokładną analizę potrzeb klienta i korzystanie z pełnego spektrum istniejących w sieci społeczności. Naszą si
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
ePR
ePR
Grupa poświęcona specyfice public relations i komunikacji marketingowej w Internecie.
Fundusze unijne
Fundusze unijne
Jak napisać dobry projekt? Jak rozliczyć wniosek? Jak znaleźć się w gąszczu przepisów prawnych? - Bezpłatne porady najlepszych profesjonalistów w kraju.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
Kino
Kino
Kinomaniacy, przyłaczcie się! Może ktoś oglądał ostatnio ciekawy film, albo chce pogadać o swoim ulubionym reżyserze, aktorze, filmowej scenie.