Marcin Kowalski

Kierownik Wydziału Wsparcia Sprzedaży, Generali
Lublin, lubelskie

Doświadczenie zawodowe

Generali Group
Kierownik Działu Sprzedaży Bezpośredniej
Generali TU s.a.
Generali Group
Kierownik Wydziału Wsparcia Sprzedaży - Centrum Serwisowe
Generali Życie T.U. s.a.
Logo
Kierownik Zespołu ds. Wsparcia Sprzedaży Agencyjnej
Proama / Česká pojišťovna S.A. Oddział w Polsce
- Prowadzenie Zespołu ok. 30 Specjalistów w zakresie Wsparcia Sprzedaży;
- Prowadzenie retreningów, coachingów;
- Motywowanie i dbanie rozwój podległych pracowników;
- Tworzenie i Zarządzanie procesami operacyjnymi oraz KPI w Dziale Wsparcia Sprzedaży;
- Odpowiedzialność za wyniki ilościowe i jakościowe Zespołu;
- Przygotowywanie i analiza raportów;
- Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników;
- Reprezentacja Działu w kontaktach z Partnerami Zewnętrznymi oraz Wewnętrznymi oraz czynne współdziałanie z Działami współpracującymi;
- Czynny udział w rozwoju Działu;
- Udział jako PM w projektach ogólnofirmowych;
Logo
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Proama / Česká pojišťovna S.A. Oddział w Polsce
- Prowadzenie 10-15 – osobowego Zespołu sprzedażowego;
- Prowadzenie retreningów, coachingów;
- Motywowanie i dbanie rozwój podległych pracowników;
- Zarządzanie procesami operacyjnymi w Dziale Sprzedaży;
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe Zespołu i realizację planów;
- Odpowiedzialność za wyniki jakościowe;
- Przygotowywanie i analiza raportów;
- Rekrutacja, szkolenia, wdrażanie nowych pracowników;
- Czynny udział w rozwoju Działu oraz projektach ogólnofirmowych;
- Udział we wdrażaniu i zarządzaniu systemami ogólnofirmowymi (Systemy Call Center);
Polskie Centrum Marketingowe
Kierownik Projektu Kluczowych Klientów
- Odpowiedzialność za wszystkie fazy projektu telemarketingowego i zespół ok. 60-70 pracowników (koordynatorów, konsultantów i pracowników działów współpracujących);
- Praca coachingowa z konsultantami oraz koordynatorami;
- Bezpośredni kontakt z Klientem zlecającym realizację projektu;
- Negocjacje w zakresie projektów telemarketingowych;
- Przygotowywanie i realizacja projektów telemarketingowych;
- Przygotowanie projektów od strony logistycznej;
- Opracowywanie budżetu danego projektu i odpowiedzialność za jego realizację;
- Czuwanie nad bazami danych;
- Przygotowywanie i analiza raportów sprzedażowych, rentowności, etc;
- Dbanie o rentowność prowadzonych projektów;
- Budowanie systemów prowizyjnych oraz motywacyjnych;
Polskie Centrum Marketingowe
Kierownik liniowy projektu
- Kierowanie zespołem 15-20 konsultantów;
- Bieżące analiza pracy i wyników konsultantów oraz ich raportowanie;
- Prowadzenie coachingów w zakresie sprzedaży;
- Wdrażanie, szkolenia i motywowanie podległych pracowników;
- Dbanie o rozwój i odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe zespołu;
- Tworzenie skryptów i materiałów szkoleniowych;
- Prowadzenie rozmów rekrutacyjnych na stanowiska podległe;
- Prowadzenie szkoleń wstępnych i produktowych;
Polskie Centrum Marketingowe
Koordynator projektów telemarketingowych
- Kierowanie zespołem ok. 15 konsultantów;
- Bieżąca analiza wyników konsultantów;
- Prowadzenie coachingów w zakresie sprzedaży;
- Szkolenia i motywowanie podległych pracowników;
Polskie Centrum Marketingowe
Konsultant projektów telemarketingowych
- Prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami sektora B2B oraz B2C;
- Sprzedaż produktów i usług;
- Praca na bazach danych;

Edukacja

Logo
Prawo, magisterskie
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie

Specjalizacje

Ubezpieczenia
Inne

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
MOWA CIAŁA
MOWA CIAŁA
...czyli wykorzystanie komunikacji niewerbalnej w biznesie, negocjacjach, wykrywaniu kłamstw i sytuacjach towarzyskich :)
NLP Forum
NLP Forum
Wejdź do świata NLP Forum, gdzie możesz dzielić się wiedzą, umiejętnościami i pytać innych jak działa NLP.
Polskie Centrum Marketingowe
Polskie Centrum Marketingowe
Grupa skupia byłych i obecnych Pracowników firmy. Czemu? A bo na pewnym niespodziewanym spotkaniu doszliśmy do wniosku, że fajnie byłoby spotkać się znowu :)
Proama
Proama
Proama jest marką handlową polskiego oddziału Česká pojišťovna SA Oddział w Polsce,która jest częścią Generali PPF Holding. Generali działa w ponad 60 krajach, mając silną pozycję
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.