Umiejętności
Active Directory
Catia
Bazy danych
Domain Controller
Lotus Notes
Microsoft SQL Server
MySQL
SQL
administracja systemami
Windows Server 2008 R2
SQL Server
Windows Server 2012
Prawo jazdy kat B
Hyper-V Administrator
powershell - scripting
Bitlocker
docker
wsparcie aplikacji
OCS Inventory
GPO policy
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
System and Network Engineer
* MS Windows Virtualization - Hyper-V Administrator
* Linux Virtualization - Proxmox Administrator
* Domain Controller - Group Policies,DNS,DHCP,Active Directory Administrator
* Windows Server 2003r2,2008r2, 2012r2,2016 - File server,IIS,DC Administrator
* Network Infrastructure
* Server room management
* Powershell scripting
* Implementation of new technologies
* User support ( ticket system)
* Linux Virtualization - Proxmox Administrator
* Domain Controller - Group Policies,DNS,DHCP,Active Directory Administrator
* Windows Server 2003r2,2008r2, 2012r2,2016 - File server,IIS,DC Administrator
* Network Infrastructure
* Server room management
* Powershell scripting
* Implementation of new technologies
* User support ( ticket system)
Administrator aplikacji
• administracja i zarządzanie systemem SkokCom;
• wdrażanie nowych aktualizacji oraz modułów systemu SkokCom u klienta;
• tworzenie skryptów oraz automatów pod system;
• codzienny backup bazy SQL oraz udostępnianie bazy dla klienta na hurtowniach danych;
• wdrażanie nowych technologii powiązanych z systemem;
• zarządzanie użytkownikami systemu SkokCom;
• zarządzanie systemem terminali Jetro ;
• rozwiązywanie zgłoszeń na problemy z funkcjonalnością systemu;
• wykonywanie zleceń dla klienta – generowanie raportów, sprawozdań, wprowadzanie nowych funkcjonalności;
• kontakt z klientem i współpraca z innymi działami celem realizacji zgłoszeń;
• wdrażanie nowych aktualizacji oraz modułów systemu SkokCom u klienta;
• tworzenie skryptów oraz automatów pod system;
• codzienny backup bazy SQL oraz udostępnianie bazy dla klienta na hurtowniach danych;
• wdrażanie nowych technologii powiązanych z systemem;
• zarządzanie użytkownikami systemu SkokCom;
• zarządzanie systemem terminali Jetro ;
• rozwiązywanie zgłoszeń na problemy z funkcjonalnością systemu;
• wykonywanie zleceń dla klienta – generowanie raportów, sprawozdań, wprowadzanie nowych funkcjonalności;
• kontakt z klientem i współpraca z innymi działami celem realizacji zgłoszeń;
Specjalista ds wdrożeń
• wdrażanie nowych technologii i szkolenie użytkowników;
• rozwiązywanie problemów z funkcjonalnością aplikacji służbowych klienta;
• serwis infrastruktury;
• zarządzanie w dużym stopniu Active Directory oraz systemem Lotus Notes.
• kontakt z klientem i współpraca z innymi działami celem realizacji zgłoszeń;
• obsługa video konferencji od strony informatycznej;
• sporadycznie zastępstwo kierownika działu;
• rozwiązywanie problemów z funkcjonalnością aplikacji służbowych klienta;
• serwis infrastruktury;
• zarządzanie w dużym stopniu Active Directory oraz systemem Lotus Notes.
• kontakt z klientem i współpraca z innymi działami celem realizacji zgłoszeń;
• obsługa video konferencji od strony informatycznej;
• sporadycznie zastępstwo kierownika działu;
Specjalista Supporter level 2
• utrzymanie środowisk systemowych – administracja sieci internetowej oraz
intranetowej, instalacja, konfiguracja, administracja środowiskiem serwerowym
(Pollen), serwerem pocztowym (LOTUS Notes), zarządzanie i administracja
aplikacjami webowymi ;
• zarządzanie systemem WEB TV ;
• wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych – Oprogramowania WISE,
REMEDY Tool oraz LOTUS Notes;
• zbiór statystyk i zarządzanie NETSTAT;
• zarządzanie i administracja oprogramowaniem korporacyjnym ;
• kontrola wydajności aplikacji dla Business Intelligence (Business Objects);
• prowadzenie help desk dla użytkowników, modernizacja systemu back up;
intranetowej, instalacja, konfiguracja, administracja środowiskiem serwerowym
(Pollen), serwerem pocztowym (LOTUS Notes), zarządzanie i administracja
aplikacjami webowymi ;
• zarządzanie systemem WEB TV ;
• wdrażanie nowych rozwiązań informatycznych – Oprogramowania WISE,
REMEDY Tool oraz LOTUS Notes;
• zbiór statystyk i zarządzanie NETSTAT;
• zarządzanie i administracja oprogramowaniem korporacyjnym ;
• kontrola wydajności aplikacji dla Business Intelligence (Business Objects);
• prowadzenie help desk dla użytkowników, modernizacja systemu back up;
Informatyk
• serwisowanie oprogramowania i sprzętu komputerowego;
• składanie komputerów;
• budowa sieci LAN, administracja siecią komputerową zbudowaną w oparciu o system
Apache oraz stacje robocze z MS WINDOWS 98/2000/XP;
• administracja siecią opartą o komputery Macintosh;
• składanie komputerów;
• budowa sieci LAN, administracja siecią komputerową zbudowaną w oparciu o system
Apache oraz stacje robocze z MS WINDOWS 98/2000/XP;
• administracja siecią opartą o komputery Macintosh;
Szkolenia i kursy
Certyfikat ITIL foundation vol 3
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Inne
Zainteresowania
Cooking