Marek Witkowski

Marek Witkowski

Specjalista ds. Marketingu, Implix (Vemma Europe) | Reprezentant Regionalny, CCUSA

Gdańsk, pomorskie

Podsumowanie

  • Reklama
  • Strategia biznesowa
  • Obsługa klienta
  • Event Management
  • Planowanie projektów
  • Rekrutacja
  • Web Design
Jestem doświadczonym ekspertem marketingowym, specjalizuje się w marketingu produktowym i komunikacji usług. Moje doświadczenie jest solidne i poparte sukcesami: 10 lat w sprzedaży produktów i usług, 8 lat w marketingu/PR/reklamie, 7 lat w mediach – praca/radio/TV/internet oraz 6 lat w HR. Jestem konkretny, samodzielny i skuteczny, dyspozycyjny i mobilny, gotowy do relokacji i adaptacji. Koordynowałem jednocześnie projekty i zróżnicowanych skalach i budżetach, kierowałem zespołami do kilkudziesięciu osób, wprowadzałem standardy i wdrażałem innowacje, pracowałem z wieloma targetami. Moje spojrzenie jest świeże i aktualne, jestem na bieżąco z trendami. Posiadam wybitne kompetencje miękkie i wiem jak przekazywać je innym. Potrafię skutecznie motywować i efektywnie delegować zadania. Na co dzień posługuje się w obu pracach językami angielskim i niemieckim, pracowałem poza granicami kraju, na bieżąco współpracuje z partnerami EU i USA.

2 174 000 PLN zarobiłem dla moich pracodawców
62 024 PLN liczył największy budżet, z którym pracowałem
37 671 rozmów handlowych przeprowadziłem
8760 godzin rocznie mam włączony telefon
2548 wierszy liczy mój codzienny Excel
4158 kontaktów ma mój gmail
1496 g waży mój mózg
1400% o tyle wzrosła produktywności mojego regionu sprzedaży gdy go objąłem
600 ankiet opracowywałem w ramach pracy dyplomowej
417 kontaktów biznesowych ma moja ostatnia stargetowana baza
746 osób przeszkoliłem z procesu poszukiwania pracy
100% zachowania zgodnie ze standardami w ankiecie Mystery Shopper - tyle uzyskiwałem
272 przeprowadzone rozmowy kwalifikacyjne, 240 w języku angielskim
58 pozycji liczy bibliografia mojej pracy dyplomowej
51 osób liczył największy zespół, z którym pracowałem
72 szkolenia i warsztaty - w tylu wziąłem udział jako uczestnik
27 newsletterów prenumeruje

więcej na FB;]


rysios@gmail.com
506 761 744
Specjalista ds. Marketingu

IMPLIX sp. z o.o.

od maja 2011 (od 3 lat)
- marketing i promocja 10 produktów w 19 językach na 27 rynkach
- komunikacja produktowa online i offline, tworzenie treści
- koordynacja procesu przygotowania opakowań – 23 rodzaje
- łączenie wymagań prawnych, grafik i treści marketingowych
- aktualizowanie treści etykiet zgodnie z wymogami prawnymi EU
- aktualizacja treści na stronie: produkty, eventy, dokumenty
- sklep internetowy: strona, zdjęcia, oferta, ustalanie cen, promocje
- koordynowanie i monetyzacja eventów do 1500 uczestników
- przygotowywanie materiałów drukowanych, kontrola wydruków
- bieżące prace marketingowe, delegowanie zadań DTP, IT, itp
- optymalizacja procedur i działań innych jednostek
- współpraca z podwykonawcami i innymi działami, głównie CS
- komunikacja z partnerami w USA i EU, zlecanie projektów
- raportowanie do bezpośredniego przełożonego, MD oraz CFO
- zarządzanie zapasami, prognozowanie zapotrzebowania
Starszy Reprezentant Regionalny

