Marta Gorska

Marta Gorska

asystent do spraw wsparcia technicznego
Dąbrowa Górnicza, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie incydentami IT Operations Strategia IT Certyfikat ITIL v3

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry
szwedzki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

PwC Polska
Process Specialist
Sporządzanie deklaracji dla klientów niemiecko języcznych
Capgemini Polska Sp. z o.o.
asystent do spraw wsparcia technicznego
Rozmowa z klientem niemieckojezycznym. Rozwiazywanie problemow zwiazanych z branza IT
Logo
specjalista ds logistyki
Transport Beata Student
Wyszukiwanie transportow na gieldzie Timocom
Podpisywanie zlecen
Dbanie o kontakt z klientem niemiecko-jezyczynym
Marionnaud
Doradca klienta
Obsługa klientów utrzymywanie porządku w perfumerii
Canal + platforma
Doradca klienta
Praca na stoisku cyfry plus. Sporządzanie umów z klientami prowadzenie negocjacji, dbanie o stanowisko swojej pracy i wizerunek firmy

Szkolenia i kursy

Kurs wizażu i makijażu , kurs pierwszej pomocy, kurs BHP

Edukacja

Logo
germanistyka, licencjackie
Uniwersytet Śląski w Katowicach

Specjalizacje

Administracja biurowa
Inne
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Zainteresowania

Muzyka, podróże, kosmetyki

Inne

Ukończyłam technikum hotelarskie, biorąc udział w licznych praktykach na terenie kraju i nie tylko. Mam duże doświadczenie jeśli chodzi o kelnerstwo, organizację imprez. Ponadto bardzo interesuję się kosmetologią także i ta branża jest mi bardzo dobrze znana. Jestem osobą otwartą sumienną pracowitą i bardzo łatwo uczę się nowych rzeczy. Chętnie podejmuję wyzwania