Małgorzata Kulka

Małgorzata Kulka

PR, social media, copywriting

Kraków, małopolskie

Podsumowanie

  • Copywriting
  • Employer Branding
  • Event Management
  • Organizowanie eventów
  • Komunikacja Marketingowa
  • relacje z mediami
  • Public Relations
  • Social Media
  • Social Media Marketing
Posiadam ponad 3 letnie doświadczenie w branży marketingu internetowego, głównie Public Relations.

W tym czasie zdobyłam umiejetności i wiedzę w zakresie:
- tworzenia i wdrażania strategii PR,
- opracowywania i wdrażania strategii antykryzysowej,
- działań PR w internecie i mediach tradycyjnych,
- budowania relacji z mediami,
- organizacji eventów/targów/konferencji,
- działań w mediach społecznościowych,
- employer brandingu i komunikacji wewnętrznej,
- copywritingu, SEO PR i e-mail marketingu.

Moją specjalnością są działania w mediach społecznościowych.
PR&Marketing Manager

ITP SA

od kwietnia 2014 (od 1 miesiąca)
PR&Marketing marki Technogym.
Freelancer

freelancing

od września 2012 (od 1 roku i 8 miesięcy)
- przygotowywanie kompleksowej strategii obecności marki w social media,
- planowanie i prowadzenie komunikacji w social media,
- przygotowywanie na zlecenie artykułów z zakresu PR, marketingu, mediów społecznościowych i komunikacji,
- tworzenie treści PR-owych i marketingowych na potrzeby firmowych stron www, blogów, materiałów prasowych itp.

Co robię obecnie:
- prowadzę fanpage nowej marki torebek na rynku polskim - Fullspot Polska http://facebook.com/FullspotPolska
PR Manager

Socjomania Sp. z o.o.

listopad 2013 - kwiecień 2014 (przez 6 miesięcy)
- tworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej firmy,
- współpraca z dziennikarzami branżowymi,
- przygotowywanie artykułów do mediów internetowych i drukowanych,
- poszukiwanie możliwości wystąpień na konferencjach i spotkaniach branżowych,
- planowanie i tworzenie artykułów na bloga,
- prowadzenie profilu Socjomanii na Facebooku,
- tworzenie i wysyłka newslettera,
- aktualizacja treści na stronie firmowej.
Menedżer ds. Public Relations

nazwa.pl

wrzesień 2010 - październik 2013 (przez 3 lata i 2 miesiące)
- planowanie i prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych,
- planowanie i współtworzenie strategii działań PR,
- organizacja konferencji, targów i eventów (zewnętrznych i wewnętrznych),
- planowanie i współtworzenie komunikacji wewnętrznej oraz działań z zakresu Employer Brandingu,
- przygotowywanie komunikatów prasowych, wypowiedzi dla mediów itp.
- nawiązywanie współpracy i kontakt z mediami,
- przygotowywanie tekstów o charakterze PR-owym i reklamowym,
- monitorowanie działań PR konkurencji i sporządzanie raportów.
Specjalista ds. Obsługi Klienta

nazwa.pl

czerwiec 2009 - wrzesień 2010 (przez 1 rok i 4 miesiące)
Telefoniczna i e-mailowa obsługa Klienta w zakresie usług hostingowych, domen i stron internetowych. Obsługa Programu Partnerskiego firmy NetArt oraz weryfikacja i archiwizacja dokumentów.
Konsultant ds. Obsługi Klienta

ITI Neovision

wrzesień 2008 - czerwiec 2009 (przez 10 miesięcy)
Telefoniczna obsługa Klienta i sprzedaż usług Telewizji Nowej Generacji N oraz Telewizji na kartę.

Edukacja

Socjologia - specjalność: E-gospodarka, magisterskie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

od październik 2012 (od 1 roku i 7 miesięcy)
Socjologia - specjalność: Komunikacja społeczna i Multimedia, praca lic. "Intranet jako forma działań PR wewnątrz firmy", licencjackie

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

październik 2008 - czerwiec 2011 (przez 2 lata i 9 miesięcy)

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media » Media społecznościowe

Marketing » Komunikacja marketingowa

Public Relations » Zewnętrzny PR

Języki

Angielski

dobry

Francuski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

"48 godzin z social media marketingiem" - luty 2012 (16 h), organizator: Socjomania

"Zarządzanie projektami - nowe możliwości" - luty/marzec 2012 (64 h), organizator: WSE Kraków
Certyfikat SPMP.

"Akademia Employer Brandingu" - kwiecień 2012 (4 h), organizator: MJCC

"SEO PR i SEO Copywriting" - czerwiec 2013 (4h), organizator: Blue Rank

"Kontakty z mediami i wystąpienia publiczne" - lipiec 2013 (14h), organizator: Abilita Communications

Organizacje

Wystąpienia publiczne:

"(Za)Szybcy i (Za)wściekli. O klientach, fanach i hejterach w branży IT”, Czwartek Social Media, Kraków 30 maja 2013 r.

"Jak dobrze sprzedać swój startup w social media", E-biznes Festiwal, Kraków 15 listopada 2013 r.

"Twój biznes w social media. Jak zacząć", Konferencja Biznes na studiach, UEK Kraków 26 listopada 2013 r.

Hobby

Nowości kinowe
Książki o kulturze indyjskiej, chińskiej i arabskiej
Tenis ziemny, siatkówka, rower

Grupy