Umiejętności
Reklama
Zarządzanie Marką
Komunikacja korporacyjna
Społeczna odpowiedzialność biznesu
planowanie eventów
Komunikacja wewnętrzna
Marketing
Komunikacja Marketingowa
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Strategic Communications
Zrównoważony Biznes
Zarządzanie zespołem
CSR - Społeczna Odpowiedzialność Biznesu
Organizowanie eventów
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
łaciński
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu i public relations
Planowanie, realizacja i kontrola realizacji kampanii marketingowych. Działania w sferze marketingu internetowego , portali społecznościowych. Kreowanie i realizacja działań komunikacyjnych (wewnętrznych i zewnętrznych) oraz budowanie pożądanego wizerunku firmy na rynku ogólnopolskim.
Specjalista ds. promocji i marketingu
Uczelnia Zawodowa Zagłębia Miedziowego w Lubinie
Opracowywanie i realizacji strategii marketingowej oraz działań promocyjnych dla Uczelni. Ogólnie rzecz ujmując, wszystkie działania związane z social media, media relations, public relations, marketingiem, promocją, reklamą oraz kontaktami B2B i B2C.
Członkini IOB
analiza i raport polskiego rynku firm konsultingowych zajmujących się społeczną odpowiedzialnością biznesu, pomoc przy opracowywaniu oferty biznesowej z zakresu interesariuszy w obszarze CSR;
Ambasadorska LOB
Liga Odpowiedzialnego Biznesu
organizacja konferencji pod hasłem „CSR i zrównoważony rozwój w dobie współczesnej silnej konkurencji. Szanse i wyzwania” z udziałem przedstawicieli największych polskich przedsiębiorstw (SGGW w Warszawie). Działanie w obszarze social media i media relations na rzecz LOB, współorganizowanie Akademii Odpowiedzialnego Biznesu 2011 oraz koordynacja bieżących działań Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Uzyskanie tytułu najaktywniejszej ambasadorki VII edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu (dyplom);
Specjalista ds. public relations i eventów
SARTO Agencja Public Relations (Wrocław)
stały kontakt z klientami na etapie przygotowania i realizacji eventów, tworzenie prezentacji new business'owych oraz ofert w odpowiedzi na zapytania klientów firmy, ustalanie i negocjacja cen z podwykonawcami, koordynacja pracy podwykonawców (obiekty konferencyjne, ekipy techniczne, studia graficzne, konferansjerzy, artyści etc.), opracowywanie strategii PR-owych; organizacja eventów w tym: konferencji, szkoleń, warsztatów; koordynacja eventów na miejscu oraz opracowywanie i rozliczanie budżetów; komunikacja B2B, działania w obszarze media relations i social media oraz koordynacja i nadzór nad stroną internetową;
Account Executive
Agencja Praktycy (Wrocław)
nawiązywanie i budowanie trwałych relacji z klientami, przygotowywanie i prezentowanie ofert firmy dla potencjalnych klientów, prowadzenie działań z zakresu e-PR, prowadzenie telemarketingu sprzedażowego, tworzenie klucza mediowego i aktualizacja baz danych;
pomocnik Account Managera i specjalisty ds. marketingu (praktykantka)
Agencja PR-owo – Marketingowa Praktycy (Wrocław)
pozyskiwanie podwykonawców, tworzenie i aktualizacja baz danych, tworzenie i współorganizowanie kampanii dla klienta Agencji, organizacja i koordynacja eventu, prowadzenie działań z zakresu e-PR na portalach społecznościowych, redagowanie notatek prasowych;
pomocnik PR Menagera i zespołu specjalistów (praktykantka)
SARTO Agencja Public Relations (Wrocław)
tworzenie baz danych o klientach i podwykonawcach, kontakt, ustalanie i negocjacja cen z podwykonawcami, pozyskiwanie informacji niezbędnych do organizacji wydarzeń specjalnych i eventowych, tworzenie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów firmy, opracowywanie scenariusza filmowego, pomoc przy tworzeniu kampanii wizerunkowej oraz strategii komunikacyjnej miasta, przygotowywanie materiałów konferencyjnych, redagowanie notatek pasowych;
Szkolenia i kursy
1. Kongres Profesjonalistów Public Relations 2017 (Rzeszów, 20-21.04.2017 r.);
certyfikat z zakresu tematyki Kongresu, jaką był "Kryzys i media"
organizator: Newsline sp. z o.o. i Ideo Sp. z o.o.
