Umiejętności
Nieruchomości Korporacyjne
Leasing
nieruchomości
Real Estate Development
Obsługa najemców
Języki
angielski
biegły
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Komercjalizacji
Galeria Handlowa Solvay Park
• nadzór nad nieruchomością;
• reorganizacja powierzchni najmu, komercjalizacja;
• zarządzanie finansami nieruchomości;
• koordynowanie prac 5 osobowego zespołu;
• negocjacje z najemcami i kontrahentami;
• koordynacja działań marketingowych;
• raportowanie do zarządu
• reorganizacja powierzchni najmu, komercjalizacja;
• zarządzanie finansami nieruchomości;
• koordynowanie prac 5 osobowego zespołu;
• negocjacje z najemcami i kontrahentami;
• koordynacja działań marketingowych;
• raportowanie do zarządu
Właściciel
Sklep Meblowy - Meble Vox i Ludwik Styl
• zarządzanie kadrami;
• wdrażanie standardów;
• merchandising;
• szkolenie i coaching
• kontrola jakości i przebiegu procesów;
• rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników;
• koordynowanie prac 12 osobowego zespołu;
• wsparcie sprzedaży;
• sprzedaż produktów do pensjonatów i hoteli;
• zarządzanie nieruchomością;
• komercjalizacja budynku
• wdrażanie standardów;
• merchandising;
• szkolenie i coaching
• kontrola jakości i przebiegu procesów;
• rekrutacja i wdrażanie nowych pracowników;
• koordynowanie prac 12 osobowego zespołu;
• wsparcie sprzedaży;
• sprzedaż produktów do pensjonatów i hoteli;
• zarządzanie nieruchomością;
• komercjalizacja budynku
Dyrektor Sprzedaży
• nawiązywanie oraz utrzymanie relacji z klientami;
• prezentacja oferty i możliwości firmy;
• sprzedaż produktów firmy;
• negocjowanie warunków handlowych;
• posprzedażowy serwis klienta;
• analiza szans powodzenia nowych produktów i usług na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych;
• raportowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych;
• kreowanie wizerunku firmy;
• analiza rynków i konkurencji;
• wsparcie Sales Force – opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych, eventów/targów
• prezentacja oferty i możliwości firmy;
• sprzedaż produktów firmy;
• negocjowanie warunków handlowych;
• posprzedażowy serwis klienta;
• analiza szans powodzenia nowych produktów i usług na rynku polskim oraz na rynkach zagranicznych;
• raportowanie wyników działań marketingowych i sprzedażowych;
• kreowanie wizerunku firmy;
• analiza rynków i konkurencji;
• wsparcie Sales Force – opracowywanie koncepcji materiałów promocyjnych, eventów/targów
Specjalista ds reklamy
Polkomtel SA
Specjalista ds reklamy w Małopolsce i Śląsku. Do moich obowiązków należy: Implementacja, monitorowanie i raportowanie z przebiegu kampanii reklamowych w regionie. Raportowanie i monitorowanie stanów zatowarowania w materiały BTL w kanałach sprzedaży na terenie regionu. Aktywne poszukiwanie i inicjowanie wydarzeń marketingowych zgodnych ze strategią i wartościami marek operatora. Kontrola i organizacja wydarzeń marketingowych inicjowanych centralnie a realizowanych lokalnie. Udział w realizacji programu wspólnej reklamy dla partnerów handlowych Plus GSM. Ocena efektywności i skuteczności działań reklamowych prowadzonych w regionach z inicjatywy lokalnej lub centralnej. W uzgodnieniu z DKM inicjowanie działań reklamowych wspierających sprzedaż i wartości marek. Wybór, rekomendacja i monitoring reklamy zewnętrznej (outdoor) na rynku lokalnym. Przeprowadzanie badań rynkowych oraz analiz marketingowych rynku mediów (prasa,radio) Cykliczne raportowanie z przebiegu akcji reklamowych i działań konkurencji do Kierownika Wsparcia Regionów. Kontrola budżetu przeznaczonego na prowadzenie działań reklamowych regionalnych, udział w przygotowaniu niezbędnej dokumentacji.
Szkolenia i kursy
2005 – „Etyka biznesu” – Protocol School of Poland
2004– „Coaching we wprowadzaniu standardów merchandisingowych” – ABC Trade Marketing
2004 – „Psychologia reklamy” – Oczkoś Perfect Image
2003 – „Negocjacje w biznesie” cz I,II – Fortuna&Fortuna
2002 – „Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe” – Migut Media
2001 – „Profesjonalne prezentacje” - Kalkstein
2001 – „Asertywność z elementami treningu antystresowego” – Certus
2001 – „SAP” – Biuro Szkoleń Polkomtel S.A
1999 – Ukończony kurs z zakresu rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych
2004– „Coaching we wprowadzaniu standardów merchandisingowych” – ABC Trade Marketing
2004 – „Psychologia reklamy” – Oczkoś Perfect Image
2003 – „Negocjacje w biznesie” cz I,II – Fortuna&Fortuna
2002 – „Plan marketingowy. Prognozowanie marketingowe” – Migut Media
2001 – „Profesjonalne prezentacje” - Kalkstein
2001 – „Asertywność z elementami treningu antystresowego” – Certus
2001 – „SAP” – Biuro Szkoleń Polkomtel S.A
1999 – Ukończony kurs z zakresu rozpoznawania autentyczności znaków pieniężnych
Specjalizacje
Nieruchomości
Ekspansja/Rozwój/Zarządzanie projektem
Nieruchomości
Utrzymanie/Zarządzanie nieruchomościami
Zainteresowania
nurkowanie, muzyka
Organizacje
Korporacja studentów AE w Krakowie - www.korporacjaae.pl
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.
Agencje Nieruchomości
Grupa zrzeszająca osoby pracujące w agencjach nieruchomości jak i same agencje.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biznes
"Aby skutecznie prowadzić biznes, człowiek musi mieć wyobraźnię.
Musi mieć wizję tego, do czego chce dojść"
Charles M. Schwab
Biznes w Krakowie
Grupa dla osób które prowadzą bądź chcą prowadzić biznes w Krakowie i szukają kontaktów oraz informacji o ciekawych spotkaniach w naszym mieście.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Blackberry
Grupa dotycząca nowych rozwiązań z zakresu Telekomunikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii PUSH
Bluetooth Marketing
nowoczesne formy komunikacji marketingowej, marketing mobilny z wykorzystaniem komunikacji bluetooth