Magdalena Sierocka

Magdalena Sierocka

Freelancer :) Szkolenia, doradztwo.

Międzychód, wielkopolskie

Podsumowanie

    Jestem po to, aby Wasi Klienci (Goście) czuli się wyjątkowo...Pomagam zauważyć i wskazać to czego nie widzą inni...Podróżuję, obserwuję i cały czas się uczę, aby dzielić się z Wami moją wiedzą .
    Właściciel

    PartnerPro

    od października 2012 (od 1 roku i 10 miesięcy)
    Szkolenia (Trener-freelancer):
    - Komunikacja;
    - Autoprezentacja;
    - Obsługa Klienta;
    - Sprzedaż usług;
    - Netykieta;
    - Protokół dyplomatyczny;
    Manager Hotelu (wczesniej Kierownik Recepcji)

    Hotel Olandia**** - oficjalnie rekomendowany przez UEFA na Euro 2012

    sierpień 2010 - wrzesień 2012 (przez 2 lata i 2 miesiące)
    - Zapewnianie właściwej obsługi klienta i wysokiej jakości świadczonych usług;
    - Realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, w tym długotrwałych relacji z klientami;
    - Planowanie, monitorowanie i kontrola działalności hotelu;
    - Nadzór nad pracą personelu hotelowego oraz właściwe nim zarządzanie
    budowanie pozytywnego wizerunku hotelu;
    - Szkolenie personelu.

    wystawiono 2 października 2012

    Szanowni Państwo, z czystym sumieniem mogę powiedzieć że Pani Magda była jednym z najlepszych pracowników w mojej karierze zawodowej z jakimi miałem przyjemność współpracować i życzyłbym sobie mieć takie okazje częściej niż raz w życiu. Miałem okazję obserwoać ją na kilku etapach jej pracy - począwszy od recepcjonistki - przestraszonej, niepewnej, przejmującej się każdym spojrzeniem i gestem Szefa, poprzez Starszą Recepcjonistkę, Kierownika Recepcji i na koniec Dyrektora Hotelu który mogłem ze spokojnym sumieniem oddać w jej ręce wiedząc że hotel i Goście zyskają na tym przekazaniu. Bardzo żałuję, że nie mogę jej zatrudniać w kolejnych obiektach - zrobiłbym to po raz kolejny wiedząc że ta inwestycja w odróżnieniu od Amber Gold da 300% zwrotu w krótkim czasie bez jakiegokolwiek ryzyka.
    Szczerze polecam !!!!
    Dariusz Adam Winnicki Dariusz Adam Winnicki , przełożony
    Recepcjonista

    Centrum Spotkań Biznesu i Rekreacji "Mierzyn" s.c.

    czerwiec 1999 - listopad 2003 (przez 4 lata i 6 miesięcy)
    - Nadzór nad prawidłową pracą Recepcji
    - Szkolenie nowych pracowników
    - Organizacja spotkań i szkoleń
    - Tworzenie ofert sprzedażowych
    - Utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi klientami
    Recepcjonista

    Przedsiębiorstwo Turystyczne "WALD-TOUR"

    wrzesień 1997 - marzec 1999 (przez 1 rok i 7 miesięcy)
    - Bieżąca obsługa Recepcji oraz Sekretariatu
    - Animacja czasu wolnego Gości
    - Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla Zarządu
    - Dbanie o wizerunek firmy

    Edukacja

    Organizacja i Zarządzanie Turystyką, licencjackie

    Państwowa Wyższ Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp.

    październik 2006 - luty 2010 (przez 3 lata i 5 miesięcy)

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    CERTYFIKAT- AKADEMIA BIZNESU ARBIZ 2012 R. "Profesjonalny Trener Wewnętrzny"
    CERTYFIKAT- AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011 r."Trudne sytuacje w obsłudze Gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu"
    CERTYFIKAT REKOMENDACYJNY - POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011r. "Za wiedzę i kompetencje w zakresie profesjonalnego zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji"
    KURS - INSTYTUT ZACHODNI 23.05-15.07.2011r. "Trening Kompetencji Zarządzania"
    KURS - INSTYTUT ZACHODNI 30.01-6.03.2012r. "Praktyczne Aspekty Zarządzania"

    Grupy

    Wszystkich wypowiedzi: 25    (10 plusów)

    Zobacz szczegóły »