Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Digital Marketing
Employer Branding
Event Management
Komunikacja Marketingowa
Microsoft Office
Reklama online
Project Management
Social Media
Pisanie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Strategy Planner & Sales Quality
- tworzenie strategii kampanii reklamowych
- planowanie implementacji kampanii w oparciu o media Grupy Onet-RAS [digital + print]
- prowadzenie szkoleń i warsztatów [zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych]
- tworzenie trendbooków, zgłoszeń do konkursów, pisanie artykułów eksperckich
- ścisła współpraca z działem badań i analiz
- planowanie implementacji kampanii w oparciu o media Grupy Onet-RAS [digital + print]
- prowadzenie szkoleń i warsztatów [zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych]
- tworzenie trendbooków, zgłoszeń do konkursów, pisanie artykułów eksperckich
- ścisła współpraca z działem badań i analiz
Strategy & Development Manager
- tworzenie strategii kampanii społecznych;
- przygotowywanie ofert, koordynacja od analizy SIWZ do złożenia i prezentacji;
- prowadzenie szkoleń i warsztatów;
- praca koncepcyjna i kreatywna;
- organizacja i koordynacja procesów grupowych w agencji;
- tworzenie konceptów stron internetowych i koordynacja ich realizacji.
- przygotowywanie ofert, koordynacja od analizy SIWZ do złożenia i prezentacji;
- prowadzenie szkoleń i warsztatów;
- praca koncepcyjna i kreatywna;
- organizacja i koordynacja procesów grupowych w agencji;
- tworzenie konceptów stron internetowych i koordynacja ich realizacji.
Redaktor / Kierownik ds. komunikacji i relacji zewnętrznych
Extremum Sp. z o.o., wydawca portalu Youngpro.pl
klient
wystawiono
Marcin to jeden z najlepszych PR-owców z dziedziny rynku pracy i employer brandingu z jakimi miałam okazję współpracować. Zawsze pełen pomysłów w ramach ciekawych artykułów i raportów, chętnie angażujący się w nowe inicjatywy. Lekkie piór, komunikatywność i pracowitość to tylko kilka cech charakteryzujących Marcina. Mam nadzieję, że nasze zawodowe drogi spotkają się jeszcze wielokrotnie.
specjalista ds. marketingu i PR
- wspieranie sprzedaży pasywnej poprzez działania marketingowe
- współpraca z mediami, opracowywanie notatek prasowych i artykułów
- organizacja i koordynacja eventów
- przygotowywanie materiałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- zarządzanie treścią strony www firmy
- współpraca z mediami, opracowywanie notatek prasowych i artykułów
- organizacja i koordynacja eventów
- przygotowywanie materiałów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- zarządzanie treścią strony www firmy
specjalista ds. komunikacji
- redakcja artykułów i poradników zawodowych w serwisie Youngpro.pl;
- koordynacja prac redakcji;
- prowadzenie procesu rekrutacji na praktyki dziennikarskie;
- opracowanie i wdrożenie strategii działań PR;
- kontakt z mediami i partnerami portalu;
- koordynacja publikacji cotygodniowego newslettera;
- rozwój działalności i aktywności serwisu Youngpro.pl
- koordynacja prac redakcji;
- prowadzenie procesu rekrutacji na praktyki dziennikarskie;
- opracowanie i wdrożenie strategii działań PR;
- kontakt z mediami i partnerami portalu;
- koordynacja publikacji cotygodniowego newslettera;
- rozwój działalności i aktywności serwisu Youngpro.pl
Ambasador The Boston Consulting Group w poznańskim ośrodku akademickim.
