Marcin Nowak

offline

Marcin Nowak

Rynki zagraniczne

Wypowiedzi

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie E-Handel w temacie Alibaba.com zaprasza do współpracy europejskie firmy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy E-Handel

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Chiny Biznes 中波商务 w temacie Alibaba.com zaprasza do współpracy europejskie firmy
    26.09.2009, 13:58

    Alibaba.com zaprasza do współpracy europejskie firmy

    Alibaba .com Ltd., największy na świecie dostawca usług dla handlu internetowego, rozpoczął ekspansję na rynkach europejskich, mając na celu przyciągnięcie wiekszej ilości sprzedawców i kupców z

    Europy, ale także nawiązanie długofalowych relacji z lokalnymi partnerami związanymi z rynkiem e-commerce i nowych technologii.

    Europejska Strategia Alibaba.com

    "Europa jest dla nas strategicznym rynkiem", powiedziała Maggie Choo.

    Strona handlowego serwisu Alibaba.com, który wspomaga dostawców i nabywców na całym świecie, posiada aktualnie 43 mln użytkowników. Większość dostawców pochodzi z Azji, a większość kupujących z USA i Europy.

    Producenci i dostawcy z krajów europejskich, takich jak Wielka Brytania czy Niemcy rozpoczęli poszukiwania nowych rynków zbytu w krajach azjatyckich, zwłaszcza w Chinach, ponieważ popyt na rynkach lokalnych osłabł z powodu recesji.

    "Wielu dostawców z Wielkiej Brytanii używa naszej platformy do poszukiwania możliwości prowadzenia działalności gospodarczej w Azji, co stanowi istotną zmianę," mówi Maggie Choo, dyrektor Alibaba na kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Dotychczas Alibaba.com był postrzegany jako źródło kontaktów z producentami i dostawcami z Chin.

    Alibaba wydał ponad 1 milion funtów na promocję w samej Wielkiej Brytanii od rozpoczęcia europejskiej kampanii reklamowej w sierpniu 2009.

    Produkty rolne, meble do domu, żywność i napoje należą do najczęściej nabywanych towarów brytyjskich, wg Alibaba.com Strona internetowa ma ponad 450.000 użytkowników w Wielkiej Brytanii.

    "W czasie recesji gospodarczej, wszystko jest tańsze, pozyskiwania klientów jest tańsze, marketing jest tańszy”, Chief Executive Officer David Wei powiedział w wywiadzie dla telewizji Bloomberg 14 sierpnia. "To najlepszy czas na inwestowanie.”

    Plan Trzyletni Alibaba.com dla Europy

    W Europie, Alibaba właśnie rozpoczęła wdrażanie planu trzyletniego. W pierwszym roku Alibaba będzie zwiększać świadomość marki, w drugim przejdzie do etapu fuzji i przejęć, a w trzecim będzie koncentrować się na wzroscie przychodów, powiedziała Maggie Choo.

    "Globalny rozwój jest naszą strategię i cały czas poszukujemy możliwości fuzji i przejęć," powiedziała Maggie Choo.

    Alibaba.com w ramach poszerzenia swojej oferty dla średnich i małych firm, otworzył w sierpniu 2009 nową platformę handlową, Aliexpress, gdzie towary można kupować w cenach producenta nawet przy minimalnych zamówieniach.

    Aliexpress to rozwinięcie usług oferowanych przez Alibaba.com, pozwala na bezpieczne i kontrolowane dokonywanie zakupów online z dostawcami z Chin. Kupujący w Polsce, znajduje na stronie Aliexpress interesujący go towar. Następnie loguje się do serwisu i krok po kroku realizuje transakcję: ustala online z dostawcą szczegóły płatności, wielkość zamówienia, specyfikację techniczną produktu oraz warunki dostawy. Po ustaleniu warunków, kupujący wpłaca ustaloną sumę na bezpieczne konto nadzorowane przez należący do Alibaba Group system escrow bezpiecznych płatności online Alipay. Wpłacona suma znajduje się na koncie kupującego w Alipay aż do momentu odbioru przesyłki z Chin. Po stwierdzeniu spełnienia oczekiwań kupującego przez dostawcę, kupujący aktywuje znajdujące się na jego koncie Alipay środki i system dokonuje przelewu na konto dostawcy.

