Marta Dec

fanatyczka CSR i entuzjastka PR
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

Reklama Zarządzanie Marką Komunikacja korporacyjna Społeczna odpowiedzialność biznesu planowanie eventów Komunikacja wewnętrzna Marketing Komunikacja Marketingowa Public Relations Social Media Social Media Marketing Strategic Communications Zrównoważony Biznes Zarządzanie zespołem CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu Organizowanie eventów Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
łaciński
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Senior Brand Manager
Urtica Sp. z o.o.
DRB Centrum Odszkodowań
Rzecznik Praw Klienta
Wsłuchiwanie się w głos Klientów i reagowanie na ich potrzeby oraz sugestie, tj. "tuba" komunikacji na linii Firma-Klient.
DRB Centrum Odszkodowań
Kierownik Zespołu Marketingu i PR
Inicjowanie szeroko pojętych działań marketingowych i komunikacyjnych dla marki Centrum Odszkodowań DRB. Planowanie jej promocji, kierowanie Zespołem Działu Marketingu i PR, a także dbanie o rozwój i wizerunek firmy.
DRB Centrum Odszkodowań
Specjalista ds. marketingu i public relations
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji kampanii marketingowych. Działania w sferze marketingu internetowego , portali społecznościowych. Kreowanie i realizacja działań komunikacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz budowanie pożądanego wizerunku firmy na rynku ogólnopolskim.
Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego w Lubinie
Specjalista ds. promocji i marketingu
Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego w Lubinie
Opracowywanie i realizacji strategii marketingowej oraz działań promocyjnych dla Uczelni. Ogólnie rzecz ujmując, wszystkie działania związane z social media, media relations, public relations, marketingiem, promocją, reklamą oraz kontaktami B2B i B2C.
Instytut Odpowiedzialnego Biznesu
Członkini IOB
analiza i raport polskiego rynku firm konsultingowych zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu, pomoc przy opracowywaniu oferty biznesowej z zakresu interesariuszy w obszarze CSR;
Logo
Ambasadorska LOB
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
organizacja konferencji pod hasłem „CSR i zrównoważony rozwój w dobie współczesnej silnej konkurencji. Szanse i wyzwania” z udziałem przedstawicieli największych polskich przedsiębiorstw (SGGW w Warszawie). Działanie w obszarze social media i media relations na rzecz LOB, współorganizowanie Akademii Odpowiedzialnego Biznesu 2011 oraz koordynacja bieżących działań Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Uzyskanie tytułu najaktywniejszej ambasadorki VII edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu (dyplom);
Logo
Specjalista ds. public relations i eventów
SARTO Agencja Public Relations (Wrocław)
stały kontakt z klientami na etapie przygotowania i realizacji eventów, tworzenie prezentacji new business'owych oraz ofert w odpowiedzi na zapytania klientów firmy, ustalanie i negocjacja cen z podwykonawcami, koordynacja pracy podwykonawców (obiekty konferencyjne, ekipy techniczne, studia graficzne, konferansjerzy, artyści etc.), opracowywanie strategii PR-owych; organizacja eventów w tym: konferencji, szkoleń, warsztatów; koordynacja eventów na miejscu oraz opracowywanie i rozliczanie budżetów; komunikacja B2B, działania w obszarze media relations i social media oraz koordynacja i nadzór nad stroną internetową;
Logo
Account Executive
Agencja Praktycy (Wrocław)
nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami, przygotowywanie i prezentowanie ofert firmy dla potencjalnych klientów, prowadzenie działań z zakresu e-PR, prowadzenie telemarketingu sprzedażowego, tworzenie klucza mediowego i aktualizacja baz danych;
Logo
pomocnik Account Managera i specjalisty ds. marketingu (praktykantka)
Agencja PR-owo – Marketingowa Praktycy (Wrocław)
pozyskiwanie podwykonawców, tworzenie i aktualizacja baz danych, tworzenie i współorganizowanie kampanii dla klienta Agencji, organizacja i koordynacja eventu, prowadzenie działań z zakresu e-PR na portalach społecznościowych, redagowanie notatek prasowych;
Logo
pomocnik PR Menagera i zespołu specjalistów (praktykantka)
SARTO Agencja Public Relations (Wrocław)
tworzenie baz danych o klientach i podwykonawcach, kontakt, ustalanie i negocjacja cen z podwykonawcami, pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji wydarzeń specjalnych i eventowych, tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów firmy, opracowywanie scenariusza filmowego, pomoc przy tworzeniu kampanii wizerunkowej oraz strategii komunikacyjnej miasta, przygotowywanie materiałów konferencyjnych, redagowanie notatek pasowych;
Logo
dziennikarka
Portal internetowy legniczanin.pl
pisanie artykułów, redagowanie i obrabianie tekstów informacyjnych, przeprowadzanie wywiadów;
Logo
reporterka, prezenterka TV
Telewizja internetowa tv.legniczanin.pl
tworzenie reportaży m.in. z wielkich imprez, jak wybory Miss Intercontinental 2008, Festiwal Piosenki Studenckiej Pryzmat 2009, prowadzenie autorskiego programu „Face to Face", przeprowadzanie wywiadów, nagrywanie newsów;
Logo
dziennikarka, prezenteka (praktykantka)
TVL Lubin
nagrywanie i obrabianie news-ów, redagowanie tekstów, prowadzenie głównych wydań serwisów informacyjnych;
Logo
reporterka, prezenterka TV
Telewizja internetowa TV-M
tworzenie reportaży, przeprowadzanie wywiadów, relacje z dużych imprez kulturowych m.in. Międzynarodowe Targi Fryzjerskie Look 2008 (Poznań);
Logo
dziennikarka prasowa
Gazeta Piastowska (wydawca Śląskie Media) - (Legnica)
redagowanie i obrabianie tekstów, pisanie licznych artykułów, wywiadów, udział w konferencjach prasowych, imprezach kulturowych oraz sesjach radnych itp.;
Logo
dziennikarka (praktykantka)
TVL Odra (Lubin )
nagrywanie i obrabianie materiałów TV, pisanie, redagowanie news-ów;

Szkolenia i kursy

1. Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017 (Rzeszów, 20-21.04.2017 r.);
certyfikat z zakresu tematyki Kongresu, jaką był "Kryzys i media"
organizator: Newsline sp. z o.o. i Ideo Sp. z o.o.

