Marta Kotowicz

Marta Kotowicz

senior media manager, Eurobank S.A.

Wrocław, dolnośląskie

Podsumowanie

    senior media manager, departament marketingu

    Eurobank S.A.

    od maja 2012 (od 2 lat)
    • formułowanie strategii mediowej firmy oraz nadzór nad jej realizacją
    • planowanie budżetu mediowego
    • współtworzenie strategii marketingowej firmy oraz współpraca przy planowaniu budżetu marketingowego
    • współpraca z domem mediowym, stałe koordynowanie i nadzór prac domu mediowego
    • planowanie kampanii marketingowych w mediach oraz nadzór nad ich przebiegiem wraz z bieżącym monitoringiem efektywności
    • koordynowanie międzydepartamentowych projektów marketingowych
    media manager, departament marketingu

    Euro Bank S.A.

    styczeń 2011 - kwiecień 2012 (przez 1 rok i 4 miesiące)
    jak poniżej
    specjalista ds. mediów i analiz, departament marketingu

    Euro Bank S.A.

    kwiecień 2009 - grudzień 2010 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
    • nadzór nad działaniami domu mediowego
    • współpraca z agencjami reklamowymi i mediami
    • analiza działań marketingowych pod kątem ich efektywności oraz optymalizowania kosztów (media tradycyjne, internet – display i SEM, direct marketing)
    • bieżąca kontrola i nadzór nad budżetem marketingowym
    • współpraca przy planowaniu strategii marketingowej firmy
    • koordynacja innych działań z zakresu komunikacji: PR, aktywność na forach

    wystawiono 23 października 2009

    niesamowicie komunikatywna, nigdy nie zostawi Cię bez satysfakcjonującej odpowiedzi, życzę wszystkim takich współpracowników
    Agnieszka B. Agnieszka B. , współpracownik
    specjalista ds. analiz, departament marketingu

    Euro Bank S.A.

    marzec 2008 - marzec 2009 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
    jak poniżej

    wystawiono 11 lutego 2009

    Odpowiedzialna, pracowita i doskonale zorganizowana. Do tego świetna merytorycznie, żądna wiedzy i ciągłego samodoskonalenia, pomocna i uczynna - mój ideał;)
    Maja A. Maja A. , współpracownik
    młodszy specjalista ds. analiz, departament marketingu

    Euro Bank S.A.

    czerwiec 2007 - luty 2008 (przez 9 miesięcy)
    • przygotowywanie raportów i analiz marketingowych (m.in. efektywność kampanii, komunikacji konkurencji, profile klientów, raporty sprzedażowe)
    • współpraca z domem mediowym i agencjami badawczymi
    • koordynacja wewnętrznych badań marketingowych
    praktykant w Zespole Obsługi Transakcji

    IV Oddział Banku Zachodniego WBK S.A.

    listopad 2006 - grudzień 2006 (przez 2 miesiące)
    • wsparcie przy bieżącej pracy zespołu
    • archiwizacja danych
    praktykant

    Akademia Medyczna we Wrocławiu

    kwiecień 2006 - czerwiec 2006 (przez 3 miesiące)
    • analizy statystyczne

    Edukacja

    Nowoczesny Marketing, studia podyplomowe

    Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

    październik 2011 - maj 2012 (przez 8 miesięcy)
    Matematyka, magisterskie

    Uniwersytet Wrocławski

    październik 2002 - lipiec 2007 (przez 4 lata i 10 miesięcy)

    Specjalizacje

    Marketing » Badania marketingowe

    Marketing » Marketing internetowy i mobilny

    Media/Sztuka/Rozrywka » Planowanie i zakup mediów

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    05.2011 – 12.2011 akademia managera – program rozwoju kadry managerskiej, eurobank

    30.03.2011 szkolenie SEM, Google

    09-10.2009 Forum Ekspertów Reklamy Prasowej, ZKDP

    09.2008-01.2009 Szkoła Badań Rynku PTBRiO

    27-28.11.2008 szkolenie „Stare - nowe techniki jakościowe, czyli o „kreatywnym” projektowaniu badań jakościowych”, PTBRiO

    26-29.11.2007 szklenie MS Access - Analiza, projektowanie i wykonanie systemu raportowego, Altkom

    08.09.2007 szklenie mediowe, dom mediowy Starcom

    Organizacje

    12.2005-12.2006 przewodnicząca Koła Naukowego Studentów Matematyki Sekcji Zastosowań

    11.2005-06.2006 praca w wolontariacie w fundacji „Hobbit” we Wrocławiu

    Hobby

    książki, filmy, muzyka rockowa, piesze wycieczki, podróże, kostka Rubika, gry planszowe, wyrób kolczyków

    Grupy