Umiejętności
Strategia marketingowa
Microsoft Excel
Microsoft Word
Prezi
SAP
Web Analytics
Microsoft PowerPoint
Zarządzanie projektami
E-mail marketing
analiza sprzedaży
Tworzenie raportów i prezentacji
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. rozwoju rynku i sprzedaży
- prowadzenie projektów marketingowych i badawczych
- zarządzanie budżetem marketingowym
- monitorowanie i analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
- analiza segmentów rynku oraz trendów rynkowych
- analiza zyskowności sprzedaży oraz udział w procesie kreowania polityki handlowej
- udział w procesie planowania i wdrażania strategii marketingowej oraz strategii produktowych
- wsparcie w przygotowaniu komunikacji marketingowej
- przygotowywanie prezentacji i analiz
- zarządzanie budżetem marketingowym
- monitorowanie i analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych
- analiza segmentów rynku oraz trendów rynkowych
- analiza zyskowności sprzedaży oraz udział w procesie kreowania polityki handlowej
- udział w procesie planowania i wdrażania strategii marketingowej oraz strategii produktowych
- wsparcie w przygotowaniu komunikacji marketingowej
- przygotowywanie prezentacji i analiz
Szkolenia i kursy
Techniki kreatywnego myślenia
Profesjonalne prezentowanie i szkolenie
Negocjacje
Zarządzanie projektami
Profesjonalne prezentowanie i szkolenie
Negocjacje
Zarządzanie projektami
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
joga
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Metody badań marketingowych
Grupa dotycząca zagadnień związanych z efektywnym wykorzystaniem odpowiednich metod badań marketingowych
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.