2. Certyfikat Social Media Manager (Poznań, 18.01.2017 r.);
zakres tematyczny: social media
organizator: Online Marketing Magazyn
3. Szkolenie "Kobieta sukcesu - lepsza przyszłość" (Lubin, 03. - 06.2012 r.)
ugruntowanie wiedzy z zakresu: marketingu, promocji, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie, zasad współpracy z klientami, prawa autorskiego, social media, tworzenia i łamania gazety oraz zapoznanie się z funkcjonowaniem i specyfiką radia (wizyta studyjna w Radiu Wrocław);
4. Kurs grafiki komputerowej i tworzenia stron www (Lubin, 2012 r.);
zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami z zakresu projektów graficznych i tworzenia stron www
5. Forum IAB Polska 2010 (Warszawa);
organizator: IAB Polska;
udział w konferencji IAB Polska 2010 oraz koordynacja działań na miejscu - kontakty z mediami.
6. Akademia Odpowiedzialnego Biznesu 2010 – warsztaty (Warszawa) – (certyfikat) - organizator FOB;
ugruntowanie wiedzy na temat Corporate Social Responsibility;
7. Szkolenie z zakresu PR kryzysowego (Wrocław);
zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu PR kryzysowego,
8. Warsztaty Dziennikarstwa Internetowego (Wrocław) - certyfikat
zaznajomienie się z tematyką dziennikarstwa internetowego, pozycjonowaniem w wyszukiwarkach (SEO) oraz z zakresu media relations;
9. Kongres PR Forum 2009 (Warszawa) – organizator: Związek Firm Public Relations;
pomoc przy nagrywaniu materiałów video dla portalu epr, koordynacja wywiadów z prelegentami, zaznajomienie się z tematyką Public Relations z zakresu m.in.: komunikacji w mediach społecznościowych, pomiaru wizerunku za pomocą badań biometrycznych oraz PR-u miast;
10. Szkolenie z zakresu media relations (Wrocław);
poznanie nowej i ugruntowanie dotychczasowej wiedzy na temat zasad media relations;
11. Forum IAB 2009. Punkt Zwrotny. (Warszawa) – organizator: IAB Polska;
zapoznanie się z zagadnieniami w ramach: marketingu, e-marketingu, reklamy, branży internetowej oraz szeroko
pojętych mediów;
12. Konferencja: She’s interactive. Marketing internetowy w wersji light (Warszawa) – organizator: LOGIC SEARCH;
zaznajomienie się z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie działań marketingu, reklamy, e-PRu, targetowania
behawioralnego i sposobów pomiaru efektów działań prowadzonych w sieci;
13. Szkolenie dziennikarskie (Warszawa) - szkolenie organizowane przez Europejskie Centrum Komunikacji i
Kultury (ECCC) w Warszawie;
zaznajomienie się z zagadnieniami w zakresie Parlamentu Europejskiego, UE;
14. Wystąpienia przed kamerą - prezenterka pogody (Warszawa)
II etap castingu na prezenterkę pogody - nagranie próbne prognozy pogody dla telewizji TVP w Warszawie;
certyfikat z zakresu tematyki Kongresu, jaką był "Kryzys i media"
organizator: Newsline sp. z o.o. i Ideo Sp. z o.o.
2. Certyfikat Social Media Manager (Poznań, 18.01.2017 r.);
zakres tematyczny: social media
organizator: Online Marketing Magazyn
3. Szkolenie "Kobieta sukcesu - lepsza przyszłość" (Lubin, 03. - 06.2012 r.)
ugruntowanie wiedzy z zakresu: marketingu, promocji, komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie, zasad współpracy z klientami, prawa autorskiego, social media, tworzenia i łamania gazety oraz zapoznanie się z funkcjonowaniem i specyfiką radia (wizyta studyjna w Radiu Wrocław);
4. Kurs grafiki komputerowej i tworzenia stron www (Lubin, 2012 r.);
zapoznanie się z podstawowymi zagadnieniami z zakresu projektów graficznych i tworzenia stron www
5. Forum IAB Polska 2010 (Warszawa);
organizator: IAB Polska;
udział w konferencji IAB Polska 2010 oraz koordynacja działań na miejscu - kontakty z mediami.