    Po raz pierwszy importerzy i kupujący towary z Chin dostają do ręki bezpieczne i proste narzędzie, pozwalające zminimalizować ryzyko międzynarodowego handlu przez Internet.

    Alibaba w ramach swojego trzyletniego planu ekspansji na rynkach europejskich zaprasza do współpracy lokalne firmy związane z rynkiem e-commerce i nowymi technologiami, ale także właścicieli dużych, działających sklepów internetowych i serwisów B2B i B2C.

    Źródło: Blomberg.com i Alibaba.comy

    Więcej informacji i zapytania: Marcin Nowak aladyns.com@gmail.com

    http://4e-com.com - Bezpieczny handel z Chinami online



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Jack Ma w temacie How I Did It: Jack Ma, Alibaba.com
    25.09.2009, 23:26

    How I Did It: Jack Ma, Alibaba.com

    Inc. magazine
    By Rebecca Fannin
    January 2008


    Jack Ma hit pay dirt when his Chinese business-to-business start-up, Alibaba.com, went public, in November. The offering raised more than $1.5 billion and gave the company a valuation of $26 billion. Ma, 43, grew up during China's Cultural Revolution. He taught himself English, then caught the Internet wave as China's economy opened in the 1990s. Today, Alibaba is China's largest B2B site and a favorite among American and European companies that are buying from Chinese suppliers. The site earned $39 million on revenue of $129 million in the first half of 2007. Ma has also taken Alibaba into search, through a joint venture with Yahoo (NASDAQ:YHOO), and his Taobao online auction site has become bigger than eBay (NASDAQ:EBAY) in China.

    When I was 12 years old, I got interested in learning English. I rode my bike for 40 minutes every morning, rain or snow, for eight years to a hotel near the city of Hangzhou's West Lake district, about 100 miles southwest of Shanghai. China was opening up, and a lot of foreign tourists went there. I showed them around as a free guide and practiced my English. Those eight years deeply changed me. I started to become more globalized than most Chinese. What I learned from my teachers and books was different from what the foreign visitors told us.

    The other event that fundamentally changed me was in 1979, when I met a family with two kids from Australia. We met and spent three days together and played Frisbee. We became pen pals. In 1985 they invited me to go to Australia for a summer vacation. I went in July, and those 31 days changed my life. Before I left China, I was educated that China was the richest, happiest country in the world. So when I arrived in Australia, I thought, Oh, my God, everything is different from what I was told. Since then, I started to think differently.

    I flunked my exam for university two times before I was accepted by what was considered my city's worst university, Hangzhou Teachers University. I was studying to be a high school English teacher. In my university, I was elected student chairman and later became chairman of the city's Students Federation.

    When I graduated, I was the only one of 500 students assigned to teach at a university. My pay was 100 to 120 renminbi, which is like $12 to $15 per month. I always had a dream that when I finished my five years, I would join a business--a hotel or whatever. I just wanted to go do something. In 1992, the business environment started improving. I applied for a lot of jobs, but nobody wanted me! I was turned down for secretary to the general manager of a Kentucky Fried Chicken.

    Then, in 1995, I went to Seattle as an interpreter for a trade delegation. A friend showed me the Internet there for the first time. We searched the word beer on Yahoo and discovered that there was no data about China. We decided to launch a website and registered the name China Pages.

    I borrowed $2,000 to set up the company. I knew nothing about personal computers or e-mails. I had never touched a keyboard before that. That's why I call myself "blind man riding on the back of a blind tiger."

    We competed with China Telecom for about a year. The general manager of China Telecom offered to invest $185,000 to do a joint venture. It was the most money I had ever seen in my life. But unfortunately, China Telecom (NYSE:CHA) got five board seats. I got two board seats. Everything we suggested, they turned us down. It was like an elephant and an ant. I resigned. Then, I got an offer to come to Beijing and run a new government group to promote e-commerce.

