Małgorzata Kożyczkowska

Małgorzata Kożyczkowska

Manager

Gdynia, pomorskie

Podsumowanie

Dyrektor Regionalny

VECTRA S.A.

od marca 2013 (od 1 roku i 8 miesięcy)
Fundator

Fundacja PLASTER

od października 2012 (od 2 lat i 1 miesiąca)
Misja fundacji
Powstaliśmy w celu propagowania różnorodnych działań społecznych poprzez aktywizowanie społeczności lokalnych, jak również dążenie do zrównoważenia rozwoju obszarów wiejskich i podnoszenia jakości życia mieszkańców.
Kierownik Marketu

Nomi S.A.

luty 2010 - listopad 2011 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
•organizowanie pracy, planowanie strategii marketu,
•monitorowanie działań konkurencji oraz wprowadzanie zmian strategii działań handlowych
•odpowiadanie za efektywne funkcjonowanie całego marketu i wykonanie planów sprzedaży,
•planowanie i zarządzanie realizacją budżetu oraz realizacją założeń w zakresie sprzedaży, obrotów i marż i zapasu
•podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów poprzez planowanie, ich analizę oraz kontrolę,
•dbanie o satysfakcję i zaspokojenie potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi zarówno klienta biznesowego jak i indywidualnego
•zarządzanie ekipami handlowymi, dbanie o efektywne eksponowanie towaru zgodnie z założeniami firmy
•nadzorowanie polityki personalnej i przeprowadzania rekrutacji, realizowanie systemu ocen pracowniczych oraz dbanie o rozwój zawodowy pracowników,
•reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o jej dobry wizerunek w oczach klientów,
•zarządzanie inwentaryzacją oraz przebudowami marketu,
Manager

Leroy Merlin

marzec 2007 - grudzień 2009 (przez 2 lata i 10 miesięcy)
• przygotowanie strategii i wizualizacji Działu
• nawiązywanie kontaktów handlowych z dostawcami oraz przygotowanie zamówień towaru na otwarcie Marketu
• prowadzenie procesu rekrutacji dla całego Marketu
• przygotowanie zamówień na elementy wyposażenia działu (regały, elementy dekoracyjne i informacyjne)
• pełnienie obowiązków pełnomocnika Dyrekcji
• przygotowywanie i wysyłanie zamówień do dostawców
• przygotowywanie akcji handlowych działu
• realizacja budżetu w zakresie zapasu marży i obrotu
• zarządzanie personelem Działu
• zapoznanie się z procesami logistycznymi w wielkiej dystrybucji
• organizowanie szkoleń produktowych
właściciel

FFD Frozen Food Distribute firma handlowa

listopad 2005 - kwiecień 2008 (przez 2 lata i 6 miesięcy)
Dyrektor Regionlany

UPC Polska

marzec 1991 - sierpień 2004 (przez 13 lat i 6 miesięcy)
- opracowywanie, wdrażanie i realizacja działań strategicznych oraz operacyjnych dla regionu (maksymalizowanie wyników sprzedaży, analizowanie rynku, nadzorowanie realizacji założonych celów i jakości)
- przygotowywanie oraz realizacja budżetu
- współpraca i negocjacje z klientem wewnętrznym (firmy podwykonawcze), zewnętrznym (kontrahenci, odbiorcy), mediami oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbanie o jej wizerunek
- monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendowania wprowadzenia zmian mających na celu zwiększenie efektywności
- zarządzanie zespołem (Działy: obsługi klienta, sprzedaży, serwisu i instalacji, utrzymania sieci, konstrukcji, administracji, magazyn)
- rozwój i wdrażanie procedur oraz zasad w celu wsparcia sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego biura

Edukacja

Zarządzanie i MArketing, magisterskie

Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

wrzesień 1999 - maj 2004 (przez 4 lata i 8 miesięcy)

Specjalizacje

Sprzedaż » IT/Telekomunikacja

Sprzedaż - Sieci handlowe » Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Języki

Angielski

dobry

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

Warsztaty „Profesjonalny Kierownik I” – Sheldon Satin Associates, 1999r.
Kurs menedżerski „Segmentacja, pozycjonowanie i strategia ustalania cen” – warsztaty marketingu strategicznego - Akademia Biznesu HBO 2002r.
Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” - kurs wewnętrzny 2002r.
Szkolenie „Komunikacja menedżerska” - kurs wewnętrzny 2003r.
Warsztaty szkoleniowe „Zarządzanie zmianą” – Chiltern Consultancy International
Jacek Santorski 2001r.
Seminarium „Relacje z mediami” - Institute for International Research Sp. z o.o.
2003r.
Seminarium „Kontakty z mediami” - Institute for International Research Sp. z o.o
2004r.
Szkolenie „Formy finansowania działalności małych
i średnich przedsiębiorstw” – Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004r.
Szkolenie „Dotacje dla małych i średnich przedsiębiorstw” – Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004r.
Kurs „Jak skutecznie i efektywnie zarządzać współpracownikami,
czyli zawód Szef/Lider” - Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004r.
Szkolenie „Rekrutacja i selekcja” - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
Szkolenie „Trudne sytuacje” – szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
ABC sprzedaży - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin2007r.
Usprawnienia pracy w zespole - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
Licencja Komisji Nadzoru Finansowego - AXA Polska S.A. 2009r.
Akademia Zarzadzania - House of Skills 2010r.
Szkolenie Koordynatorów Wolontariatu „Jak zdobyć i zatrzymać
Wolontariusza” - Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku 2012r.
Szkolenie „Jak przygotować się do prawidłowej realizacji projektu EFS? - Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu
Społecznego 2012r.

Prawo jazdy – kategoria B

Hobby

Podróże, wspinaczka wysokogórska, dobra kuchnia

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 5

Zobacz szczegóły »