Umiejętności
Audacity
Facebook
Garageband
Google+
Instagram
iOS
Launchpad
Microsoft Word
PowerPoint
Twitter
Wavelab
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja Marketingowa
Wysokie zdolności interpersonalne
zdolności organizacyjne
Komunikacja kryzysowa
wysokie zdolności organizacyjne
Organizacja konferencji
Adobe Premiere Pro CS6
Organizowanie eventów
Komunikacja zewnętrzna PR
brand pr
Wizerunek & PR
Canva
PR zewnętrzny
periscope
Theta S
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Rzecznik prasowy | Kierownik Działu Rozwoju, Marketingu i Promocji
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- redakcja tekstów informacyjnych dotyczących działalności Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- redakcja tekstów promocyjnych dotyczących oferty Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy dotyczących działalności Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- opracowanie, realizacja kampanii promocyjnych Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- opracowanie założeń strategii komunikacyjnej i promocyjnej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (wraz z jej wdrożeniem).
- administrowanie serwisami społecznościowymi Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy: Facebook, Twitter, Google+, Instagram, YouTube. Administrowanie treściami na stronie internetowej CNMW (CMS: Wordpress).
- realizacja materiałów promocyjnych dotyczących działalności i oferty Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (z wykorzystaniem programów Adobe Premiere, Audacity, WaveLab), a także aplikacji on-line: Canva.
- zarządzanie zespołem pracowników Działu.
- współtworzenie koncepcji wystaw prezentowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- koncepcje tytułów ekspozycji prezentowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- organizacja konferencji prasowych.
- redakcja tekstów promocyjnych dotyczących oferty Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy dotyczących działalności Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- opracowanie, realizacja kampanii promocyjnych Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- opracowanie założeń strategii komunikacyjnej i promocyjnej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (wraz z jej wdrożeniem).
- administrowanie serwisami społecznościowymi Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy: Facebook, Twitter, Google+, Instagram, YouTube. Administrowanie treściami na stronie internetowej CNMW (CMS: Wordpress).
- realizacja materiałów promocyjnych dotyczących działalności i oferty Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (z wykorzystaniem programów Adobe Premiere, Audacity, WaveLab), a także aplikacji on-line: Canva.
- zarządzanie zespołem pracowników Działu.
- współtworzenie koncepcji wystaw prezentowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- koncepcje tytułów ekspozycji prezentowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- organizacja konferencji prasowych.
Analityk
Badanie satysfakcji klientów dt. promocji Woolite Perła "Zakupy Dookoła Świata"
- współtworzenie narzędzie badawczego,
- zebranie danych empirycznych za pomocą standaryzowanego kwestionariusza z wykorzystaniem techniki CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing),
- analiza i opracowanie zebranego materiału empirycznego,
- raport z badania
- zebranie danych empirycznych za pomocą standaryzowanego kwestionariusza z wykorzystaniem techniki CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing),
- analiza i opracowanie zebranego materiału empirycznego,
- raport z badania
Analityk
ASM Poland - projekt badawczy "Turystyka dla pracy"
- przygotowanie trzech narzędzi badawczych (kwestionariuszy badania) dla trzech obszarów badania,
- analiza uzyskanego materiału empirycznego,
- raport końcowy z każdego z trzech badanych obszarów
Dokumenty dostępne na stronie internetowej: www.turystykadlapracy.org.
- analiza uzyskanego materiału empirycznego,
- raport końcowy z każdego z trzech badanych obszarów
Dokumenty dostępne na stronie internetowej: www.turystykadlapracy.org.
Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Zajęcia z zakresu "Warsztatu dziennikarza radiowego" dla studentów stacjonarnego dziennikarstwa w semestrze zimowym roku akademickiego 2009/2010.
W semestrze letnim zajęcia "Techniki realizacji radiowej" dla studentów przywołanego wcześniej kierunku.
W semestrze letnim zajęcia "Techniki realizacji radiowej" dla studentów przywołanego wcześniej kierunku.
Redaktor naczelny Rozgłośni Uniwersyteckiej "Radio Sfera"
wystawiono
Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych. Czasami wydaje się, że posiada conajmniej 3 pary rąk i potrafi być w dwóch miejscach jednocześnie. Profesjonalny, ale absolutnie nie jest to typ "generała" ;)
współpracownik
wystawiono
Pasjonat radia. Profesjonalista. Świetny kolega.
Reporter
Biuro Prasowe XIII PRZYSTANKU WOODSTOCK w Kostrzynie nad Odrą
- współprzygotowanie Centrum Prasowego do obsługi dziennikarzy podczas trwania festiwalu,
- pomoc akredytowanym dziennikarzom w zebraniu materiału do publikacji prasowych,
- przeprowadzanie wywiadów z goścmi Akademii Sztuk Przepięknych na potrzeby Fundacji WOŚP.
- pomoc akredytowanym dziennikarzom w zebraniu materiału do publikacji prasowych,
- przeprowadzanie wywiadów z goścmi Akademii Sztuk Przepięknych na potrzeby Fundacji WOŚP.
Asystent głównego analityka
ASM Poland - projekt badawczy "Biały Personel"
"Biały Personel - Badania kwalifikacji i umiejętności pracowników w zakładach ochrony zdrowia w województwie łódzkim" - tak brzmiała myśl przewodnia owego badania.
