Marcin Centkowski

Rzecznik prasowy | Kierownik Działu Rozwoju, Marketingu i Promocji Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Audacity Facebook Garageband Google+ Instagram iOS Launchpad Microsoft Word PowerPoint Twitter Wavelab Komunikacja korporacyjna Komunikacja Marketingowa Wysokie zdolności interpersonalne zdolności organizacyjne Komunikacja kryzysowa wysokie zdolności organizacyjne Organizacja konferencji Adobe Premiere Pro CS6 Organizowanie eventów Komunikacja zewnętrzna PR brand pr Wizerunek & PR Canva PR zewnętrzny periscope Theta S

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Rzecznik prasowy | Kierownik Działu Rozwoju, Marketingu i Promocji
Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- redakcja tekstów informacyjnych dotyczących działalności Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- redakcja tekstów promocyjnych dotyczących oferty Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- przygotowywanie odpowiedzi na pytania dziennikarzy dotyczących działalności Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- opracowanie, realizacja kampanii promocyjnych Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- opracowanie założeń strategii komunikacyjnej i promocyjnej Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (wraz z jej wdrożeniem).
- administrowanie serwisami społecznościowymi Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy: Facebook, Twitter, Google+, Instagram, YouTube. Administrowanie treściami na stronie internetowej CNMW (CMS: Wordpress).
- realizacja materiałów promocyjnych dotyczących działalności i oferty Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy (z wykorzystaniem programów Adobe Premiere, Audacity, WaveLab), a także aplikacji on-line: Canva.
- zarządzanie zespołem pracowników Działu.
- współtworzenie koncepcji wystaw prezentowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- koncepcje tytułów ekspozycji prezentowanych w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy.
- organizacja konferencji prasowych.
Logo
Analityk
Badanie satysfakcji klientów dt. promocji Woolite Perła "Zakupy Dookoła Świata"
- współtworzenie narzędzie badawczego,
- zebranie danych empirycznych za pomocą standaryzowanego kwestionariusza z wykorzystaniem techniki CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing),
- analiza i opracowanie zebranego materiału empirycznego,
- raport z badania
Logo
Analityk
ASM Poland - projekt badawczy "Turystyka dla pracy"
- przygotowanie trzech narzędzi badawczych (kwestionariuszy badania) dla trzech obszarów badania,
- analiza uzyskanego materiału empirycznego,
- raport końcowy z każdego z trzech badanych obszarów

Dokumenty dostępne na stronie internetowej: www.turystykadlapracy.org.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Wydział Politologii i Studiów Międzynarodowych
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Zajęcia z zakresu "Warsztatu dziennikarza radiowego" dla studentów stacjonarnego dziennikarstwa w semestrze zimowym roku akademickiego 2009/2010.
W semestrze letnim zajęcia "Techniki realizacji radiowej" dla studentów przywołanego wcześniej kierunku.
Logo
Obsługa Biura Prasowego
Biuro Prasowego XIV PRZYSTANKU WOODSTOCK w Kostrzynie nad Odrą
- przygotowanie biura prasowego festiwalu,
- wspieranie akredytowanych dziennikarzy w przygotowywaniu materiałów prasowych dotyczących festiwalu,
- pomoc w funkcjonowaniu Biura Prasowego
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Redaktor naczelny Rozgłośni Uniwersyteckiej "Radio Sfera"
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Redaktor naczelny Rozgłośni Uniwersyteckiej "Radio Sfera"
Tomasz Rutkowski
Tomasz Rutkowski · podwładny
wystawiono
Dobry organizator. Posiada rzadką umiejętność udzielania konstruktywnej krytyki.
Rafał N.
Rafał N. · podwładny
wystawiono
Dla niego nie ma rzeczy niemożliwych. Czasami wydaje się, że posiada conajmniej 3 pary rąk i potrafi być w dwóch miejscach jednocześnie. Profesjonalny, ale absolutnie nie jest to typ "generała" ;)
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Pasjonat radia. Profesjonalista. Świetny kolega.
Logo
Reporter
Biuro Prasowe XIII PRZYSTANKU WOODSTOCK w Kostrzynie nad Odrą
- współprzygotowanie Centrum Prasowego do obsługi dziennikarzy podczas trwania festiwalu,
- pomoc akredytowanym dziennikarzom w zebraniu materiału do publikacji prasowych,
- przeprowadzanie wywiadów z goścmi Akademii Sztuk Przepięknych na potrzeby Fundacji WOŚP.
Logo
Asystent głównego analityka
ASM Poland - projekt badawczy "Biały Personel"
"Biały Personel - Badania kwalifikacji i umiejętności pracowników w zakładach ochrony zdrowia w województwie łódzkim" - tak brzmiała myśl przewodnia owego badania.
Zakres obowiązków:
- analiza zebranego materiału empirycznego,
- fragment raportu dotyczący oczekiwań pracodawców w stosunku do zatrudnianego przez siebie personelu,
- redagowanie całego tekstu raportu.

Strona projektu: www.bialypersonel.org.
Logo
Asystent głównego analityka
ASM Poland - projekt badawczy "Wiedza Plus"
Projekt "Wiedza Plus" był programem realizowanym na terenie województwa slaskiego. Jego celem była analiza regionalnego rynku pracy oraz zbudowanie koncepcji komunikowania się miedzy kluczowymi podmiotami dzialającymi w jego obrębie.

Zakres obowiązków:
- przygotowanier bazy ofert instytucji szkoleniowych oraz szkół wyższych,
- analiza zebranego materiału,
- pisanie i redagowanie części raportu dotyczącej szkolnictwa wyższego.

Raport "Analiza ofert edukacyjnych i szkolnych w woj.śląskim" od 28 marca 2006 roku pobrany został przez prawie 4 600 Internautów.

