Marta Bernadkiewicz

zmieniam się na lepsze.. :)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

BTL Activations Buyers Digital Marketing Event Management HTML scripting Marketing Microsoft Excel Microsoft Exchange Microsoft Word MS Project Outlook Pilates PowerPoint Project Management Retail Branding Retail Sales Analysis Trade Marketing Negocjacje Zarządzanie zespołem Budżety Obsługa klienta Analiza danych Komunikacja Marketingowa praca w zespole Bankowość internetowa Budowanie zepołu Team management & team work skills Materiały

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PHZ BALTONA SA
koordynator ds marketingu
Costa Coffee Polska S.A.
Marketing Activation Manager Poland
• Stworzenie oraz wdrożenie strategii komunikacji marki dla rynku polskiego.
• Prowadzenie strategicznego procesu, którego celem jest dostosowanie oferty do potrzeb konsumenta oraz zwiększenie liczby transakcji.
• Opracowanie i wdrożenie długoterminowej koncepcji funkcjonowania kalendarza marketingowego (ATL, BTL, PR, social media) dla marki Costa Coffee i Costa Express.
• Planowanie aktywacji marek w oparciu o analizę poprzednich promocji.
• Praca nad P&L kampanijnym oraz zarządzaniem budżetem marketingowym na rynku polskim.
• Zarządzanie wszystkimi działaniami PR w firmie.
• Zarządzanie zespołem.
• Koordynowanie projektu rebrandingu sieci z coffeeheaven w Costa Coffee od strony marketingowej.
• Uczestnictwo w projektach, których celem działań jest wzrost transakcji.
• Zarządzanie budżetem na działania marketingowe dla marki Costa Coffee i Costa Express w Polsce.
• Współpraca z Partnerami (koordynowanie wspólnych akcji promocyjnych).
• Negocjowanie współpracy marketingowej pomiędzy Wynajmującymi a kawiarniami.
• Nadzór nad produkcją materiałów BTL, POS oraz innych z wyposażenia kawiarni.
• Budowanie oraz wdrażanie planu marketingowego dla nowo otwartych kawiarni.
Totalizator Sportowy
Główny Specjalista ds. Marketingu
• Nadzór nad projektami BTL przeznaczonymi marce parasolowej LOTTO.
• Zarządzanie budżetem przeznaczonym na projekty oraz produkcję materiałów BTL dla wszystkich produktów LOTTO.
• Zamówienia materiałów marketingowych (tworzenie specyfikacji, podział materiałów na sieć, akceptacja wydruków i materiałów próbnych).
• Akceptacja działań lokalnych realizowanych z poziomu oddziałów.
• Koordynowanie projektem tworzenia nowego wizerunku punktów sprzedaży (zarządzanie harmonogramem, komunikacją, umowami z wykonawcami projektu oraz zasobami w ramach projektu wraz z raportowaniem do przełożonych).
• Uczestnictwo w projekcie poprawy jakości sprzedaży.
• Komunikacja pomiędzy Działem Marketingu i Sprzedaży a oddziałami.
• Ciągłe poszukiwanie narzędzi wspierających sieć sprzedaży produktów LOTTO.
Deutsche Bank Polska S.A
Specjalista ds. marketingu
• Odpowiedzialność za wizualizację oddziałów banku (koordynowanie otwarć nowych oddziałów, zarządzanie budżetem przeznaczonym na materiały typu POS dla oddziałów, oznakowanie oddziałów, odpowiedzialność za zakup i montaż nośników reklamowych na budynkach oddziałów).
• Koordynowanie od strony technicznej projektem telewizji bankowej w oddziałach (zarządzanie harmonogramem, komunikacją, zasobami w ramach projektu oraz raportowanie do przełożonych).
• Zamówienia materiałów marketingowych dla sieci.
• Zarządzanie budżetem na materiały typu POS oraz BTL dla sieci.
• Komunikacja marketingowa wewnętrzna i zewnętrzna pomiędzy centralą a oddziałami oraz w relacji oddział-Klient.
• Wdrożenie oraz administracja strony intranetowej i internetowej banku.
• Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych dla nowych pracowników z zakresu misji i strategii banku.
Deutsche Bank Polska S.A
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
• Bieżąca obsługa Klientów banku (obsługa kont – realizacja przelewów, zleceń stałych, zakładanie lokat, aktywacja/zastrzeganie kart płatniczych).
• Prowadzenie rozmów sprzedażowych z potencjalnymi Klientami.
• Obsługa i wyjaśnianie reklamacji Klientów.
• Zarządzanie grafikiem pracy konsultantów.
• Tworzenie procedur operacyjnych oraz obsługi Klienta.

Edukacja

Logo
Ekonomia, doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Zarządzanie Finansami, magisterskie
Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Grupy

Uczelnia Łazarskiego
Uczelnia Łazarskiego
Łazarski to wiodąca uczelnia prawniczo-ekonomiczna w Warszawie. Jest najlepszą polską szkołą wyższą według globalnego rankingu U-Multirank. Od lat przoduje w rankingach „Rzeczpospolitej” i
Akustyczne książki
Akustyczne książki
Grupa dla osób zainteresowanych audiobookami, e-bookami a także prasą cyfrową. Tutaj będą zamieszczone informacje o nowościach oraz promocjach.
Alergia
Alergia
Dla wszystkich cierpiących z powodu alergii :)
aranżacja wnętrz
aranżacja wnętrz
aranżacja swojego własnego "M", najnowsze trendy, wasze pomysły
Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Banking
Banking
Osoby pracujące w branży jak również wszystkie zainteresowane coraz dynamiczniej rozwijającymi się usługami bankowymi. Stwórzmy grupę, która będzie pomocna nie tylko dla nas, ale również dla pozostały
Darmowe ebooki
Darmowe ebooki
Będąc członkiem tej grupy, będziesz otrzymywać informacje o pojawiających się darmowych e-bookach i audiobookach.
Deutsche Bank PBC S.A.
Deutsche Bank PBC S.A.
Grupa zrzeszająca wszystkich pracowników i osoby związane z Deutsche Bank PBC S.A. oraz grupą kapitałową Deutsche. http://www.deutsche-bank-pbc.pl/
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
***Film***
***Film***
Zapraszam do wymiany pogladów na temat różnych twórców i filmowych przebojów. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Focus Interia
Focus Interia
Forum skupiające projektantów, wykonawców, sprzedawców materiałów do wystroju wnetrz. Miejsce gdzie następuje wymiana doświadczeń oraz propozycji odnośnie wykonania projektu, czy jego realizacji.