    My dream was to set up my own e-commerce company. In 1999, I gathered 18 people in my apartment and spoke to them for two hours about my vision. Everyone put their money on the table, and that got us $60,000 to start Alibaba. I wanted to have a global company, so I chose a global name. Alibaba is easy to spell, and people everywhere associate that with "Open, Sesame," the command that Ali Baba used to open doors to hidden treasures in One Thousand and One Nights.

    There were three reasons why we survived. We had no money, we had no technology, and we had no plan. Every dollar, we used very carefully. The office opened in my apartment. We expanded when we raised money from Goldman Sachs in 1999 and then Softbank Corporation in 2000.

    We're in China today because I believe in one thing: global vision, local win. We designed the business model ourselves. Our focus is on helping small and medium-size companies make money. We never copied a model from the U.S., like a lot of Chinese Internet entrepreneurs did. We focused on product quality. It has to be "click and get it." If I can't get it, then it's rubbish.

    I call Alibaba "1,001 mistakes." We expanded too fast, and then in the dot-com bubble, we had to have layoffs. By 2002, we had only enough cash to survive for 18 months. We had a lot of free members using our site, and we didn't know how we'd make money. So we developed a product for China exporters to meet U.S. buyers online. This model saved us. By the end of 2002, we made $1 in profits. Each year we improved. Today, Alibaba is very profitable.

    The lessons I learned from the dark days at Alibaba are that you've got to make your team have value, innovation, and vision. Also, if you don't give up, you still have a chance. And, when you are small, you have to be very focused and rely on your brain, not your strength.

    Going public is an important milestone for Alibaba. The time was right. Our B2B company is established, market conditions are healthy, and management is strong. The reception proved a mainland Chinese company can list in Hong Kong and still get a very strong valuation and global investor interest.

    My vision is to build an e-commerce ecosystem that allows consumers and businesses to do all aspects of business online. We are going into search with Yahoo and have launched online auction and payment businesses. I want to create one million jobs, change China's social and economic environment, and make it the largest Internet market in the world.

    I'm just a purist. What is important in my life is that I can do something that can influence many people and influence China's development. When I am myself, I am relaxed and happy and have a good result.



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Chiny Biznes 中波商务 w temacie Czas podbić Daleki Wschód
    25.09.2009, 17:27

    Czas podbić Daleki Wschód

    Misje chińskie PARP i MTP - informacja prasowa

    Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach programu gospodarczego związanego z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2010 w Szanghaju będą promować polskie technologie i rozwiązania na rynkach dalekowschodnich. W najbliższych miesiącach zorganizowane zostaną misje gospodarcze do Chin, podczas których polscy przedsiębiorcy będą mieli niepowtarzalną okazję nawiązania kontaktów biznesowych z Krajem Środka.

    W dniach 18-24 października 2009 roku odbędzie się misja gospodarcza kierowana do branży energii odnawialnej. Miejscem misji będzie Szanghaj i jego okolice.

    Państwo Środka – państwo środków

    Rozwijająca się w zawrotnym tempie gospodarka Chin jest niezwykle energochłonna i generuje rekordowe ilości dwutlenku węgla, dlatego Chiny, a także inne kraje Dalekiego Wschodu, inwestują w energię odnawialną i są bardzo chłonnym rynkiem w tej dziedzinie. Ogromne nakłady na badania i wdrażanie innowacyjnych technologii sprawiają, że chińskie firmy z branży energii odnawialnej należą do światowych liderów.

    Poszukiwanie alternatywnych, przyjaznych środowisku i tanich rozwiązań jest obecnie jednym z najważniejszych zagadnień także dla polskiej gospodarki, która opiera się na paliwach kopalnych. Myśląc o przyszłości energetyki możemy oczywiście wiele nauczyć się od dalekowschodniego gospodarczego giganta. Jednak polscy przedsiębiorcy mają także Azjatom wiele do zaoferowania.

