Małgorzata Białasiewicz

Małgorzata Białasiewicz

Ekspert komunikacji PR oraz budowania relacji B2B

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

Ekspert w komunikacji PR w branży żywnościowej w Polsce. Organizatorka debat merytorycznych i spotkań branżowych B2B, moderatorka, prelegentka wielu konferencji, kongresów i szkoleń na tematy związane z branżą żywnościową.
Od 2007 roku właścicielka firmy MB Public Relations, specjalizującej się PR branżowym.
Realizacja projektów strategii komunikacyjnych PR oraz spotkań B2B w branży żywnościowej w formie prowadzenia własnej działalności gospodarczej (MB Public Relations).
Projekty zrealizowane w branży mleczarskiej, mięsnej i mrożonkowej m.in.:
1) Lipiec 2011 – grudzień 2012 strategia komunikacji PR w ramach projektu „Polska Wołowina – Wołowina z przyszłością” na zlecenie Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM). Działania media relations oraz relacje B2B.
2) Listopad 2012 – styczeń 2013 strategia komunikacji PR w ramach projektu zrównoważone rolnictwo Danone dla firmy Danone Polska Sp. zo.o.

Redaktor naczelna kilku biznesowych pism branżowych. Od 2008 roku redaktor naczelna miesięcznika o żywności fresh & cool market, od listopada 2008 do kwietnia 2009 redaktor naczelna portalu spożywczego – WWW.portalspozywczy.pl oraz z-ca red. naczelnego...
Redaktor naczelna

LS Capital Sp. z o.o. - wydawca biznesowego pisma branżowego fresh & cool market

od października 2007 (od 7 lat)
Twórca strategii merytorycznej i marketingowej pisma.
Realizacja projektów komunikacyjnych w poszczególnych sektorach branży żywnościowej, wspieranych organizacją spotkań B2B w środowisku producentów i dystrybutorów żywności.
Budowanie relacji B2B z partnerami zewnętrznymi.

Realizacja projektów strategii komunikacyjnych PR oraz spotkań B2B w branży żywnościowej w formie prowadzenia własnej działalności gospodarczej (MB Public Relations).
Projekty zrealizowane w branży mleczarskiej, mięsnej i mrożonkowej m.in.:
1) Lipiec 2011 – grudzień 2012 strategia komunikacji PR w ramach projektu „Polska Wołowina – Wołowina z przyszłością” na zlecenie Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM). Działania media relations oraz relacje B2B.
2) Listopad 2012 – styczeń 2013 strategia komunikacji PR w ramach projektu zrównoważone rolnictwo Danone dla firmy Danone Polska Sp. zo.o.

Edukacja

Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe

Akademia Leona Koźmińskiego

październik 2001 - czerwiec 2002 (przez 9 miesięcy)
Dziennikarstwo, magisterskie

Uniwersytet Warszawski

październik 1982 - czerwiec 1988 (przez 5 lat i 9 miesięcy)

Języki

Angielski

dobry

Informacje dodatkowe

Hobby

Książka, muzyka, film, joga, rozmowy z ludźmi, natura, podróże

Grupy

Zobacz szczegóły »