Umiejętności
Zarządzanie klientami
Balanced Scorecard
Bankiety
Analiza biznesowa
Strategia biznesowa
Żywność oraz napoje
Front Office
Zarządzanie obsługą gości
Gościnność
Hospitality Industry
Zarządzanie gościnnością
Hotel Booking
Zarządzanie hotelem
Micros
Opera
zarządzanie operacyjne
Rozwój organizacyjny
Prapremiera
Project Management
Systemy zarządzania nieruchomościami
resorty
Analiza przychodów
Rooms Division
Planowanie strategiczne
Przywództwo w zespole
Zarządzanie zespołem
Hotele
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Operational Manager
Possition refers to the administration of business practices to create the highest level of efficiency possible within an organization. Converting materials and labor into goods and services as efficiently as possible to maximize the profit of an organization. Puting procedures in place and making sure all team knows how to implement it into life. Beeing responsible for opening of the hotel.
Dyrektor ds. Operacyjnych
Odpowiedzialność za zyski i straty hotelu, zarządzanie i koordynowanie działalności hotelu w celu osiągnięcia optymalnej efektywności i zysków. Wspomaganie prac dyrektora generalnego w rozwijaniu strategii hotelu w zgodności z jej misją, zarządzanie realizacją strategii we współpracy z innymi działami oraz ich koordynowanie, ustalanie planu rozwoju i sposobu realizacji zadań. Współpraca z podlegającymi departamentami w celu ustalenia nowych procesów operacyjnych poprawiających efektywność hotelu. Tworzenie oraz zatwierdzanie budżetu poszczególnych departamentów.
Wprowadzanie nowych projektów inwestycyjnych, realizacja ich po zatwierdzeniu przez zarząd. Nadzór kontroli jakości, kosztów, bezpieczeństwa i higieny pracy. Śledzenie i zarządzanie działań dotyczących departamentu zakupów i logistyki, dokonywanie przeglądu raportów i wykazów finansowych. Prowadzenie procesu rekrutacji personelu zarządzającego oraz określa wynagrodzenia pracowników kierując się wytycznymi dyrektora generalnego. Weryfikacja celów i planów hotelu w zależności od danej sytuacji i warunków
Wprowadzanie nowych projektów inwestycyjnych, realizacja ich po zatwierdzeniu przez zarząd. Nadzór kontroli jakości, kosztów, bezpieczeństwa i higieny pracy. Śledzenie i zarządzanie działań dotyczących departamentu zakupów i logistyki, dokonywanie przeglądu raportów i wykazów finansowych. Prowadzenie procesu rekrutacji personelu zarządzającego oraz określa wynagrodzenia pracowników kierując się wytycznymi dyrektora generalnego. Weryfikacja celów i planów hotelu w zależności od danej sytuacji i warunków
Kierownik Pionu Obsługi Klienta
Usprawnianie pracy w dziale Front Office, wprowadzanie nowych procedur oraz uaktualnianie istniejących, kontrola standardu pracy w odniesieniu do danych stanowisk, odpowiedzialność za sprawne działanie departamentu, sporządzanie raportów działu recepcji. Przygotowanie działu do audytu przeprowadzanego przez Marriott International. Przeprowadzanie audytu środków płatniczych, zamykanie systemów operacyjnych działów gastronomicznych obsługi pokoi oraz odpowiedzialność za hotel i gości hotelowych w przypadku absencji nocnego managera.
Front Office Manager
Role consisted overseeing the daily operations of the Front office department, areas that included Front Desk, Concierge and Call Centre. Being responsible for keeping all Marriott International standards to the highest level in the department. Assisting Director of Rooms in keeping rooms operations more efficient, putting in place new procedures, preparing Front Office team for Audit of Marriott International.
Assistant Front Office Manager / Night Manager
The Ritz Carlton
Kontrola standardu pracy w odniesieniu do wszystkich stanowisk Front Officu, odpowiedzialność za sprawne działanie departamentu, sporządzanie raportów działu recepcji, budżetowanie oraz kontrola wydatków uczestnictwo w zebraniach menagerskich, przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych oraz kontrolnych z pracownikami. Przeprowadzanie audytu środków płatniczych, zamykanie systemów operacyjnych działów gastronomicznych obsługi pokoi oraz odpowiedzialność za hotel i gości hotelowych w przypadku absencji nocnego menagera.
Front Office Supervisor
Marriott Druids Glen
Nadzorowanie i koordynacja pracy recepcjonistów oraz działów współpracujących, wdrażanie nowych procedur związanych z obsługą gości. Sprzedaż pokoi oraz usług hotelowych w celu zaspokojenia potrzeb klientów i zmaksymalizowania dochodów dla hotelu. Przygotowywanie harmonogramu oraz przeprowadzanie szkoleń związanych z marka oraz standardami sieci Marriott International.
Szkolenia i kursy
Full E.U driving licence
AV Level 1 certificate provided by Marriott
International
Essential Skills Training – 12 months training
for Managers & Supervisors
Irish Heart Foundation / American Heart
Association – Heartsaver AED
Commitment to Talent Certification – Hiring for
Marriott International Procedures
AV Level 1 certificate provided by Marriott
International
Essential Skills Training – 12 months training
for Managers & Supervisors
Irish Heart Foundation / American Heart
Association – Heartsaver AED
Commitment to Talent Certification – Hiring for
Marriott International Procedures
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Sprzedaż
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zakupy
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Zainteresowania
• narciarstwo i aktywny wypoczynek
• podróże
• muzyka
• kino
• podróże
• muzyka
• kino
Organizacje
Marriott International / The Ritz Carlton