    Polskie firmy zajmujące się energią odnawialną podczas misji gospodarczej, która odbędzie się w dniach 18-24 października br. w Szanghaju, mogą skorzystać z niepowtarzalnej okazji pokazania swojej oferty eksportowej w Chinach, a także rozpoznania wschodnioazjatyckich rynków pod kątem inwestycji. Przedsiębiorstwa, które zdecydowały się na podjęcie współpracy z partnerami z Chin, stwierdzają znaczne zyski. Na tym tle interesująca wydaje się propozycja Międzynarodowych Targów Poznańskich i Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

    Biznes w Azji czas zacząć

    Celem organizowanej przez MTP i PARP misji jest promocja polskich firm i marek z branży energii odnawialnej we Wschodniej Azji poprzez umożliwienie przedsiębiorcom nawiązania bezpośrednich kontaktów z przedstawicielami chińskiego biznesu. Chiny to biznesowe okno na Azję Południowo-Wschodnią; warto o tym pamiętać, planując wejście na azjatyckie rynki.

    Wyprawa do Chin daje przede wszystkim możliwość zaprezentowania profilu działalności firmy podczas indywidualnych spotkań z chińskimi przedsiębiorcami. Spotkania są aranżowane w oparciu o preferencje poszczególnych uczestników misji – biznesmeni mogą zatem liczyć na bezpośredni kontakt z parterem, który jest zainteresowany dokładnie tym rodzajem oferty, którym dysponuje polski przedsiębiorca.

    Nie bez znaczenia jest fakt, że miejscem misji jest Szanghaj – największy ośrodek przemysłowy Chin i ważne centrum handlowe, logistyczne i finansowe, cieszące się długą tradycją kontaktów międzynarodowych. W ostatnich latach miasto stało się siedzibą znaczących korporacji międzynarodowych i najważniejszych firm chińskich. Wśród chińskich miast Szanghaj jest drugim po Pekinie najważniejszym dla polskich kontaktów handlowych miastem.

    Uczestnicy misji odwiedzą Shanghai Congress and Exhibition on Renewable Energi RECE 2009, wydarzenie będące znaczącym międzynarodowym spotkaniem przedsiębiorców, naukowców, specjalistów, przedstawicieli organizacji rządowych i stowarzyszeń skupiających się na poszukiwaniach i wdrażaniu nowych koncepcji dla energii odnawialnej. Podczas wystawy zaprezentowane zostaną najnowsze osiągnięcia w zakresie energii słonecznej, wiatrowej, wodnej, geotermalnej oraz energii z biopaliw.

    Chińskie know-how

    Jak zrobić dobry interes z chińskim parterem? Przede wszystkim trzeba znać warunki rynku! Podczas misji gospodarczej uczestnicy misji będą mieli okazję zapoznać się „na żywo” z realiami gospodarczymi panującymi w Chinach. Wyjazd biznesowy to także wspaniała okazja do lepszego zrozumienia zasad rządzących kontaktami biznesowymi poprzez bezpośredni kontakt z chińską kulturą. Delta rzeki Jangcy, w której leży Szanghaj, słynie ze wspaniałych zabytków i miejsc godnych zobaczenia – organizatorzy zadbają o to, by czas pomiędzy spotkaniami biznesowymi dostarczył polskim przedsiębiorcom wiedzy o miejscu, w którym robią interesy.

    Wystarczy wsiąść do samolotu

    W czasie trwania misji jej uczestnicy mogą skupić się na interesach – o całą resztę: procedury wizowe, rezerwację biletów lotniczych i hoteli, wynajęcie sal konferencyjnych, zapewnienie tłumaczy, opracowanie agendy spotkań biznesowych a także programu turystycznego zadbają organizatorzy. Pracownicy Międzynarodowych Targów Poznańskich, mający wieloletnie doświadczenie w organizacji międzynarodowych spotkań biznesowych oraz stale współpracujący z Chinami, będą służyć wsparciem organizacyjnym i merytorycznym. Uczestnicy misji mogą również liczyć na pomoc finansową ze strony Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

    Jak wziąć udział?

