Małgorzata Kożyczkowska

Małgorzata Kożyczkowska

Manager

Gdynia, pomorskie

Podsumowanie

    Dyrektor Regionalny

    VECTRA S.A.

    od marca 2013 (od 1 roku i 2 miesięcy)
    Fundator

    Fundacja PLASTER

    od października 2012 (od 1 roku i 7 miesięcy)
    Misja fundacji
    Powstaliśmy w celu propagowania różnorodnych działań społecznych poprzez aktywizowanie społeczności lokalnych, jak również dążenie do zrównoważenia rozwoju obszarów wiejskich i podnoszenia jakości życia mieszkańców.
    Kierownik Marketu

    Nomi S.A.

    luty 2010 - listopad 2011 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
    •organizowanie pracy, planowanie strategii marketu,
    •monitorowanie działań konkurencji oraz wprowadzanie zmian strategii działań handlowych
    •odpowiadanie za efektywne funkcjonowanie całego marketu i wykonanie planów sprzedaży,
    •planowanie i zarządzanie realizacją budżetu oraz realizacją założeń w zakresie sprzedaży, obrotów i marż i zapasu
    •podejmowanie decyzji dotyczących optymalizacji kosztów poprzez planowanie, ich analizę oraz kontrolę,
    •dbanie o satysfakcję i zaspokojenie potrzeb klientów oraz zapewnienie wysokiego poziomu obsługi zarówno klienta biznesowego jak i indywidualnego
    •zarządzanie ekipami handlowymi, dbanie o efektywne eksponowanie towaru zgodnie z założeniami firmy
    •nadzorowanie polityki personalnej i przeprowadzania rekrutacji, realizowanie systemu ocen pracowniczych oraz dbanie o rozwój zawodowy pracowników,
    •reprezentowanie firmy na zewnątrz oraz dbanie o jej dobry wizerunek w oczach klientów,
    •zarządzanie inwentaryzacją oraz przebudowami marketu,
    Manager

    Leroy Merlin

    marzec 2007 - grudzień 2009 (przez 2 lata i 10 miesięcy)
    • przygotowanie strategii i wizualizacji Działu
    • nawiązywanie kontaktów handlowych z dostawcami oraz przygotowanie zamówień towaru na otwarcie Marketu
    • prowadzenie procesu rekrutacji dla całego Marketu
    • przygotowanie zamówień na elementy wyposażenia działu (regały, elementy dekoracyjne i informacyjne)
    • pełnienie obowiązków pełnomocnika Dyrekcji
    • przygotowywanie i wysyłanie zamówień do dostawców
    • przygotowywanie akcji handlowych działu
    • realizacja budżetu w zakresie zapasu marży i obrotu
    • zarządzanie personelem Działu
    • zapoznanie się z procesami logistycznymi w wielkiej dystrybucji
    • organizowanie szkoleń produktowych
    właściciel

    FFD Frozen Food Distribute firma handlowa

    listopad 2005 - kwiecień 2008 (przez 2 lata i 6 miesięcy)
    Dyrektor Regionlany

    UPC Polska

    marzec 1991 - sierpień 2004 (przez 13 lat i 6 miesięcy)
    - opracowywanie, wdrażanie i realizacja działań strategicznych oraz operacyjnych dla regionu (maksymalizowanie wyników sprzedaży, analizowanie rynku, nadzorowanie realizacji założonych celów i jakości)
    - przygotowywanie oraz realizacja budżetu
    - współpraca i negocjacje z klientem wewnętrznym (firmy podwykonawcze), zewnętrznym (kontrahenci, odbiorcy), mediami oraz reprezentowanie firmy na zewnątrz i dbanie o jej wizerunek
    - monitorowanie sprzedaży poprzez analizę kosztów, metod i wyników oraz rekomendowania wprowadzenia zmian mających na celu zwiększenie efektywności
    - zarządzanie zespołem (Działy: obsługi klienta, sprzedaży, serwisu i instalacji, utrzymania sieci, konstrukcji, administracji, magazyn)
    - rozwój i wdrażanie procedur oraz zasad w celu wsparcia sprawnego funkcjonowania zaplecza administracyjnego biura

    Edukacja

    Zarządzanie i MArketing, magisterskie

    Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni

    wrzesień 1999 - maj 2004 (przez 4 lata i 8 miesięcy)

    Specjalizacje

    Sprzedaż » IT/Telekomunikacja

    Sprzedaż - Sieci handlowe » Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    Warsztaty „Profesjonalny Kierownik I” – Sheldon Satin Associates, 1999r.
    Kurs menedżerski „Segmentacja, pozycjonowanie i strategia ustalania cen” – warsztaty marketingu strategicznego - Akademia Biznesu HBO 2002r.
    Szkolenie „Wstęp do zarządzania projektami” - kurs wewnętrzny 2002r.
    Szkolenie „Komunikacja menedżerska” - kurs wewnętrzny 2003r.
    Warsztaty szkoleniowe „Zarządzanie zmianą” – Chiltern Consultancy International
    Jacek Santorski 2001r.
    Seminarium „Relacje z mediami” - Institute for International Research Sp. z o.o.
    2003r.
    Seminarium „Kontakty z mediami” - Institute for International Research Sp. z o.o
    2004r.
    Szkolenie „Formy finansowania działalności małych
    i średnich przedsiębiorstw” – Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004r.
    Szkolenie „Dotacje dla małych i średnich przedsiębiorstw” – Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004r.
    Kurs „Jak skutecznie i efektywnie zarządzać współpracownikami,
    czyli zawód Szef/Lider” - Fundacja Gospodarcza w Gdyni 2004r.
    Szkolenie „Rekrutacja i selekcja” - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
    Szkolenie „Trudne sytuacje” – szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
    ABC sprzedaży - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin2007r.
    Usprawnienia pracy w zespole - szkolenie wewnętrzne Leroy Merlin 2007r.
    Licencja Komisji Nadzoru Finansowego - AXA Polska S.A. 2009r.
    Akademia Zarzadzania - House of Skills 2010r.
    Szkolenie Koordynatorów Wolontariatu „Jak zdobyć i zatrzymać
    Wolontariusza” - Regionalne Centrum Wolontariatu w Gdańsku 2012r.
    Szkolenie „Jak przygotować się do prawidłowej realizacji projektu EFS? - Regionalny Ośrodek Europejskiego Funduszu
    Społecznego 2012r.

    Prawo jazdy – kategoria B

    Hobby

    Podróże, wspinaczka wysokogórska, dobra kuchnia

    Grupy

    Wszystkich wypowiedzi: 5

    Zobacz szczegóły »