Małgorzata Białasiewicz

Małgorzata Białasiewicz

Ekspert komunikacji PR oraz budowania relacji B2B

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Ekspert w komunikacji PR w branży żywnościowej w Polsce. Organizatorka debat merytorycznych i spotkań branżowych B2B, moderatorka, prelegentka wielu konferencji, kongresów i szkoleń na tematy związane z branżą żywnościową.
    Od 2007 roku właścicielka firmy MB Public Relations, specjalizującej się PR branżowym.
    Realizacja projektów strategii komunikacyjnych PR oraz spotkań B2B w branży żywnościowej w formie prowadzenia własnej działalności gospodarczej (MB Public Relations).
    Projekty zrealizowane w branży mleczarskiej, mięsnej i mrożonkowej m.in.:
    1) Lipiec 2011 – grudzień 2012 strategia komunikacji PR w ramach projektu „Polska Wołowina – Wołowina z przyszłością” na zlecenie Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM). Działania media relations oraz relacje B2B.
    2) Listopad 2012 – styczeń 2013 strategia komunikacji PR w ramach projektu zrównoważone rolnictwo Danone dla firmy Danone Polska Sp. zo.o.

    Redaktor naczelna kilku biznesowych pism branżowych. Od 2008 roku redaktor naczelna miesięcznika o żywności fresh & cool market, od listopada 2008 do kwietnia 2009 redaktor naczelna portalu spożywczego – WWW.portalspozywczy.pl oraz z-ca red. naczelnego pisma „Rynek spożywczy”, w latach 2004-2007 twórca, założyciel i redaktor naczelna dwutygodnika AgroTrendy. Dyrektor zarządzająca projektu wydawniczego AgroTrendy w firmie konsultingowej TopConsulting.
    Wcześniej związana z firmą wydawniczą BOSS – Informacje Ekonomiczne oraz Polską Agencją Prasową.
    Redaktor naczelna

    LS Capital Sp. z o.o. - wydawca biznesowego pisma branżowego fresh & cool market

    od października 2007 (od 6 lat i 11 miesięcy)
    Twórca strategii merytorycznej i marketingowej pisma.
    Realizacja projektów komunikacyjnych w poszczególnych sektorach branży żywnościowej, wspieranych organizacją spotkań B2B w środowisku producentów i dystrybutorów żywności.
    Budowanie relacji B2B z partnerami zewnętrznymi.

    Realizacja projektów strategii komunikacyjnych PR oraz spotkań B2B w branży żywnościowej w formie prowadzenia własnej działalności gospodarczej (MB Public Relations).
    Projekty zrealizowane w branży mleczarskiej, mięsnej i mrożonkowej m.in.:
    1) Lipiec 2011 – grudzień 2012 strategia komunikacji PR w ramach projektu „Polska Wołowina – Wołowina z przyszłością” na zlecenie Polskiego Zrzeszenia Producentów Bydła Mięsnego (PZPBM). Działania media relations oraz relacje B2B.
    2) Listopad 2012 – styczeń 2013 strategia komunikacji PR w ramach projektu zrównoważone rolnictwo Danone dla firmy Danone Polska Sp. zo.o.

    Edukacja

    Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe

    Akademia Leona Koźmińskiego

    październik 2001 - czerwiec 2002 (przez 9 miesięcy)
    Dziennikarstwo, magisterskie

    Uniwersytet Warszawski

    październik 1982 - czerwiec 1988 (przez 5 lat i 9 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Hobby

    Książka, muzyka, film, joga, rozmowy z ludźmi, natura, podróże

    Grupy

    Zobacz szczegóły »