    Przedsiębiorcy zainteresowani październikową misją chińską dla branży energetycznej, a także innymi misjami chińskimi mogą uzyskać wszelkie informacje oraz zgłosić swój udział poprzez kontakt z Anną Myślak z Międzynarodowych Targów Poznańskich, tel. 061 869 20 95, e-mail: anna.myslak@mtp.pl
    Misje chińskie PARP i MTP - informacja prasowa

    http://China.Info.pl

    http://Aladyns.com - Bezpieczny handel z Chinami online



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Jack Ma w temacie Alibaba Group CEO, Jack Ma at the Clinton Global Initiative
    25.09.2009, 12:19

    Alibaba Group CEO, Jack Ma at the Clinton Global Initiative

    News/Innovation & Development/China:
    Aimee Barnes covers the Clinton Global Initiative, featuring Alibaba Group CEO, Jack Ma

    by Aimee Barnes, special guest WCW columnist

    Alibaba Group CEO Jack Ma took the stage at the Clinton Global Initiative Fifth Annual Meeting on Wednesday as one of the headline participants for an afternoon plenary session, “Harnessing Innovation and Development,” moderated by Matthew Bishop, American Business Editor for The Economist. “Nobody believed that China would get into the internet space,” Ma claimed, focusing on an audience which noticeably lacked a China presence, “and now 31 million small- to medium-businesses and 250 million consumers use Alibaba.”

    “Seventy percent of innovation in the world will come from small- to medium-sized companies,” he continued, lecturing a crowd of high-powered CEOs, celebrities, non-profit managers and political leaders, “but no one really has helped them.” Alibaba recently celebrated its tenth anniversary and, according to Ma, has created 1.3 million jobs in China over the past three years alone. It also aims to generate 100 million more jobs in the next ten years.

    Ma’s child-like confidence and enthusiasm for his brand have captured the media’s attention, recently landing him in Time Magazine’s Top 100 list of influential people. And, although Time reporter Adi Ignatius described Ma as “soft-spoken and elf-like,” if you’ve actually seen him speak on stage, you might assume that he’d drank one too many cups of coffee.

    I queried a few photojournalists who have captured Ma’s image several times at other events for their perspective- hyper, animated, and lively were three adjectives used to describe him. In terms of Ms. Ignatius’s observation that “he speaks really good English,” well, that isn’t entirely accurate either, especially when you consider the vast numbers of Chinese who have painstakingly managed to rid themselves of their accents by studying abroad for years at a time. Ma’s persona, to my eye, has remained largely unchanged, although he managed to swap his trademark bright yellow sweater for a standard suit at this particular event.

    “What [does Alibaba] want to do? Create more crazy,” he exclaimed, looking intensely ahead as if to add an unspoken guarantee. A few chuckles rippled through the crowd, but it was difficult to discern whether they were born from amusement or provoked by nervousness. Perhaps another remark from Ma hints toward the latter.

    “Many people in the rich world here [are watching] what is happening in China; many people here don’t want to see it succeed.” He certainly has a point; the US has been tensely monitoring China’s rise as its businesses simultaneously seek opportunities in the East while taking advanced measures to protect their own brands and patents. Alibaba is one company that has challenged American corporate dominance. Already the world’s largest online B2B marketplace, in August it launched an aggressive US-based integrated marketing campaign in an aim to fully overtake SME B2B space across the globe.

    For Ma, it is obvious that small- and medium-sized enterprises hold the keys to a prosperous future, “creating all innovative ventures in the next ten years.” Whether or not his prophecy is largely self serving is another question altogether. “There are Fortune 500 and CEO conferences, but no conferences for SME,” he lamented. To Jack Ma, “small is beautiful in this century.”

    Coverage of China-related news from the Clinton Global Initiative Fifth Annual Meeting will continue throughout the week on:
    http://www.aimeebarnes.com/blog

    http://www.whitefieldconsulting.com

    http://AliExpress.eu – Buy Small Orders Online

    http://alibaba.bblog.pl/



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie e Handel Biznes w temacie Bezpieczny handel z Chinami - 4e-com
    24.09.2009, 19:39

    Bezpieczny handel z Chinami - 4e-com

    http://4e-com.com - e-commerce services and solutions



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Biznes Azja Rosja w temacie AliExpress Алибаба - Купить онлайн наиболее продаваемых...
    24.09.2009, 19:31

