Małgorzata Wiśniewska

Małgorzata Wiśniewska

Koordynator Biura Pionu Operacyjnego

Sulejówek, mazowieckie

Podsumowanie

    Koordynator Biura Dyrektora Operacyjnego

    Medicover

    od października 2009 (od 4 lat i 10 miesięcy)
    Specjalista działu marketingu i komunikacji

    ATLANTA AM Sp. z o.o.

    lipiec 2009 - wrzesień 2009 (przez 3 miesiące)
    – prowadzenie projektów związanych z nowymi produktami,
    – analiza rynku FMCG (makarony, oliwy, sosy pomidorowe),
    – nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z mediami,
    – praca przy organizacji eventów promocyjnych,
    – przygotowywanie promocji cenowej dla sieci detalistów.
    Koordynator Działu Szkoleń

    Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, WSISiZ

    luty 2009 - grudzień 2009 (przez 11 miesięcy)
    – kierowanie grupą praktykantów, tworzenie harmonogramu szkoleń,
    – nawiązywanie współpracy z trenerami i wynajem sal, pomoc w organizowaniu szkoleń od strony logistycznej i administracyjnej.
    Premier Operations Coordinator

    Microsoft Polska

    styczeń 2008 - sierpień 2008 (przez 8 miesięcy)
    – organizacja logistyczna warsztatów i imprez dla klientów,
    – organizacja i rozliczanie wydatków z podróży,
    – organizacja cyklicznych spotkań Działu Premier,
    – zarządzanie procesem aktywacji kontraktów Premier Services,
    – sporządzanie raportów dotyczących utylizacji Technical Account Manager’ów,
    – wsparcie procesów analizy działań handlowych Territory Sales Executives.
    Asystentka Działu Technicznego

    NextiraOne Polska Sp. zo.o.

    sierpień 2003 - wrzesień 2007 (przez 4 lata i 2 miesiące)
    – wsparcie logistyczne szkoleń dla pracowników Działu Technicznego w kraju i za granicą,
    – planowanie i koordynacja wyjazdów służbowych,
    – kontrola dokumentów finansowych podwykonawców,
    – zarządzanie dyżurami komórkowymi specjalistów wsparcia,
    – tworzenie planów urlopowych,
    – koordynacja zaopatrzenia działu technicznego.
    Asystentka Prezesa

    Epstein Sp. z o.o.

    sierpień 1998 - maj 2003 (przez 4 lata i 10 miesięcy)
    Asystentka ds administracji handlowej

    UBMO Polska Sp. z o.o.

    lipiec 1997 - czerwiec 1998 (przez 1 rok)

    Edukacja

    Wydział Zarządzania, kierunek: Zarządzanie i Marketing, magisterskie

    Uniwersytet Warszawski

    wrzesień 2000 - czerwiec 2002 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
    Dyplomowe Studia Menedżerskie, licencjackie

    Uniwersytet Warszawski

    czerwiec 1997 - czerwiec 2000 (przez 3 lata i 1 miesiąc)
    handel zagraniczny, licencjackie

    Policealne Studium Administracji Handlu i Jezykow Obcych Fundacji "Ogrodowa"

    wrzesień 1995 - czerwiec 1997 (przez 1 rok i 10 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    biegły

    Rosyjski

    podstawowy

    Francuski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    03.2009 "Zarządzenie sobą w czasie w oparciu o metodę GTD", Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania

    10.2008 „Twórcze rozwiązywanie problemów czyli jak wykorzystać kreatywność w biznesie”, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania

    08.2008 „Sztuka prezentacji i wystąpień publicznych”, Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania

    07.2006 „Skuteczna komunikacja”, Wojciech Herra Doradztwo Personalne

    10.2005 „Umiejętność obsługi klienta” oraz „Jakość widziana oczami klienta”, Achieve Global

    08.2005 „English for Business Purposes Advanced”, Centrum Szkoleń i Doradztwa Gospodarczego

    06.2005 „Komunikacja i informacja zwrotna”, Kalkstein Corporate Training

    12.2004 „Rozwój umiejętności przywódczych”, Kalkstein Corporate Training

    Organizacje

    Ogólnopolskie Konferencje Kobiet Przedsiębiorczych – „Ku doskonałości",2008, Uczestnik

    Ecco Walkathon 2008 – Wolontariusz, koordynacja rejestracji uczestników maratonu

    Ecco Walkathon 2007 - Wolontariusz, wsparcie organizatorów na zapleczu sceny głównej

    CEE BTF 2007, III Międzynarodowe Targi Imprez i Podróży ADRENALINA Warszawa,
    – organizacja stoiska firmy „Feniks Travel Agencja Turystyczno-Eventowa”
    – obsługa stoiska podczas targów.

    Ogólnopolskie Konferencje Kobiet Przedsiębiorczych – „Pasja w życiu i biznesie” 2007, Uczestnik

    Hobby

    – organizowanie imprez i wyjazdów,
    – fitness, basen, narty,
    – wykonywanie biżuterii,
    – jazda samochodem – gdyby można było ciągle to terenowym,
    – czytanie książek psychologicznych – tematyka osobowości.

    Grupy

    Wszystkich wypowiedzi: 8

    Zobacz szczegóły »