Magdalena Sierocka

Magdalena Sierocka

Freelancer :) Szkolenia, doradztwo.

Międzychód, wielkopolskie

Podsumowanie

Jestem po to, aby Wasi Klienci (Goście) czuli się wyjątkowo...Pomagam zauważyć i wskazać to czego nie widzą inni...Podróżuję, obserwuję i cały czas się...
Właściciel

PartnerPro

od października 2012 (od 2 lat i 2 miesięcy)
Szkolenia (Trener-freelancer):
- Komunikacja;
- Autoprezentacja;
- Obsługa Klienta;
- Sprzedaż usług;
- Netykieta;
- Protokół dyplomatyczny;
Manager Hotelu (wczesniej Kierownik Recepcji)

Hotel Olandia**** - oficjalnie rekomendowany przez UEFA na Euro 2012

sierpień 2010 - wrzesień 2012 (przez 2 lata i 2 miesiące)
- Zapewnianie właściwej obsługi klienta i wysokiej jakości świadczonych usług;
- Realizacja strategii marketingowej oraz polityki sprzedażowej, w tym długotrwałych relacji z klientami;
- Planowanie, monitorowanie i kontrola działalności hotelu;
- Nadzór nad pracą personelu hotelowego oraz właściwe nim zarządzanie
budowanie pozytywnego wizerunku hotelu;
- Szkolenie personelu.

wystawiono 2 października 2012

Szanowni Państwo, z czystym sumieniem mogę powiedzieć że Pani Magda była jednym z najlepszych pracowników w mojej karierze zawodowej z jakimi miałem przyjemność współpracować i życzyłbym sobie mieć takie okazje częściej niż raz w życiu. Miałem okazję obserwoać ją na kilku etapach jej pracy - począwszy od recepcjonistki - przestraszonej, niepewnej, przejmującej się każdym spojrzeniem i gestem Szefa, poprzez Starszą Recepcjonistkę, Kierownika Recepcji i na koniec Dyrektora Hotelu który mogłem ze spokojnym sumieniem oddać w jej ręce wiedząc że hotel i Goście zyskają na tym przekazaniu. Bardzo żałuję, że nie mogę jej zatrudniać w kolejnych obiektach - zrobiłbym to po raz kolejny wiedząc że ta inwestycja w odróżnieniu od Amber Gold da 300% zwrotu w krótkim czasie bez jakiegokolwiek ryzyka.
Szczerze polecam !!!!
Dariusz Adam Winnicki Dariusz Adam Winnicki , przełożony
Recepcjonista

Centrum Spotkań Biznesu i Rekreacji "Mierzyn" s.c.

czerwiec 1999 - listopad 2003 (przez 4 lata i 6 miesięcy)
- Nadzór nad prawidłową pracą Recepcji
- Szkolenie nowych pracowników
- Organizacja spotkań i szkoleń
- Tworzenie ofert sprzedażowych
- Utrzymywanie stałych relacji z kluczowymi klientami
Recepcjonista

Przedsiębiorstwo Turystyczne "WALD-TOUR"

wrzesień 1997 - marzec 1999 (przez 1 rok i 7 miesięcy)
- Bieżąca obsługa Recepcji oraz Sekretariatu
- Animacja czasu wolnego Gości
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań dla Zarządu
- Dbanie o wizerunek firmy

Edukacja

Organizacja i Zarządzanie Turystyką, licencjackie

Państwowa Wyższ Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wlkp.

październik 2006 - luty 2010 (przez 3 lata i 5 miesięcy)

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

CERTYFIKAT- AKADEMIA BIZNESU ARBIZ 2012 R. "Profesjonalny Trener Wewnętrzny"
CERTYFIKAT- AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011 r."Trudne sytuacje w obsłudze Gościa, czyli egzamin z profesjonalizmu"
CERTYFIKAT REKOMENDACYJNY - POLSKA AKADEMIA GOŚCINNOŚCI 2011r. "Za wiedzę i kompetencje w zakresie profesjonalnego zarządzania gościnnością usługową w hotelu i restauracji"
KURS - INSTYTUT ZACHODNI 23.05-15.07.2011r. "Trening Kompetencji Zarządzania"
KURS - INSTYTUT ZACHODNI 30.01-6.03.2012r. "Praktyczne Aspekty Zarządzania"

Grupy

Wszystkich wypowiedzi: 25    (10 plusów)

Zobacz szczegóły »