2. Certyfikat Social Media Manager (Poznań, 18.01.2017 r.);
zakres tematyczny: social media
organizator: Online Marketing Magazyn

3. Szkolenie "Kobieta sukcesu - lepsza przyszłość" (Lubin, 03. - 06.2012 r.)
ugruntowanie wiedzy z zakresu: marketingu, promocji, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie, zasad współpracy z klientami, prawa autorskiego, social media, tworzenia i łamania gazety oraz zapoznanie się z funkcjonowaniem i specyfiką radia (wizyta studyjna w Radiu Wrocław);

4. Kurs grafiki komputerowej i tworzenia stron www (Lubin, 2012 r.);
zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami z zakresu projektów graficznych i tworzenia stron www

5. Forum IAB Polska 2010 (Warszawa);
organizator: IAB Polska;
udział w konferencji IAB Polska 2010 oraz koordynacja działań na miejscu - kontakty z mediami.

6. Akademia Odpowiedzialnego Biznesu 2010 – warsztaty (Warszawa) – (certyfikat) - organizator FOB;
ugruntowanie wiedzy na temat Corporate Social Responsibility;

7. Szkolenie z zakresu PR kryzysowego (Wrocław);
zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu PR kryzysowego,

8. Warsztaty Dziennikarstwa Internetowego (Wrocław) - certyfikat
zaznajomienie się z tematyką dziennikarstwa internetowego, pozycjonowaniem w wyszukiwarkach (SEO) oraz z zakresu media relations;

9. Kongres PR Forum 2009 (Warszawa) – organizator: Związek Firm Public Relations;
pomoc przy nagrywaniu materiałów video dla portalu epr, koordynacja wywiadów z prelegentami, zaznajomienie się z tematyką Public Relations z zakresu m.in.: komunikacji w mediach społecznościowych, pomiaru wizerunku za pomocą badań biometrycznych oraz PR-u miast;

10. Szkolenie z zakresu media relations (Wrocław);
poznanie nowej i ugruntowanie dotychczasowej wiedzy na temat zasad media relations;

11. Forum IAB 2009. Punkt Zwrotny. (Warszawa) – organizator: IAB Polska;
zapoznanie się z zagadnieniami w ramach: marketingu, e-marketingu, reklamy, branży internetowej oraz szeroko
pojętych mediów;

12. Konferencja: She’s interactive. Marketing internetowy w wersji light (Warszawa) – organizator: LOGIC SEARCH;
zaznajomienie się z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie działań marketingu, reklamy, e-PRu, targetowania
behawioralnego i sposobów pomiaru efektów działań prowadzonych w sieci;

13. Szkolenie dziennikarskie (Warszawa) - szkolenie organizowane przez Europejskie Centrum Komunikacji i
Kultury (ECCC) w Warszawie;
zaznajomienie się z zagadnieniami w zakresie Parlamentu Europejskiego, UE;

14. Wystąpienia przed kamerą - prezenterka pogody (Warszawa)
II etap castingu na prezenterkę pogody - nagranie próbne prognozy pogody dla telewizji TVP w Warszawie;

Edukacja

Logo
Studia menedżerskie. Zarządzanie firmą. Instrumentarium współczesnego menedżera., studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Logo
Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, spec.: Public relations, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Politologia o specjalności komunikowanie publiczne i public relations, licencjackie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Legnicy im. Witelona

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

"podglądanie" pracy mediów, public relations, marketing, social media, jazda na nartach, film z dreszczykiem emocji i podróże "za jeden uśmiech"

Organizacje

1. Stworzyrzenie Młody PR
2. Ambasador CSR Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, w ramach FOB

Inne

zdrajczyni dziennikarstwa na rzecz PR; studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UWr.; zagorzała działaczka PR; istota szukająca misji życiowej...

Grupy

18 wszystkich wypowiedzi
1 plus
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU? Od czego zależy sukces osobisty? CO ma wpływ na Twój sukces?
A ja jestem świetną kobietą.
A ja jestem świetną kobietą.
Tą grupę założyłem dla wszystkich świetnych kobiet na tym portalu. Ma służyć Ci przede wszystkim jako znak, na Twoim profilu - jeśli czujesz, że jesteś taką kobietą - Dołącz teraz!
A jak zarobić pierwszy milion.
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Aby pomóc....akcje społeczne
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
AdTaily
AdTaily
Reklama w długim ogonie Internetu. Oficjalna grupa AdTaily.com
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
ARAM
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
Art of Events
Art of Events
Grupa dla wszystkich, którzy organizują konferencje i eventy. Wolna od spamu.
Augmented Reality czyli rozszerzona rzeczywistość
Augmented Reality czyli rozszerzona rzeczywistość
Augmented Reality, czyli rozszerzona rzeczywistość jako wartość dodana do eventu.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)