    AliExpress Алибаба - Купить онлайн наиболее продаваемых продуктов на заводе ценам!

    http://aladyns.com/index.php?cms=101&l=eng



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Biznes Azja Izrael w temacie AliExpress Alibaba - לקנות באינטרנט מכר מוצרים במחירי מפעל!
    24.09.2009, 19:30

    AliExpress Alibaba - לקנות באינטרנט מכר מוצרים במחירי מפעל!

    http://aladyns.com/index.php?cms=250&l=eng



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Biznes Azja Arabia Saudyjska w temacie بابا -- شراء عبر الإنترنت الأكثر مبيعا المنتجات بأسعار...
    24.09.2009, 19:27

    بابا -- شراء عبر الإنترنت الأكثر مبيعا المنتجات بأسعار مصنع AliExpress

    http://aladyns.com/index.php?cms=249&l=eng



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Ecom w temacie 4e-com - E-commerce service and solutions, Bezpieczny...
    24.09.2009, 16:37

    4e-com - E-commerce service and solutions, Bezpieczny handel z Chinami przez Internet:

    http://4e-com.com



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Ecom w temacie 4e-com - Wsparcie e-commerce dla firm
    24.09.2009, 12:34

    4e-com - bezpieczny handel z Chinami przez Internet. Wsparcie e-commerce dla firm:

    http://4e-com.com



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Ecom w temacie 4e-com - bezpieczny handel z Chinami przez Internet
    24.09.2009, 12:33

    4e-com - bezpieczny handel z Chinami przez Internet. Wsparcie e-commerce dla firm:

    http://4e-com.com



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie b2b EXPORT IMPORT Non European Trade w temacie Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy b2b EXPORT IMPORT Non European Trade

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Biznes Azja Chiny w temacie Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na...
    19.09.2009, 20:36

    Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na Twoje produkty

    Największy na świecie dostawca usług dla handlu internetowego,
    Alibaba Group specjalnie dla eksporterów zainteresowanych wejściem
    ze swoimi produktami na rynek Chiński udostępnił nową usługę
    Export-to-China.

    Apply for Export-to-China Free!

    Więcej informacji o handlu internetowym z Chinami:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=181&l=pl&l=eng&l=pl

    Wszelkie pytania dotyczące usługi: aladyns.com@gmail.com

    http://Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Chiny Biznes 中波商务 w temacie Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na...
    19.09.2009, 20:36

    Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na Twoje produkty

    Największy na świecie dostawca usług dla handlu internetowego,
    Alibaba Group specjalnie dla eksporterów zainteresowanych wejściem
    ze swoimi produktami na rynek Chiński udostępnił nową usługę
    Export-to-China.

    Apply for Export-to-China Free!

    Więcej informacji o handlu internetowym z Chinami:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=181&l=pl&l=eng&l=pl

    Wszelkie pytania dotyczące usługi: aladyns.com@gmail.com

    http://Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Import z Chin Eksport do Chin w temacie Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na...
    19.09.2009, 20:34

    Eksportuj do Chin - ponad 25 milionów importerów czeka na Twoje produkty

    Największy na świecie dostawca usług dla handlu internetowego, Alibaba Group specjalnie dla eksporterów zainteresowanych wejściem ze swoimi produktami na rynek Chiński udostępnił nową usługę Export-to-China.

    Export-to-China FAQ
    Apply for Export-to-China Free!

    Więcej informacji o handlu internetowym z Chinami:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=181&l=pl&l=eng&l=pl

    Wszelkie pytania dotyczące usługi: aladyns.com@gmail.com

    Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Chiny w temacie Ucz się języka chińskiego za darmo
    19.09.2009, 20:12

    Ucz się języka chińskiego za darmo

    Największy na świecie chiński serwis handlowy Alibaba.com udostępnił multimedialne narzędzia do nauki języka chińskiego:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=111&l=pl&l=eng&l=pl

    --------------------------------------------------------------

    Aliexpress - bezpieczny handel z Chinami przez internet

    Powstał nowy serwis handlowy należący do Grupy Alibaba, największego dostawcy usług e-commerce na świecie.

