Marcin Kaźmierczyk

Marcin Kaźmierczyk

Video Game/E-commerce Professional

Londyn, zagranica

Podsumowanie

    Xbox Live Category Specialist

    Microsoft Polska sp. z o.o.

    od lutego 2013 (od 1 roku i 3 miesięcy)
    Localisation Tester

    Electronic Arts

    czerwiec 2012 - wrzesień 2012 (przez 4 miesiące)
    Praca w polskim zespole odpowiedzialnym za lokalizacje gier w hiszpańskim oddziale Electronic Arts - European Shared Services. Nadzór nad głównym trybem online (FIFA Ultimate Team) na konsole next-gen (Xbox 360 i Playstation 3). Obowiązki:
    • testowanie lokalizowanych produktów biorąc pod uwagę wymagania oraz cele ustalane przez studio z siedzibą w Vancouver;
    • testy generalne produktów przed złożeniem projektu do European Certification Group, wymagające przystosowania lokalizacji do zaleceń Microsoft, Nintendo i Sony;
    • praca w międzynarodowym zespole testerów na projektach z ograniczeniami czasowymi;
    • wykorzystywanie programów do raportowania błędów (DevTrack, DevTest, Neighbourhood, B4Bug);
    • tłumaczenie i lokalizacja gier oraz edycja treści otrzymanej od tłumaczy pracujących na zlecenie;
    • główny projekt - lokalizacja gry FIFA 13 na 14 języków był największym projektem firmy dotyczącym lokalizacji.
    Account Manager/Sales Executive

    Creative Distribution

    kwiecień 2011 - czerwiec 2012 (przez 1 rok i 3 miesiące)
    Praca jako międzynarodowy przedstawiciel firmy, będącej jednym z największych dystrybutorów gier na konsole i PC w Europie. Nadzór nad polskim rynkiem oraz klientami polskojęzycznymi z innych krajów. Obowiązki:
    • obsługa hurtowni oraz sprzedawców detalicznych w regionie EMEA, Azji, Australii oraz Ameryce Północnej;
    • nawiązywanie nowych kontaktów oraz badania rynku gier w celach rozwinięcia możliwości sprzedażowych;
    • rozwój współpracy z obecnymi klientami - aktywna sprzedaż, tłumaczenia ustne oraz pisemne, tłumaczenie umów handlowych oraz dokumentów prawnych;
    • planowanie sprzedaży - zarządzanie sprzedażą nowych produktów a także gier z tzw back-catalogue;
    • sporządzanie strategii sprzedażowych i analiza wyników sprzedaży międzynarodowej;
    • współpraca z międzynarodowym zespołem sprzedaży;
    • autonomiczna negocjacja cen;
    • uzyskiwanie planowanych wyników sprzedaży;
    • obsługa klienta mająca na celu podwyższenie satysfakcji z usług firmy;
    • nawiązywanie współpracy z innymi branżami - rozwój zakresu działań firmy;
    • przyjmowanie zleceń oraz bezpośredni kontakt z klientami poprzez e-mail oraz telefon;
    • obsługa system SAP (zlecenia oraz system księgowy).

    Edukacja

    MA Bilingual Translation, magisterskie

    University of Westminster

    wrzesień 2010 - lipiec 2012 (przez 1 rok i 11 miesięcy)
    Filologia angielska, licencjackie

    Uniwersytet w Białymstoku

    październik 2006 - lipiec 2009 (przez 2 lata i 10 miesięcy)