CCUSA

od grudnia 2009 (od 4 lat i 5 miesięcy)
- samodzielne planowanie i przeprowadzanie akcji promocyjnych
- e-PR, email marketing, social media, content design, CSR
- relacje i komunikacja z otoczeniem i targetem, media relations
- współpraca z biurami w Polsce i za granicą
- realizacja stoisk i spotkań informacyjnych, tworzenie materiałów
- optymalizacja działań, analiza czynników sprzedaży, raportowanie
- kompleksowa rekrutacja i HR, 272 rozmowy, 207 zatrudnionych osób
- szybkie ocenianie kwalifikacji, przydatności kandydatów
- praca z klientem powracającym, retencja, obiekcje
- sprzedaż programów wyjazdowych do USA SWT J1
- prowadzenie badań marketingowych, ankiety, focus grupy
- przeprowadzanie assessment centers: grupy do 12 osób, wiek 19-25
- 746 przeszkolonych uczestników warsztatów, 783 godziny prelekcji
Specjalista ds. Promocji

Portal Regionalny Trojmiasto.pl

listopad 2010 - luty 2011 (przez 4 miesiące)
- media relations, CCI, opinie ekspertów
- działania social media, content design, organizacja konkursów
- tworzenie polityki odbioru zewnętrznego, wizerunku, materiałów PR
- analiza wizerunkowa portalu w branży, kategorii Megapanelu
Pracownik Działu Sprzedaży

Peek & Cloppenburg Sp. z.o.o

listopad 2009 - sierpień 2010 (przez 10 miesięcy)
- promowanie i sprzedaż marek z oferty sieci P&C
Giftshop Supervisor

Cedar Fair

czerwiec 2009 - wrzesień 2009 (przez 4 miesiące)
- prowadzenie sklepu: sprzedaż, rotacja i prezentacja towaru
PR Manager

Politechnika Gdańskia, konkurs Karole

październik 2008 - czerwiec 2009 (przez 9 miesięcy)
- media relations, patronaty medialne, przygotowywanie materiałów
- wybór ekspertów oceniających prace projektowe
- prowadzenie i obsługa mediowa Gali Finałowej Konkursu
Dekorator

Pepe Jeans Polska sp. z o. o.

wrzesień 2007 - czerwiec 2009 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
- otwarcie salonu firmowego własnego marki Pepe Jeans
- sprzedaż, visual merchandising, window dressing, optymalizacja
- działania social media, content design
Dziennikarz

Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową

kwiecień 2007 - grudzień 2007 (przez 9 miesięcy)
- przygotowywanie publikacji prasowych w tym relacji z eventu w trakcie jego trwania
Media Supervisor, Asystent PR

Students’ Coalition Festival

maj 2006 - czerwiec 2006 (przez 2 miesiące)
- nadzór nad dziennikarzami i fotoreporterami na evencie
- media relations, tworzenie materiałów prasowych
asystent sprzedaży

IC COMPANYS Poland Ltd.

lipiec 2005 - wrzesień 2007 (przez 2 lata i 3 miesiące)
- adaptacja standardów Mystery Shopper
- optymalizacja, visual merchandising
sprzedawca - kasjer

LPP S.A., Cropptown

czerwiec 2004 - czerwiec 2005 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
- otwarcie salonu firmowego marki Cropp
- obsługa klienta według standardów LPP, działania VM, optymalizacja
Redaktor Naczelny, Z-ca Redaktora Naczelnego, Redaktor

Radio SAR (Studencka Agencja Radiowa)

marzec 2004 - grudzień 2007 (przez 3 lata i 10 miesięcy)
- zarządzanie 50-osobowym zespołem, HR twardy i miękki
- promocja, patronaty, mediaplany, ePR, social media
- eventy: budżetowanie, artyści, nadzór, monetyzacja, raportowanie
- rebranding, kontakty z ekspertami, politykami, specjalistami
- prowadzenie imprez, wystąpienia, targi, audycje autorskie
Dziennikarz, Researcher, Fotoreporter, Model