    Aliexpress, rozwinięcie usług oferowanych przez Alibaba.com, pozwala na bezpieczne i kontrolowane dokonywanie zakupów onlinez dostawcami z Chin. Kupujący w Polsce, znajduje na stronie Aliexpress interesujący go towar. Następnie loguje się do serwisu i krok po kroku realizuje transakcję: ustala online z dostawcą szczegóły płatności, wielkość zamówienia, specyfikację techniczną produktu oraz warunki dostawy. Po ustaleniu warunków, kupujący wpłaca ustaloną sumę na bezpieczne konto nadzorowane przez należący do Alibaba Group system bezpiecznych płatności online Alipay. Wpłacona suma znajduje się na koncie kupującego w Alipay aż do momentu odbioru przesyłki z Chin. Po stwierdzeniu spełnienia oczekiwań kupującego przez dostawcę, kupujący aktywuje znajdujące się na jego koncie Alipay środki i system dokonuje przelewu na konto dostawcy.

    Po raz pierwszy importerzy i kupujący towary z Chin dostają do ręki bezpieczne i proste narzędzie, pozwalające zminimalizować ryzyko międzynarodowego handlu przez Internet.

    Zapraszamy do korzystania z możliwości jakie daje nowy serwis Alexpress i Alipay.

    Krótki przewodnik po Aliexpress:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=44&l=eng&l=pl&l=e...

    Więcej o handlu internetowym z Chinami: http://Aladyns.com

    Wszelkie pytania dotyczące usługi proszę kierować do:

    Marcin Nowak aladyns.com@gmail.com

    http://Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Biznes Azja Chiny w temacie Ucz się języka chińskiego za darmo
    19.09.2009, 20:11

    Ucz się języka chińskiego za darmo

    Największy na świecie chiński serwis handlowy Alibaba.com udostępnił multimedialne narzędzia do nauki języka chińskiego:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=111&l=pl&l=eng&l=pl

    --------------------------------------------------------------

    Aliexpress - bezpieczny handel z Chinami przez internet

    Powstał nowy serwis handlowy należący do Grupy Alibaba, największego dostawcy usług e-commerce na świecie.

    Aliexpress, rozwinięcie usług oferowanych przez Alibaba.com, pozwala na bezpieczne i kontrolowane dokonywanie zakupów onlinez dostawcami z Chin. Kupujący w Polsce, znajduje na stronie Aliexpress interesujący go towar. Następnie loguje się do serwisu i krok po kroku realizuje transakcję: ustala online z dostawcą szczegóły płatności, wielkość zamówienia, specyfikację techniczną produktu oraz warunki dostawy. Po ustaleniu warunków, kupujący wpłaca ustaloną sumę na bezpieczne konto nadzorowane przez należący do Alibaba Group system bezpiecznych płatności online Alipay. Wpłacona suma znajduje się na koncie kupującego w Alipay aż do momentu odbioru przesyłki z Chin. Po stwierdzeniu spełnienia oczekiwań kupującego przez dostawcę, kupujący aktywuje znajdujące się na jego koncie Alipay środki i system dokonuje przelewu na konto dostawcy.

    Po raz pierwszy importerzy i kupujący towary z Chin dostają do ręki bezpieczne i proste narzędzie, pozwalające zminimalizować ryzyko międzynarodowego handlu przez Internet.

    Zapraszamy do korzystania z możliwości jakie daje nowy serwis Alexpress i Alipay.

    Krótki przewodnik po Aliexpress:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=44&l=eng&l=pl&l=e...

    Więcej o handlu internetowym z Chinami: http://Aladyns.com

    Wszelkie pytania dotyczące usługi proszę kierować do:

    Marcin Nowak aladyns.com@gmail.com

    http://Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Języki dalekowschodnie w temacie Ucz się języka chińskiego za darmo
    19.09.2009, 20:10

    Ucz się języka chińskiego za darmo

    Największy na świecie chiński serwis handlowy Alibaba.com udostępnił multimedialne narzędzia do nauki języka chińskiego:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=111&l=pl&l=eng&l=pl

    --------------------------------------------------------------

    Aliexpress - bezpieczny handel z Chinami przez internet

    Powstał nowy serwis handlowy należący do Grupy Alibaba, największego dostawcy usług e-commerce na świecie.