- Dbanie o wizerunek BCG jako prestiżowego pracodawcy;
- Promocja BCG wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu;
- Promowanie programu praktyk BCG;
- Współorganizowanie eventów rekrutacyjnych;
- Współpraca z administracją uczelni, biurem karier oraz organizacjami studenckimi;
- Identyfikowanie wybitnych studentów oraz zachęcenie ich do aplikowania do BCG;
- Monitorowanie działań konkuencji
- Promocja BCG wśród studentów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu;
- Promowanie programu praktyk BCG;
- Współorganizowanie eventów rekrutacyjnych;
- Współpraca z administracją uczelni, biurem karier oraz organizacjami studenckimi;
- Identyfikowanie wybitnych studentów oraz zachęcenie ich do aplikowania do BCG;
- Monitorowanie działań konkuencji
ambasador Grupy Żywiec S.A. w środowisku akademickim
- pomoc w opracowaniu strategii promocji wśród studentów wybranych uczelni;
- promocja wydarzeń realizowanych przez firmę na uczelniach;
- zapewnienie stałej obecności i właściwej ekspozycji materiałów promocyjnych firmy;
- inicjowanie, a także organizowanie szkoleń, prezentacji oraz różnego rodzaju imprez dla studentów na uczelni;
- wychodzenie z inicjatywą dotyczącą nowych form promocji Grupy Żywiec;
- współpraca z Biurami Karier, kadrą naukową i administracyjną uczelni, organizacjami i kołami studenckimi, itp;
- badanie rozpoznawalności i wizerunku Grupy Żywiec w swoim ośrodku akademickim;
- analizowanie działań wizerunkowych innych firm.
- promocja wydarzeń realizowanych przez firmę na uczelniach;
- zapewnienie stałej obecności i właściwej ekspozycji materiałów promocyjnych firmy;
- inicjowanie, a także organizowanie szkoleń, prezentacji oraz różnego rodzaju imprez dla studentów na uczelni;
- wychodzenie z inicjatywą dotyczącą nowych form promocji Grupy Żywiec;
- współpraca z Biurami Karier, kadrą naukową i administracyjną uczelni, organizacjami i kołami studenckimi, itp;
- badanie rozpoznawalności i wizerunku Grupy Żywiec w swoim ośrodku akademickim;
- analizowanie działań wizerunkowych innych firm.
praktykant
Biuro Posła Jana Kułakowskiego Poznaniu
- redagowanie codziennego przeglądu prasy
- redagowanie informacji do biuletynu
- pomoc w realizowanych projektach Biura m.in. konkursach, szkoleniach
- obsługa wysyłki materiałów promocyjnych
- obsługa korespondencji kierowanej do Biura
- prace administracyjno-biurowe
- redagowanie informacji do biuletynu
- pomoc w realizowanych projektach Biura m.in. konkursach, szkoleniach
- obsługa wysyłki materiałów promocyjnych
- obsługa korespondencji kierowanej do Biura
- prace administracyjno-biurowe
Szkolenia i kursy
2011 - Creative Vision – program warsztatów umiejętności miękkich i szkoleń merytorycznych w specjalności HR (łącznie 136h)
2011 - Konferencja - "CSR – Corporate Social Responsibility: sustainability vs. business strategies – small steps… a huge influence!"
2011 - Konferencje Regionalne - Kapitał Ludzki "20 lat HR w Polsce"
2011 - Konferencja FLEXCORE - wielopłaszczyznowa promocja elastycznego rozwoju zawodowego w oparciu o ideę Flexicurity w Wielkopolsce.
2010 - CSR, wolontariat pracowniczy HOPE, Studium Przypadku - Danone, Nutricia
„Drugie życie produktu. Warsztaty z kreatywności" - ProDesign
"Warsztaty - innowacja oparta na designie" - ProDesign
Warsztat dedykowany dziennikarzom, doskonalący kompetencje interpersonalne - Aneta Murakowska
"Science is the Only News" - warsztat dla dziennikarzy, Edwin Bendyk
"InnoBiznes" - 4 dniowa symulacyjna gra menedżerska.
Zakres merytoryczny projektu: marketing, strategia, sprzedaż, negocjacje (DEA Konsulting, SENSE consulting)
Cykl szkoleń "W kierunku odpowiedzialnej Wielkopolski" - Centrum Monitorowania Odpowiedzialnego Biznesu:
Odpowiedzialna konsumpcja, prawa człowieka w zarządzaniu zasobami ludzkimi, prawa człowieka dla inwestorów, narzędzia obrony przed nieodpowiedzialnym biznesem.