Magazyn Studencki "Płyń pod prąd”

październik 2003 - czerwiec 2009 (przez 5 lat i 9 miesięcy)
- przygotowywanie materiałów prasowych, fotoreportażów z eventów
- cykliczne rankingi i badania opinii, wywiady, materiały promocyjne
- ambasador Magazynu na Uczelni, relacje i komunikacja z otoczeniem
- twarz ogólnopolskiego magazynu studenckiego w latach 2004-2005
Specjalista Ds. Reklamy

Telepizza Poland Sp. z o.o.

czerwiec 2002 - wrzesień 2003 (przez 1 rok i 4 miesiące)
- dystrybucja materiałów reklamowych na podstawie analizy zamówień

Edukacja

Small Business & Management, magisterskie

Politechnika Gdańska

październik 2006 - wrzesień 2010 (przez 4 lata)

Języki

Angielski

biegły

Niemiecki

dobry

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

02 2013 Adobe InDesign, Jędrzej Klawikowski, Adobe Publishing Expert
11 2012 Społeczna odpowiedzialność biznesu CSR, Anna Łuszcz, SYNERGENTIA
11 2012 Branding, Jacek Kłosiński, Engram
11 2012 Podstawy finansów dla przedsiębiorców, Agnieszka Januszko-Majewska, GFP
10 2012 Podstawy konstruowania umów zlecenie i o dzieło, Danuta Jankowska, GFP
10 2012 Zastosowanie technologii OZE w sektorze MSP, GPNT
10 2012 Budowanie sprzedaży w sklepie internetowym, Jarosław Banacki, Cyfrowe.pl
10 2012 Horse Assisted Education, Agata Wiatrowska – Wiśniewska, Kuźnia Liderów
09 2012 Gry symulacyjne w zarządzaniu własną firmą, Marta Basińska, e-GCS
09 2012 Wyzwania i rola specjalistów HR, Hanna Kąkol, Perfect Consulting
09 2012 Przyszłość zarządcy nieruchomości, Bożena Biernatowska, ZZN
09 2012 Kompetencje jakie daje Certyfikat IPMA, Piotr Grzechowiak, ODiTK
09 2012 Mediacje i mediator. Katarzyna Stryjek, Polskie Centrum Mediacji
09 2012 Kreowanie i zarządzanie wizerunkiem własnej firmy, Grażyna Paturalska
06 2012 Marketing eksportowy - rynki zagraniczne, Monika Walkowska, Evoconsulting
06 2012 Witaminy wzmacniające motywację do pracy, Beata Krawczyk-Bryłka, GFP
04 2012 Zarządzanie projektami wg PMI, Mariusz Ryplewicz, Orange
04 2012 Metody budowania marki i zaangażowania użytkowników, Paweł Tkaczyk
04 2012 Planowanie realizacji projektu wg PMI i IPMA, Radosław Kułaga, Arla Foods
04 2012 Assessment Center, Dorota Wójcicka Marta Sawicka ODiTK
04 2012 Efektywna komunikacja, Monika Reszko, Human Concept &Solutions
04 2012 Jak Pisać CV, Natalia Bogdan, Job House
04 2012 Symulacyjna rozmowa kwalifikacyjna, Katarzyna Kocur, Perspecta
02 2012 Jak reagować na skargi, wzburzenie i krytykę klienta, Jolanta Graban, GFP
12 2011 Newsletter – budowa, konstrukcja, feedback, Maciej Sielakow, Implix
10 2011 Delegacje, Joanna Wojciechowska Dominika Paciorkowska – Rostek, Implix
06 2011 Facebook – możliwości reklamowe i targetowanie, Karolina Stefanowicz, Implix
05 2011 Wywieranie wpływu, Anna Formeister Barbara Szczerbińska, Personia PR
05 2011 Narzędzia promocji i sprzedaży w sieci, Agnieszka Fabianowicz, Blue Media
04 2011 Presentation skills, Ewa Słowicka, Thomson Reuters
04 2011 Kompetencje w zarządzaniu personelem, Agata Jańczak, Geoban
04 2011 Motywacja gwarantem sukcesu, Zdzisław Nieckarz, NZS UG
11 2010 Tworzenie Strategii Public Relations, Magdalena Pawłowska, AEGEE
11 2010 Biznes Plan, Waldemar Kotowski, Agnieszka Pasztaleniec, ARP
11 2010 Skuteczne przywództwo, budowanie i zarządzanie zespołem, Monika Hinc, ARP
09 2010 Techniki skutecznej prezentacji firmy, Jakub Kornacki Krzysztof Rumpczick
09 2010 Kreatywne rozwiązywanie problemów, Małgorzata Klimek, Odyseja Umysłu
09 2010 Skuteczne negocjacje handlowe, Waldemar Bryłka, NGO
09 2010 Zarządzanie jakością relacji, Maciej Markowski, HCM Business Consulting
06 2010 Marketing w MŚP, Krzysztof Rumpczick, Business Marketing Consulting Studio
05 2010 Stres pod kontrolą, Ewa Topór Anna Turzyńska, BEST Gdańsk
04 2010 Coaching, Małgorzata Nobis, KPMG
04 2010 Badania psychologiczne w rekrutacji, Agnieszka Ruszkowska, IPK
03 2010 Raport i kalibracja, Magdalena Fedor, MAGYtrainer
03 2010 Budowanie Marki, Cyprian Maciejewski, Ambermedia
03 2010 Mowa ciała, Jacek Wizmur – Szymczak, cykl "Być sobą to za mało. Bądź elitą"
03 2010 Public relations – skuteczna komunikacja, Agnieszka Krajnik, Provident Polska
03 2010 Występienia publiczne, Jacek Wizmur – Szymczak
02 2010 Wstęp do NLP, Agnieszka Major, Growth & Development Consulting Group
01 2010 Skuteczne zarządzanie czasem, Joanna Wszeborowska, Acxiom Polska
12 2009 Skuteczna komunikacja, Joanna Wszeborowska, Acxiom Polska
12 2009 Sekrety asertywności, Joanna Wszeborowska, Acxiom Polska
04 2009 Zarządzanie projektami, Władysław Stachowski, Akademia Microsoft Alliance

