Maria Przybył

Ambitna i dążąca do celu
Żerniki Wrocławskie, dolnośląskie

Umiejętności

Marketing Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Negocjacje Project Management Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem Sprzedaż Obsługa klienta

Doświadczenie zawodowe

Toyota Bielany Nowakowski
Doradce do spraw serwisu
IPT Call Center sp. z o.o.
Team Manager
Kierowanie zespołem i kontrola nad projektami infolinii znanych i dużych firm.
Vanquis Bank
Obsługa klienta
Sprzedaż kart kredytowych, przeprowadzanie wstępnej weryfikacji bankowej przez telefon.
Logo
Specjalista ds. obsługi klientów strategicznych
Krajowy Rejestr Długów we Wrocławiu
Pozyskiwanie nowych, strategicznych klientów i współpraca z obecnymi, realizacja założonych budżetów sprzedaży, prowadzenie negocjacji i prezentacji, monitorowanie rynku i działań konkurencji.
Logo
Sprzedawca
"UNITED COLORS OF BENETON"
Sprzedaż oraz obsługa klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie, licencjackie
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia