Marek Cieślik

Szkoleniowiec, instalator, serwisant.... żadnej pracy się nie boję
Skarżysko-Kam, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Sevenet S.A
Starszy Inżynier Systemowy
Dimension Data
Specjalista ds Integracji Systemów/Specjalista ds Szkoleń
Do moich obowiązków Szkoleniowca doszły zadania związane z wdrażaniem (instalacje, implementacje), planowaniem (konsultacje techniczne z Klientami, Handlowcami, PM) oraz serwisowaniem (obsługa serwisowa, gwarancyjna i pogwarancyjna) systemów Nice (Perfrorm 3.x i inne) oraz Alcatel-Lucent (OXE, OV).
Dimension Data
Specjalista ds Szkoleń
Do moich obowiązków należy koordynowanie szkoleń, kontakty z Klientami, ale przede wszystkim przygotowywanie oraz samodzielne prowadzenie szkoleń i warsztatów technicznych z obsługi systemów Alcatel-Lucent oraz Nice:
- OXE (R7, R7.1, R8, R9)
- OXO (R6.x, R7.x)
- OV (R3.x, R4.x, R5)
- Nice Perform (R 3.x, 4.1)
- CC
- IVR
W kręgu moich zainteresowań są również systemy wsparcia:
- Nice (8.9, Public Safety).
- Genesys.

Biorę również udział w konsultacjach w fazie projektu (z hadlowcami i Klientami.

www.nextiraone.pl
Dimension Data
Starszy Specjalist ds.Serwisu
Orange Polska S.A.
Specjalista / trener techniczny
badanie potrzeb szkoleniowych, przygotowywanie programów szkoleniowych, prowadzenie szkoleń oraz ich ewaluacja.
Zajmuję się głównie dziedziną techniczną (budowa i działanie usług telekomunikacyjnych i transmisji danych, usuwanie usterek, konfiguracja, itp) a także szkoleniami produktowymi i "miękkimi" (dla Doradców BL i kadry menedżerskiej TP). Branie czynnego udziału w projekcie CCU (Customer Care University) jako trener (po weryfikacji) mający przygotowanie do prowadzenia warsztatów dla Doradców i kadry zarządzającej oraz jako konsultant managerów do pomocy w ocenianiu podległych pracowników.
Jestem liderem projektu "Centrum Kompetencji Technicznych" oraz twórcą Laboratorium Telekomunikacyjnego, gdzie uczestnicy mają możliwość przećwiczenia zasady działania, konfiguracji i naprawy poszczególnych usług głosowych i internetowych.
Politechnika Warszawska
prace zlecone
Praca w Centrum Fotowoltaiki PW. Opracowywanie materiałów dydaktycznych z zakresu ogniw fotowoltaicznych oraz detektorów promieniowania, monitorowanie systemu PV, przygotowywanie materiałów na krajowe i międzynarodowe konferencje

Szkolenia i kursy

- prawo jazdy kat. B
- poświadczenie bezpieczeństwa dostępu do niejawnych dokumentów o klauzuli "poufne", "tajne" i "ściśle tajne" wydane przez SKW
- zaświadczenie o odbyciu specjalistycznego szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych wydane przez ABW
- świadectwo kwalifikacji SEP kat "E" do 1 kV

- Warsztaty VoIP organizowane w ITU-ITC PW
- „Konstrukcja i stosowanie sieci ISDN” w CITCOM-PW
- „Architektura Sieci Telekomunikacyjnych” w Instytucie Łączności Warszawa
- „Systemy i Sieci Dostępu” w Instytucie Łączności Warszawa
- „Protokoły i Styki Telekomunikacyjne” w Instytucie Łączności Warszawa
- „Profesjonalny instruktor” organizowane przez firmę House of Skills w ramach projektu CCU
- „Trener jako Konsultant w biznesie – rozwój potencjału trenerskiego” organizowane przez firmę House of Skills w ramach projektu CCU
- „Doctor Call - TTT” organizowane przez firmę House of Skills w ramach projektu CCU
- „Sztuka projektowania rozwiazan rozwojowych” organizowane przez firme House of Skills w ramach CCU
- „Designing for Cisco Internetwork Solution” organizowane przez Tech-mex Bielsko Biała.
- Liczne szkolenia w formie TTT z obsługi Klienta, negocjacji i sprzedaży
- cykl szkoleń obsługi systemów OXE, OXO, IVR, CC Alcatel-Lucent organizowanych w NextiraOne

Szkolenia organizowane przez Alcatel-Lucent Academy:
- VoIP Advanced (OXE R8.0)
- Multi-Site Single Node (OXE R8.0)
- Troubleshooting (OXE R8.0)
- Applications (OmniVista R 4)

Szkolenia Nice:
- Nice Perform R3 Interactions
- Nice Perform R3 User Site
- Nice Perform R3 Advanced
- Nice Perform R3.2 Basic VoIP
- Nice Perform R3.2 Active VoIP (Avaya, Alcatel, Cisco)
- Nice Perform R3.5 - certyfikacja
- Nice Interaction Management 4.1 - certyfikacja
- Nice Sentinel Advanced (certyfikacja)
- Nice Engaged 6.3 (certyfiakcja)

Szkolenia ZOOM
- ZOOM Certified Proffessional

Uczestnictwo w konferencjach i seminariach, m.in.:
- sympozjum „ISREE-9” na temat edukacji o odnawialnych źródłach energii, Goteborg, Szwecja
- GigaCon – konferencja poświęcona transmisji danych
- Cisco – uczestnictwo w licznych spotkaniach dotyczących nowych rozwiązań sprzętowych
- CBR TP – uczestnictwo w seminariach poświęconych nowym rozwiązaniom telekomunikacyjnym dla TP
- Uczestnictwo w spotkaniach trenerów Martik

Edukacja

Logo
Elektronika, specjalość optoelektronika, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Elektronika, specjalość optoelektronika i mikroelektronika, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Inżynieria
Telekomunikacja
IT - Administracja
Administrowanie systemami

Zainteresowania

muzyka, fotografia,

Organizacje

Członek Honorowy Koła Naukowego Optoelektroniki PW (www.kno.elka.pw.edu.pl)

Inne

Członek Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej "Pielgrzymów 28" odpowiedzialny za finanse i infrastrukturę.

Grupy

22 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
AntyRadio
AntyRadio
Dla wielbicieli i antywielbicieli radia 94.....
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego
Blog Marka Wojciechowskiego. psychologa biznesu, niezależnego konsultanta, trenera szkoleń.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Centrale telefoniczne
Centrale telefoniczne
Triki na centralkach telefonicznych Alcatel, Avaya, Siemens, Panasonic.... Sieciowanie centralek i usług
Cisco
Cisco
O sprzęcie i konfiguracji tegoż.
DS Riviera
DS Riviera
Grupa jedynego w swoim rodzaju akademika w Polsce, dla fanów, obecnych i byłych mieszkanców.
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Grupa SET. Coaching. Szkolenia. Doradztwo.
Wiodąca firma specjalizującą się w rozwijaniu kompetencji coachingowych, trenerskich i menedżerskich.
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
IT&Telecom
IT&Telecom
IT&Telecom to grupa dla osób z branży oraz tych, którzy interesują się jej rozwojem.