6. Akademia Odpowiedzialnego Biznesu 2010 – warsztaty (Warszawa) – (certyfikat) - organizator FOB;
ugruntowanie wiedzy na temat Corporate Social Responsibility;
7. Szkolenie z zakresu PR kryzysowego (Wrocław);
zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu PR kryzysowego,
8. Warsztaty Dziennikarstwa Internetowego (Wrocław) - certyfikat
zaznajomienie się z tematyką dziennikarstwa internetowego, pozycjonowaniem w wyszukiwarkach (SEO) oraz z zakresu media relations;
9. Kongres PR Forum 2009 (Warszawa) – organizator: Związek Firm Public Relations;
pomoc przy nagrywaniu materiałów video dla portalu epr, koordynacja wywiadów z prelegentami, zaznajomienie się z tematyką Public Relations z zakresu m.in.: komunikacji w mediach społecznościowych, pomiaru wizerunku za pomocą badań biometrycznych oraz PR-u miast;
10. Szkolenie z zakresu media relations (Wrocław);
poznanie nowej i ugruntowanie dotychczasowej wiedzy na temat zasad media relations;
11. Forum IAB 2009. Punkt Zwrotny. (Warszawa) – organizator: IAB Polska;
zapoznanie się z zagadnieniami w ramach: marketingu, e-marketingu, reklamy, branży internetowej oraz szeroko
pojętych mediów;
12. Konferencja: She’s interactive. Marketing internetowy w wersji light (Warszawa) – organizator: LOGIC SEARCH;
zaznajomienie się z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie działań marketingu, reklamy, e-PRu, targetowania
behawioralnego i sposobów pomiaru efektów działań prowadzonych w sieci;
13. Szkolenie dziennikarskie (Warszawa) - szkolenie organizowane przez Europejskie Centrum Komunikacji i
Kultury (ECCC) w Warszawie;
zaznajomienie się z zagadnieniami w zakresie Parlamentu Europejskiego, UE;
14. Wystąpienia przed kamerą - prezenterka pogody (Warszawa)
II etap castingu na prezenterkę pogody - nagranie próbne prognozy pogody dla telewizji TVP w Warszawie;
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Zarządzanie marką
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
"podglądanie" pracy mediów, public relations, marketing, social media, jazda na nartach, film z dreszczykiem emocji i podróże "za jeden uśmiech"
Organizacje
1. Stworzyrzenie Młody PR
2. Ambasador CSR Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, w ramach FOB
2. Ambasador CSR Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, w ramach FOB
Inne
zdrajczyni dziennikarstwa na rzecz PR; studentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na UWr.; zagorzała działaczka PR; istota szukająca misji życiowej...
Grupy
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
A co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU
Co to jest PSYCHOLOGIA SUKCESU?
Od czego zależy sukces osobisty?
CO ma wpływ na Twój sukces?
A ja jestem świetną kobietą.
Tą grupę założyłem dla wszystkich świetnych kobiet na tym portalu. Ma służyć Ci przede wszystkim jako znak, na Twoim profilu - jeśli czujesz, że jesteś taką kobietą - Dołącz teraz!
A jak zarobić pierwszy milion.
Jeśli jesteś osobą, która chce zarabiać w milionach, lub już tak zarabia to jest to grupa dla ciebie :)
Aby pomóc....akcje społeczne
Grupa poświęcona zmianom otaczającej nas rzeczywistości w wymiarze społecznym, na poziomie zarówno lokalnym, ogólnopolskim jak również globalnym.
ARAM
Grupa firmy ARAM zajmującej sie projektowaniem i budową multimedialnych scenografii na eventy, gale, koncerty i programy tv oraz obsługą imprez i wypożyczaniem sprzętu.
Augmented Reality czyli rozszerzona rzeczywistość
Augmented Reality, czyli rozszerzona rzeczywistość jako wartość dodana do eventu.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)