"Budowanie wizerunku pracodawcy", The Boston Consulting Group
"Warsztaty Umiejętności", Grupa Żywiec S.A.
trening interpersonalny, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
2011 - Konferencja - "CSR – Corporate Social Responsibility: sustainability vs. business strategies – small steps… a huge influence!"
2011 - Konferencje Regionalne - Kapitał Ludzki "20 lat HR w Polsce"
2011 - Konferencja FLEXCORE - wielopłaszczyznowa promocja elastycznego rozwoju zawodowego w oparciu o ideę Flexicurity w Wielkopolsce.
2010 - CSR, wolontariat pracowniczy HOPE, Studium Przypadku - Danone, Nutricia
„Drugie życie produktu. Warsztaty z kreatywności" - ProDesign
"Warsztaty - innowacja oparta na designie" - ProDesign
Warsztat dedykowany dziennikarzom, doskonalący kompetencje interpersonalne - Aneta Murakowska
"Science is the Only News" - warsztat dla dziennikarzy, Edwin Bendyk
"InnoBiznes" - 4 dniowa symulacyjna gra menedżerska.
Zakres merytoryczny projektu: marketing, strategia, sprzedaż, negocjacje (DEA Konsulting, SENSE consulting)
Cykl szkoleń "W kierunku odpowiedzialnej Wielkopolski" - Centrum Monitorowania Odpowiedzialnego Biznesu:
Odpowiedzialna konsumpcja, prawa człowieka w zarządzaniu zasobami ludzkimi, prawa człowieka dla inwestorów, narzędzia obrony przed nieodpowiedzialnym biznesem.
"Budowanie wizerunku pracodawcy", The Boston Consulting Group
"Warsztaty Umiejętności", Grupa Żywiec S.A.
trening interpersonalny, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza
Edukacja
Specjalizacje
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama
Inne
Laureat konkursu dziennikarskiego "Pióro Odpowiedzialności".
II miejsce w konkursie projektowym "Be The Best" Volkswagen Poznań Samochody Użytkowe. Temat pracy: Długoterminowa Strategia Zarządzania Wizerunkiem Pracodawcy.
III miejsce w konkursie "Pokaż nam! Jak skutecznie promować przedsiębiorczość akademicką" (SENSE Consulting sp. z.o.o.; DEA Konsulting)
prawo jazdy, kategoria B
II miejsce w konkursie projektowym "Be The Best" Volkswagen Poznań Samochody Użytkowe. Temat pracy: Długoterminowa Strategia Zarządzania Wizerunkiem Pracodawcy.
III miejsce w konkursie "Pokaż nam! Jak skutecznie promować przedsiębiorczość akademicką" (SENSE Consulting sp. z.o.o.; DEA Konsulting)
prawo jazdy, kategoria B
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
CSR i społeczne zaangażowanie pracodawców
Dla tych pracodawców, którzy w sposób odpowiedzialny, etyczny, zaangażowany uwzględniają interesy społeczne i ochrony środowiska w swoich strategiach działań na rynku, a także w s
ABC Wzrostu Sprzedaży
Dyskusje o tym jak zwiększyć firmową sprzedaż.
Tematy: zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta, analiza sprzedaży, strategia sprzedaży, zarządzanie sprzedawcami, motywowanie sprzedawców, sprzedaż, msp
Akademia Managera HR
Akademia Managera HR przeznaczona jest przede wszystkim dla pracowników działów personalnych.
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Branding Personalny. Personal Branding.
Grupa otwarta dla nowoczesnych ludzi sukcesu, którzy świadomie budują osobistą markę i reputację.
Business Consulting
Grupa firm branży KONSULTING / DORADZTWO. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku konsultingowego i doradczego. Doradztwo finansowe, inwestycyjne, biznesowe, personalne. Consulting, Konsul