Doświadczenie zawodowe
Kierownik Zespołu ds. Wsparcia Sprzedaży Agencyjnej
Proama / Česká pojišťovna S.A. Oddział w Polsce
- Prowadzenie Zespołu ok. 30 Specjalistów w zakresie Wsparcia Sprzedaży;
- Prowadzenie retreningów, coachingów;
- Motywowanie i dbanie rozwój podległych pracowników;
- Tworzenie i Zarządzanie procesami operacyjnymi oraz KPI w Dziale Wsparcia Sprzedaży;
- Odpowiedzialność za wyniki ilościowe i jakościowe Zespołu;
- Przygotowywanie i analiza raportów;
- Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników;
- Reprezentacja Działu w kontaktach z Partnerami Zewnętrznymi oraz Wewnętrznymi oraz czynne współdziałanie z Działami współpracującymi;
- Czynny udział w rozwoju Działu;
- Udział jako PM w projektach ogólnofirmowych;
- Prowadzenie retreningów, coachingów;
- Motywowanie i dbanie rozwój podległych pracowników;
- Tworzenie i Zarządzanie procesami operacyjnymi oraz KPI w Dziale Wsparcia Sprzedaży;
- Odpowiedzialność za wyniki ilościowe i jakościowe Zespołu;
- Przygotowywanie i analiza raportów;
- Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników;
- Reprezentacja Działu w kontaktach z Partnerami Zewnętrznymi oraz Wewnętrznymi oraz czynne współdziałanie z Działami współpracującymi;
- Czynny udział w rozwoju Działu;
- Udział jako PM w projektach ogólnofirmowych;
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Proama / Česká pojišťovna S.A. Oddział w Polsce
- Prowadzenie 10-15 – osobowego Zespołu sprzedażowego;
- Prowadzenie retreningów, coachingów;
- Motywowanie i dbanie rozwój podległych pracowników;
- Zarządzanie procesami operacyjnymi w Dziale Sprzedaży;
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe Zespołu i realizację planów;
- Odpowiedzialność za wyniki jakościowe;
- Przygotowywanie i analiza raportów;
- Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników;
- Czynny udział w rozwoju Działu oraz projektach ogólnofirmowych;
- Udział we wdrażaniu i zarządzaniu systemami ogólnofirmowymi (Systemy Call Center);
- Prowadzenie retreningów, coachingów;
- Motywowanie i dbanie rozwój podległych pracowników;
- Zarządzanie procesami operacyjnymi w Dziale Sprzedaży;
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe Zespołu i realizację planów;
- Odpowiedzialność za wyniki jakościowe;
- Przygotowywanie i analiza raportów;
- Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników;
- Czynny udział w rozwoju Działu oraz projektach ogólnofirmowych;
- Udział we wdrażaniu i zarządzaniu systemami ogólnofirmowymi (Systemy Call Center);
Kierownik Projektu Kluczowych Klientów
- Odpowiedzialność za wszystkie fazy projektu telemarketingowego i zespół ok. 60-70 pracowników (koordynatorów, konsultantów i pracowników działów współpracujących);
- Praca coachingowa z konsultantami oraz koordynatorami;
- Bezpośredni kontakt z Klientem zlecającym realizację projektu;
- Negocjacje w zakresie projektów telemarketingowych;
- Przygotowywanie i realizacja projektów telemarketingowych;
- Przygotowanie projektów od strony logistycznej;
- Opracowywanie budżetu danego projektu i odpowiedzialność za jego realizację;
- Czuwanie nad bazami danych;
- Przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych, rentowności, etc;
- Dbanie o rentowność prowadzonych projektów;
- Budowanie systemów prowizyjnych oraz motywacyjnych;
- Praca coachingowa z konsultantami oraz koordynatorami;
- Bezpośredni kontakt z Klientem zlecającym realizację projektu;
- Negocjacje w zakresie projektów telemarketingowych;
- Przygotowywanie i realizacja projektów telemarketingowych;
- Przygotowanie projektów od strony logistycznej;
- Opracowywanie budżetu danego projektu i odpowiedzialność za jego realizację;
- Czuwanie nad bazami danych;
- Przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych, rentowności, etc;
- Dbanie o rentowność prowadzonych projektów;
- Budowanie systemów prowizyjnych oraz motywacyjnych;
Kierownik liniowy projektu
- Kierowanie zespołem 15-20 konsultantów;
- Bieżące analiza pracy i wyników konsultantów oraz ich raportowanie;
- Prowadzenie coachingów w zakresie sprzedaży;
- Wdrażanie, szkolenia i motywowanie podległych pracowników;
- Dbanie o rozwój i odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zespołu;
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych;
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska podległe;
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i produktowych;
- Bieżące analiza pracy i wyników konsultantów oraz ich raportowanie;
- Prowadzenie coachingów w zakresie sprzedaży;
- Wdrażanie, szkolenia i motywowanie podległych pracowników;
- Dbanie o rozwój i odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zespołu;
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych;
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska podległe;
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i produktowych;
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Inne
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
NLP Forum
Wejdź do świata NLP Forum, gdzie możesz dzielić się wiedzą, umiejętnościami i pytać innych jak działa NLP.
Polskie Centrum Marketingowe
Grupa skupia byłych i obecnych Pracowników firmy. Czemu? A bo na pewnym niespodziewanym spotkaniu doszliśmy do wniosku, że fajnie byłoby spotkać się znowu :)
Proama
Proama jest marką handlową polskiego oddziału Česká pojišťovna SA Oddział w Polsce,która jest częścią Generali PPF Holding. Generali działa w ponad 60 krajach, mając silną pozycję
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.