Zakres obowiązków:
- analiza zebranego materiału empirycznego,
- fragment raportu dotyczący oczekiwań pracodawców w stosunku do zatrudnianego przez siebie personelu,
- redagowanie całego tekstu raportu.
Strona projektu: www.bialypersonel.org.
Zakres obowiązków:
- analiza zebranego materiału empirycznego,
- fragment raportu dotyczący oczekiwań pracodawców w stosunku do zatrudnianego przez siebie personelu,
- redagowanie całego tekstu raportu.
Strona projektu: www.bialypersonel.org.
Asystent głównego analityka
ASM Poland - projekt badawczy "Wiedza Plus"
Projekt "Wiedza Plus" był programem realizowanym na terenie województwa slaskiego. Jego celem była analiza regionalnego rynku pracy oraz zbudowanie koncepcji komunikowania się miedzy kluczowymi podmiotami dzialającymi w jego obrębie.
Zakres obowiązków:
- przygotowanier bazy ofert instytucji szkoleniowych oraz szkół wyższych,
- analiza zebranego materiału,
- pisanie i redagowanie części raportu dotyczącej szkolnictwa wyższego.
Raport "Analiza ofert edukacyjnych i szkolnych w woj.śląskim" od 28 marca 2006 roku pobrany został przez prawie 4 600 Internautów.
Strona projektu: http://www.asm-poland.com.pl/wiedzaplus/index.php.
Zakres obowiązków:
- przygotowanier bazy ofert instytucji szkoleniowych oraz szkół wyższych,
- analiza zebranego materiału,
- pisanie i redagowanie części raportu dotyczącej szkolnictwa wyższego.
Raport "Analiza ofert edukacyjnych i szkolnych w woj.śląskim" od 28 marca 2006 roku pobrany został przez prawie 4 600 Internautów.
Strona projektu: http://www.asm-poland.com.pl/wiedzaplus/index.php.
Redaktor ds. informacji
Redaktor ds. Informacji w Rozgłośni Akademickiej "Radio Sfera"
Zakres obowiązków: (a) zbieranie, przetwarzanie, redagowanie i publikowanie informacji dotyczących życia uniwersytetu oraz wydarzeń w mieście; (b) organizacja pracy zespołu dziennikarzy, serwisantów i wydawców; (c) przygotowywanie szkoleń i "stylebooków" na potrzeby rozwoju posiadanych zasobów ludzkich; (d) reprezentowanie rozgłośni na konferencjach i warsztatach radiowych.
Zakres obowiązków: (a) zbieranie, przetwarzanie, redagowanie i publikowanie informacji dotyczących życia uniwersytetu oraz wydarzeń w mieście; (b) organizacja pracy zespołu dziennikarzy, serwisantów i wydawców; (c) przygotowywanie szkoleń i "stylebooków" na potrzeby rozwoju posiadanych zasobów ludzkich; (d) reprezentowanie rozgłośni na konferencjach i warsztatach radiowych.
Projekty
Konferencja INTERAKCJA-INTEGRACJA
2017 CNK (Warszawa)
- moderator sesji "Zanim otworzymy centrum nauki"
- moderator sesji "Jak ugryźć dorosłego? Centrum nauki dla dorosłych"; wystąpienie podczas sesji "Centrum w sieci – sieć w centrum, czyli jak wykorzystać narzędzia internetowe do optymalizacji działań marketingowych".
- moderator sesji "Zanim otworzymy centrum nauki"
- moderator sesji "Jak ugryźć dorosłego? Centrum nauki dla dorosłych"; wystąpienie podczas sesji "Centrum w sieci – sieć w centrum, czyli jak wykorzystać narzędzia internetowe do optymalizacji działań marketingowych".
Szkolenia i kursy
- kurs marketingu internetowego w ramach programu "Internetowej Rewolucje" Google,
- szkolenie z zakresu komunikacji i budowania wizerunku (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy).
- szkolenie z zakresu komunikacji i budowania wizerunku (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy).
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
(a) lektura grubych książek,
(b) muzyka reggae i polski rock,
(c) amatorska gra w koszykówkę,
(d) wyszukiwanie nikomu niepotrzebnych informacji,
(e) spacery na Bydgoskim Przedmieściu - w parku oczywiście:)
(b) muzyka reggae i polski rock,
(c) amatorska gra w koszykówkę,
(d) wyszukiwanie nikomu niepotrzebnych informacji,
(e) spacery na Bydgoskim Przedmieściu - w parku oczywiście:)
Organizacje
(a) Koło Naukowe Studentów Politologii,
(b) Pokojowy Patrol Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
(b) Pokojowy Patrol Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Inne
Jestem odpowiedzialnym, gotowym podejmować duże ryzyko człowiekiem. Uwielbiam poznawać nowe rzeczy.
Grupy
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Darłowo
Miejsce dla osób twórczo związanych z tym miejscem. Dla tych, którzy mieszkali, mieszkają lub zamierzają zamieszkać w tym nadmorskim kurorcie.
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Praca dla humanisty
Grupa dla wykształconych i inteligentnych humanistów. Można tu znaleźć pracę lub pracownika.
Radio internetowe i rozgłośnie FM
Grupa zrzeszająca wszystkich którzy interesują się tematem mediów, radia, rozgłośni radiowych. Radia internetowego. Jak również analogowego - tradycyjnego nadawania w eterze. Dla wszystkich