Konferencje:
04 2011, „Odpowiedzialny biznes szansą na rozwój regionu”, ARP i FOB
paneliści: Ryszard Świlski, Łukasz Żelewski, Katarzyna Wróblewicz, Dariusz Mierkiewicz, Paulina Pajkiert, Wioletta Kakowska-Mehring, Katarzyna Sikorska
11 2010, Medionalia, płyń POD PRĄD
prelegenci: Daniel Stenzel, Łukasz Rudziński, Roman Daszczyński, Marek Sterlingow, Jakub Jakubowski
03 2006, Na tropie informacji, Radio SAR & płyń POD PRĄD
prelegenci: Adam Kasprzyk, Krzysztof Wójcik, Roman Daszczyński, Tomasz Kopoczyński, Monika Białek, Bogumiła Toczyska

Organizacje

Samorząd Studentów Politechniki Gdańskiej
Radio SAR
Magazyn Studencki Płyń Pod Prąd

Hobby

- kreowanie wizerunku, odbioru zewnętrznego, psychologia tłumu
- wykrywanie emocji, mikro ekspresje, techniki perswazji
- fotografowanie absurdów codzienności
- biegi na orientację, długodystansowa turystyka piesza
- prowadzenie autorskich szkoleń dla studentów
- koncerty U2 po 2001 roku
- kultura Stanów Zjednoczonych, socjologiczne aspekty programu wizowego J1
- zdrowy styl życia, dietetyka, suplementacja
- rozwiązywanie spraw nierozwiązywalnych

Grupy