Marta Kardas

Marta Kardas

Regionalny Kierownik Biura Zarzadzania Siecią Detaliczną, RUCH S.A.

Łódź, łódzkie

Podsumowanie

    Regionalny Kierownik Biura Zarządzania Siecią Detaliczną

    RUCH S.A

    maj 2011 - czerwiec 2012 (przez 1 rok i 2 miesiące)
    25.05.2011 – 30.06.2012 Ruch S.A
    Regionalny Kierownik Biura Zarządzania Siecią Detaliczną
    Regionalny Kierownik Sprzedaży BZSD
     budowanie sieci detalicznej w oparciu o umowę agencyjną
     zarządzanie siecią detaliczną
     zawieranie umów agencyjnych/ weksel, deklaracja wekslowa , akty notarialne/
     szkolenie ajentów
     standaryzacja / wprowadzenie SOK/
     wdrożenie systemu SAP
     zarządzanie stokami magazynowymi, optymalizacja stanami.
    Regionalny Kierownik Sprzedaży

    Prima Moda S.A /branża obuwnicza/

    marzec 2009 - maj 2011 (przez 2 lata i 3 miesiące)
    01.03.2009 – 01.05.2011 Prima Moda S.A /branża obuwnicza/
    Regionalny Kierownik Sprzedaży
     gospodarcze zarządzanie prowadzonymi sklepami w oparciu o świadomość kosztową
     współtworzenie i realizowanie nałożonych planów sprzedażowych
     rekrutacja i coaching, zarządzanie zespołem na szczeblu Kierowniczym
     przeprowadzenie rozmów interwencyjnych i oceniających pracę Zespołu Kierowników
     rekrutacja, szkolenia Kadry Kierowniczej
     wdrażanie i opracowywanie Procedur Firmy
     tworzenie i realizacja strategii marketingowej
     raportowanie wyników sprzedażowych i finansowych do Dyrektora Sprzedaży
    Kierownik Sklepu

    Lanoro sp.j /branża odzieżowa/

    maj 2008 - luty 2009 (przez 10 miesięcy)
    01.05.2008-01.02.2009 Lanoro sp.j /branża odzieżowa/
    Kierownik Sprzedaży
     obsługa klientów/dbałość o długotrwałość relacji/
     merchandising
     kontrola płynności finansowej
     raportowanie wyników sprzedażowych do Regionalnego Kierownika Sprzedaży
     analiza gospodarki towarowej-raportowanie
     rekrutacja i zarządzanie zespołem sprzedawców
     tworzenie i realizacja strategii marketingowej
     dbanie o estetykę i najwyższą jakość obsługi klienta
     prowadzenie bieżącej księgowości
     analiza kosztowa stanów magazynowych
    Kierownik Stacji/Kierownik Rekrutacyjno-Szkoleniowy

    BP. Express/sieć stacji paliw/

    wrzesień 2006 - kwiecień 2008 (przez 1 rok i 8 miesięcy)
    01.09.2006 - 01.04.2008 BP. Express/sieć stacji paliw/
    Kierownik Stacji Paliw
    Kierownik Rekrutacyjny Stacji Szkoleniowej
     gospodarcze zarządzanie stanami magazynowymi w oparciu o świadomość kosztową
     współtworzenie i realizacja nałożonych planów sprzedażowych
     rekrutacja na terenie woj. łódzkiego, coaching, tworzenie procedur Firmy
     raportowanie wyników sprzedażowych do Regionalnego Kierownika Sprzedaży
     dbałość o estetykę i najwyższą jakość obsługi klienta
    Kierownik Sklepu

    Lidl Sp.J/sieć sklepów ogólnospożywczych

    wrzesień 2002 - sierpień 2006 (przez 4 lata)
    01.09.2002-31.08.2006-Lidl Sp.J/sieć sklepów ogólnospożywczych/
    Kierownik Sklepu
     standaryzacja sieci sklepów, wdrażanie procedur firmy
     rekrutacja pracowników, szkolenie pracowników
     rozwijanie sieci sklepów/ rozszerzanie działalności firmy/
     analiza kosztowa stanów magazynowych w oparciu o asortyment
     zamówienia towarów

    Grupy

    Zobacz szczegóły »