Małgorzata Nawrocka

Małgorzata Nawrocka

Manager ds sieci DIY, ACAR SA

Śrem, wielkopolskie

Podsumowanie

    • Ponad 20 -letnie doświadczenie w handlu na stanowisku Managera
    • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów z klientami
    • Wysokie zdolności planistyczne i organizacyjne
    Key Account Manager

    Bostik Sp z o.o.

    od listopada 2013 (od 6 miesięcy)
    współpraca z sieciami DIY i Sieciami Hurtowni,
    Manager ds sieci DIY

    ACAR SA, Poznań

    styczeń 2012 - listopad 2013 (przez 1 rok i 11 miesięcy)
    • Bezpośrednia współpraca z kluczowymi klientami firmy(Castorama Polska, OBI, Bricoman, Saint Gobain (Platforma)
    • Negocjacje z kupcami sieci – zmiany cen, wprowadzanie nowych produktów
    • Inicjowanie działań marketingowych w celu wsparcia sprzedaży – promocje i marchandising
    • Nadzór i koordynacja całokształtu działań przy implantacji nowych obiektów
    • Systematyczne wizytowanie poszczególnych obiektów należących do sieci w celach szkoleniowych jak i kontroli realizacji postanowień wynikających z zawartych umów
    • Realizacja planów sprzedaży
    • Przygotowywanie ofert i dokumentów handlowych
    • Prognozowanie sprzedaży i budżetów promocyjnych
    • Przygotowywanie raportów i analiz dla Zarządu
    Kierownik Biura Obsługi Klienta

    Berker Polska Sp. z o.o., Kórnik

    czerwiec 1999 - styczeń 2012 (przez 12 lat i 8 miesięcy)
    • Nadzorowanie i zarządzanie pracą działu sprzedaży
    • Realizacja zadań wynikających z planu działu sprzedaży
    • Stała współpraca z klientami firmy (hurt i sieci handlowe)
    • Koordynowanie pracy podległego zespołu oraz ścisła współpraca z działami: zaopatrzenia, produkcji, magazynu
    • Optymalizacja procesów związanych z profesjonalną obsługą klienta – wypracowywanie standardów zwiększających poziom i jakość obsługi klienta
    • Nadzór nad realizacją budżetów promocyjnych i akcyjnych
    • Rozliczanie zawartych z klientami umów bonusowych
    • Wdrażanie systemu SAP (moduł sprzedaży oraz EDI)
    • Składanie zamówień oraz koordynacja i kontrola terminowości dostaw z zakładu produkcyjnego w Niemczech
    • Nadzór nad windykacją należności (również współpraca z firmą ubezpieczeniową)
    • Planowanie budżetu(koszty Działu)
    • Rekrutacja, szkolenie i motywowanie pracowników

    Udział w projektach.
    Kierowanie i pełna odpowiedzialność za realizację projektu utworzenia i funkcjonowania Centrum Logistycznego.
    • Rekrutacja pracowników
    • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla pracowników – system SAP (moduł magazynowy)
    • Współpraca przy tworzeniu i wdrażanie procedur związanych z obsługą wysyłek dla klientów
    • Optymalizacja procesów związanych z prawidłowym funkcjonowaniem magazynu – wdrażanie standardów pracy
    • Zarządzanie zapasami materiałów eksploatacyjnych
    • Współpraca z dostawcami zewnętrznymi – negocjowanie warunków z przewoźnikami
    • Sporządzanie harmonogramów i prowadzenie ewidencji czasu pracy magazynierów
    • Szkolenia wstępne i nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników przepisów BHP
    • trzy m-ce - koordynacja pracy Centrum Logistycznego
    Kierownik Hurtowni

    PPHU Certap, Jan Mikołajczak, Śrem

    październik 1991 - maj 1999 (przez 7 lat i 8 miesięcy)
    PPHU Certap, Jan Mikołajczak, Śrem, Kierownik Hurtowni
    • Zarządzanie pracą pracowników hurtowni
    • Bezpośrednia obsługa kontrahentów firmy
    • Usprawnianie procesów obsługi klienta
    • Prowadzenie rozmów z kontrahentami i usługodawcami firmy
    • Analiza wyników sprzedaży
    • Kontrola jakości i terminowości dostaw
    • Zarządzanie gospodarką magazynową towarów
    • Przeprowadzanie inwentaryzacji
    • Nadzór nad windykacją należności
    Nauczycielka

    Państwowe Przedszkole Nr 5

    wrzesień 1989 - sierpień 1990 (przez 1 rok)

    Edukacja

    Manager Logistyki, magisterskie

    Wyższa Szkoła Logistyki

    od wrzesień 2011 (od 2 lat i 8 miesięcy)
    Zarządzanie w Logistyce, licencjackie

    Wyższa Szkoła Marketingu i Zarządzania

    wrzesień 2008 - czerwiec 2011 (przez 2 lata i 10 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    • Obsługa klienta
    • Negocjacje handlowe
    • Praca z trudnym klientem
    • Psychologia klienta
    • Coaching
    • Zaawansowana perswazja w kontaktach z klientem
    • SAP

    Hobby

    • Dobry film, Książka, Jazda figurowa, Nordic Walking, Psychologia Zarządzania, Socjologia

    Grupy

    Zobacz szczegóły »