Umiejętności
Architektura marki
Branding Ideas
Content Marketing
Strategia kreatywna
Analiza klientów
Digital Marketing
Analiza rynku
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Reklama online
Zarządzanie wizerunkiem osobistym
Social Media Marketing
Planowanie strategiczne
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Strateg marketingowy
RE:THINK Marta Bulba
Pomogę stworzyć pomysł i plan działania dla twojej marki. Doradzam i realizuję projekty z zakresu marketingu strategicznego.
Czym się zajmuję?
- Strategia marki i komunikacji - Transformacja marki lub tworzenie nowej
- Nawigacja działań marketingowych - Doradztwo dopasowane do aktualnej sytuacji marki
- Proces rozwoju marek osobistych - Marka: JA
- Konsultacje 1:1
- Warsztaty strategiczne i szkolenia
- Audyt marketingowy, analizy i badania
- Współpraca z agencjami marketingowymi - m.in. POP UP GRUPA, Premium Consulting, WeTheCrowd
Czym się zajmuję?
- Strategia marki i komunikacji - Transformacja marki lub tworzenie nowej
- Nawigacja działań marketingowych - Doradztwo dopasowane do aktualnej sytuacji marki
- Proces rozwoju marek osobistych - Marka: JA
- Konsultacje 1:1
- Warsztaty strategiczne i szkolenia
- Audyt marketingowy, analizy i badania
- Współpraca z agencjami marketingowymi - m.in. POP UP GRUPA, Premium Consulting, WeTheCrowd
Strategic Planner
Analizy i badania marketingowe
- desk research,
- audyt dotychczasowych działań marketingowych,
- przygotowywanie narzędzi badawczych ilościowych i jakościowych,
- współpraca z agencjami badawczymi,
- opracowywanie raportów badawczych,
- analiza wyników badań i synteza wniosków,
- analiza rynku, trendów, konkurencji, konsumentów, benchmarking,
- segmentacja klientów,
- określanie insightów,
- opracowywanie drzewa decyzyjnego klienta.
Strategia marki i strategia komunikacji
- definiowanie celów strategicznych,
- odnajdywanie źródeł przewagi konkurencyjnej,
- tworzenie założeń strategicznych, pozycjonowania, strategii komunikacji,
- dopasowywanie narzędzi i kanałów marketingowych odpowiednich do grupy docelowej i zakładanych celów,
- praca nad markami - tworzenie strategii marki i wytycznych strategicznych, praca nad architekturą marek, namingiem,
- briefing kreacji,
- uczestniczenie w spotkaniach z klientami.
- desk research,
- audyt dotychczasowych działań marketingowych,
- przygotowywanie narzędzi badawczych ilościowych i jakościowych,
- współpraca z agencjami badawczymi,
- opracowywanie raportów badawczych,
- analiza wyników badań i synteza wniosków,
- analiza rynku, trendów, konkurencji, konsumentów, benchmarking,
- segmentacja klientów,
- określanie insightów,
- opracowywanie drzewa decyzyjnego klienta.
Strategia marki i strategia komunikacji
- definiowanie celów strategicznych,
- odnajdywanie źródeł przewagi konkurencyjnej,
- tworzenie założeń strategicznych, pozycjonowania, strategii komunikacji,
- dopasowywanie narzędzi i kanałów marketingowych odpowiednich do grupy docelowej i zakładanych celów,
- praca nad markami - tworzenie strategii marki i wytycznych strategicznych, praca nad architekturą marek, namingiem,
- briefing kreacji,
- uczestniczenie w spotkaniach z klientami.
wiceprezes
Koło Naukowe Marketingu FOKUS
Organizacja pracy koła naukowego, realizacja badań dla Centrum Badań i Ekspertyz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz innych podmiotów gospodarczych, pomoc podczas konferencji „Badania marketingowe – metody, nowe podejścia i konteksty badawcze” organizowanej przez Katedrę Badań Marketingowych Instytutu Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, uczestnictwo w konferencjach, warsztatach i pokazach.
Szkolenia i kursy
Monitoring Internetu / Social Media w praktyce (listopad 2012r., Brand24)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Zainteresowania
Fotografia i kompozycja obrazu, zdrowy styl życia, blogowanie.
Organizacje
Wiceprezes Koła Naukowego Marketingu FOKUS działającego przy Instytucie Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (2012-2013)
Grupy
Klub Rozwoju Osobistego
Klub Rozwoju Osobistego. Rozwijaj się z nami. Osiągaj swoje cele szybciej i efektywniej. Osiągnij z nami sukces i rozwijaj się!
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing Partyzancki
Dla wszystkich lubiących działać kreatywnie, niekonwencjonalnie, nowocześnie. Jak przebojem i z pomysłem zdobyć i utrzymać rynek, Klientów, stworzyć nowe produkty i usługi. W końcu innowacyj
Performance Marketing Experts
Grupa dla ekspertów i liderów rynku reklamy internetowej. Omawiane są nowe trendy, efektywne rozwiązania reklamy internetowej, innowacyjne technologie, konferencje i spotkania branżowe.
Social Media Marketing
Dla środowiska marketingu, PR-u, reklamy ale przede wszystkim przedsiębiorców, którzy chcą aby ich marki nawiązały wspólny dialog z ludźmi.