Strona projektu: http://www.asm-poland.com.pl/wiedzaplus/index.php.
Logo
PRowiec
Biuro Prasowe 7. Kongresu Europejskiego Towarzystwa Socjologicznego
Przygotowywanie informacji o przebiegu obrad Kongresu i przesyłanie ich do lokalnej i ogólnopolskiej prasy.
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Redaktor ds. informacji
Redaktor ds. Informacji w Rozgłośni Akademickiej "Radio Sfera"

Zakres obowiązków: (a) zbieranie, przetwarzanie, redagowanie i publikowanie informacji dotyczących życia uniwersytetu oraz wydarzeń w mieście; (b) organizacja pracy zespołu dziennikarzy, serwisantów i wydawców; (c) przygotowywanie szkoleń i "stylebooków" na potrzeby rozwoju posiadanych zasobów ludzkich; (d) reprezentowanie rozgłośni na konferencjach i warsztatach radiowych.
Logo
Reporter
Serwis informacyjny "darlowo.info"
Zbieranie, przetwarzanie i publikowanie na stronie portalu http://darlowo.info informacji o życiu w jednej z najpiękniejszych nadmorskich miejscowości w Polsce.

Projekty

KONFERENCJA INTERAKCJA-INTEGRACJA
Zakres obowiązków
2018 UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH
- moderator sesji "Czy jesteś przygotowany/-a na kryzysy?"
- moderator sesji "Popularnonaukowy event marketing"
Konferencja INTERAKCJA-INTEGRACJA
2017 CNK (Warszawa)
- moderator sesji "Zanim otworzymy centrum nauki"
- moderator sesji "Jak ugryźć dorosłego? Centrum nauki dla dorosłych"; wystąpienie podczas sesji "Centrum w sieci – sieć w centrum, czyli jak wykorzystać narzędzia internetowe do optymalizacji działań marketingowych".
Konferencja INTERAKCJA-INTEGRACJA
2016 MIM (Kraków)
- współprowadzenie warsztatu "Instrukcja obsługi naukowca"
- moderator sesji "@Follow us! Jak wzbudzić pozytywny sentyment w mediach społecznościowych?"
Konferencja stowarzyszenia ECSITE
- uczestnik (Trento, 2015)
- wystąpienie w ramach sesji "Group therapy for grumpy exhibition makers" (Graz, 2016)
Konferencja INTERAKCJA-INTEGRACJA
2015 CNMW (Toruń)
- wystąpienie "Centrum nauki w przestrzeni miasta"
- moderator sesji "Komunikacja nauki, nauka komunikacji"
Konferencja "Pokazać-Przekazać" | Centrum Nauki Kopernik
- uczestnik (2014)
- moderator panelu "Jak zmienić oczekiwania we wzajemne wsparcie, czyli współpraca instytucji edukacyjnych" (2015)
Konferencja INTERAKCJA-INTEGRACJA
2014 CN Experyment (Gdynia)
- wystąpienie "Warsztaty w Młynie Wiedzy - lubię to!" (sesja pecha kucha)

Szkolenia i kursy

- kurs marketingu internetowego w ramach programu "Internetowej Rewolucje" Google,
- szkolenie z zakresu komunikacji i budowania wizerunku (Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy).

Edukacja

Logo
socjologia ogólna, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
Logo
politologia, specjalność: doradztwo polityczne i medialne, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Rozwój osobisty
Edukacja/Szkolenia
Zarządzanie edukacją
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Tworzenie stron WWW/Technologie internetowe
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

(a) lektura grubych książek,
(b) muzyka reggae i polski rock,
(c) amatorska gra w koszykówkę,
(d) wyszukiwanie nikomu niepotrzebnych informacji,
(e) spacery na Bydgoskim Przedmieściu - w parku oczywiście:)

Organizacje

(a) Koło Naukowe Studentów Politologii,
(b) Pokojowy Patrol Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.

Inne

Jestem odpowiedzialnym, gotowym podejmować duże ryzyko człowiekiem. Uwielbiam poznawać nowe rzeczy.

Grupy

9 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Grupa skupiająca osoby związane z Fundacją Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości - beneficjentów, pracowników i osoby zainteresowanych współpracą z AIP
Darłowo
Darłowo
Miejsce dla osób twórczo związanych z tym miejscem. Dla tych, którzy mieszkali, mieszkają lub zamierzają zamieszkać w tym nadmorskim kurorcie.
Dziennikarstwo
Dziennikarstwo
Witam serdecznie w Grupie dla dziennikarzy jak i pasjonatów sztuki dziennikarskiej.
Dziennikarstwo internetowe
Dziennikarstwo internetowe
Grupa dla pracowników mediów internetowych, blogerów i pasjonatów internetu.
Dziennikarstwo społeczne
Dziennikarstwo społeczne
Grupa ludzi, którzy lubią tworzyć - nie tylko za pieniądze.
NON SMOKING
NON SMOKING
Tylko dla niepalących!
POLSAT NEWS
POLSAT NEWS
WIDZISZ - WIESZ - ROZUMIESZ!
Ponad Motywacja
Ponad Motywacja
Tylko dla zuchwałych - MOTYWACJA - Rozwój Osobisty, Zarządzanie, Coaching,
Praca dla humanisty
Praca dla humanisty
Grupa dla wykształconych i inteligentnych humanistów. Można tu znaleźć pracę lub pracownika.
radio
radio
Radio, radiowcy, antena i wszystko, co wokół...
Radio internetowe i rozgłośnie FM
Radio internetowe i rozgłośnie FM
Grupa zrzeszająca wszystkich którzy interesują się tematem mediów, radia, rozgłośni radiowych. Radia internetowego. Jak również analogowego - tradycyjnego nadawania w eterze. Dla wszystkich