    Aliexpress, rozwinięcie usług oferowanych przez Alibaba.com, pozwala na bezpieczne i kontrolowane dokonywanie zakupów onlinez dostawcami z Chin. Kupujący w Polsce, znajduje na stronie Aliexpress interesujący go towar. Następnie loguje się do serwisu i krok po kroku realizuje transakcję: ustala online z dostawcą szczegóły płatności, wielkość zamówienia, specyfikację techniczną produktu oraz warunki dostawy. Po ustaleniu warunków, kupujący wpłaca ustaloną sumę na bezpieczne konto nadzorowane przez należący do Alibaba Group system bezpiecznych płatności online Alipay. Wpłacona suma znajduje się na koncie kupującego w Alipay aż do momentu odbioru przesyłki z Chin. Po stwierdzeniu spełnienia oczekiwań kupującego przez dostawcę, kupujący aktywuje znajdujące się na jego koncie Alipay środki i system dokonuje przelewu na konto dostawcy.

    Po raz pierwszy importerzy i kupujący towary z Chin dostają do ręki bezpieczne i proste narzędzie, pozwalające zminimalizować ryzyko międzynarodowego handlu przez Internet.

    Zapraszamy do korzystania z możliwości jakie daje nowy serwis Alexpress i Alipay.

    Krótki przewodnik po Aliexpress:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=44&l=eng&l=pl&l=e...

    Więcej o handlu internetowym z Chinami: http://Aladyns.com

    Wszelkie pytania dotyczące usługi proszę kierować do:

    Marcin Nowak aladyns.com@gmail.com

    http://Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

  • Marcin Nowak
    Wpis na grupie Język chiński (中文) w temacie Ucz się języka chińskiego za darmo
    19.09.2009, 20:10

    Ucz się języka chińskiego za darmo

    Największy na świecie chiński serwis handlowy Alibaba.com udostępnił multimedialne narzędzia do nauki języka chińskiego:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=111&l=pl&l=eng&l=pl

    --------------------------------------------------------------

    Aliexpress - bezpieczny handel z Chinami przez internet

    Powstał nowy serwis handlowy należący do Grupy Alibaba, największego dostawcy usług e-commerce na świecie.

    Aliexpress, rozwinięcie usług oferowanych przez Alibaba.com, pozwala na bezpieczne i kontrolowane dokonywanie zakupów onlinez dostawcami z Chin. Kupujący w Polsce, znajduje na stronie Aliexpress interesujący go towar. Następnie loguje się do serwisu i krok po kroku realizuje transakcję: ustala online z dostawcą szczegóły płatności, wielkość zamówienia, specyfikację techniczną produktu oraz warunki dostawy. Po ustaleniu warunków, kupujący wpłaca ustaloną sumę na bezpieczne konto nadzorowane przez należący do Alibaba Group system bezpiecznych płatności online Alipay. Wpłacona suma znajduje się na koncie kupującego w Alipay aż do momentu odbioru przesyłki z Chin. Po stwierdzeniu spełnienia oczekiwań kupującego przez dostawcę, kupujący aktywuje znajdujące się na jego koncie Alipay środki i system dokonuje przelewu na konto dostawcy.

    Po raz pierwszy importerzy i kupujący towary z Chin dostają do ręki bezpieczne i proste narzędzie, pozwalające zminimalizować ryzyko międzynarodowego handlu przez Internet.

    Zapraszamy do korzystania z możliwości jakie daje nowy serwis Alexpress i Alipay.

    Krótki przewodnik po Aliexpress:

    http://www.aladyns.com/index.php?cms=44&l=eng&l=pl&l=e...

    Więcej o handlu internetowym z Chinami: http://Aladyns.com

    Wszelkie pytania dotyczące usługi proszę kierować do:

    Marcin Nowak aladyns.com@gmail.com

    http://Aladyns - The online B2B and B2C marketplace SME e-commerce customer service



    Zgłoś | Cytuj

Wyślij zaproszenie do