Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
relacje z mediami
Reklama online
Marketing internetowy
Project Management
Social Media
Social Media Marketing
Doświadczenie zawodowe
PR & Marketing Manager
Agencja Reklamowa ArtGroup Sp. z o.o.
Z moim poprzednim pracodawcą zrealizowałam dwie ogólnopolskie kampanie: „Kołysanki z miłością” dla firmy Ustronianka i „Daję głos kulturze” dla Fundacji Orange. Obie odniosły duży sukces.
Album „Kołysanki z miłością” znalazł się w pierwszej dziesiątce na liście bestsellerów Empiku. Kampanię wsparło wielu celebrytów, w tym: Magda Różczka, Andrzej Grabowski i Ania Dereszowska. Fanpage projektu, który sama od początku kampanii prowadziłam, do tej pory cieszy się sporym zainteresowaniem fanów (mimo, że kampania zakończyła się w grudniu). Doprowadziłam do emisji singla promującego płytę w największych rozgłośniach radiowych. Nie wyłączając z tego grona Radio Maryja. Kampania "Kołysanki z miłością" została wyróżniona nominacją w konkursach "Złote Orły 2011" i "Impactory".
O „Daję głos kulturze” było głośno jeszcze w czerwcu tego roku. Wskaźniki fanpage’a poszybowały do góry (o ponad 2000%), a w mediach ukazały się publikacje na łączną kwotę 146 000 zł.
Prowadziłam również bieżącą obsługę firmy. Za mojej kadencji uruchomiona została nowa strona internetowa firmy, pojawił się fanpage i wiele publikacji w mediach (nie tylko ściśle marketingowych). Reprezentowałam firmę podczas wydarzeń biznesowych. Zajmowałam się również zgłaszaniem jej dokonań do konkursów branżowych.
Album „Kołysanki z miłością” znalazł się w pierwszej dziesiątce na liście bestsellerów Empiku. Kampanię wsparło wielu celebrytów, w tym: Magda Różczka, Andrzej Grabowski i Ania Dereszowska. Fanpage projektu, który sama od początku kampanii prowadziłam, do tej pory cieszy się sporym zainteresowaniem fanów (mimo, że kampania zakończyła się w grudniu). Doprowadziłam do emisji singla promującego płytę w największych rozgłośniach radiowych. Nie wyłączając z tego grona Radio Maryja. Kampania "Kołysanki z miłością" została wyróżniona nominacją w konkursach "Złote Orły 2011" i "Impactory".
O „Daję głos kulturze” było głośno jeszcze w czerwcu tego roku. Wskaźniki fanpage’a poszybowały do góry (o ponad 2000%), a w mediach ukazały się publikacje na łączną kwotę 146 000 zł.
Prowadziłam również bieżącą obsługę firmy. Za mojej kadencji uruchomiona została nowa strona internetowa firmy, pojawił się fanpage i wiele publikacji w mediach (nie tylko ściśle marketingowych). Reprezentowałam firmę podczas wydarzeń biznesowych. Zajmowałam się również zgłaszaniem jej dokonań do konkursów branżowych.
Komunikacja korporacyjna
Dla polskiego oddziału międzynarodowej korporacji przygotowałam i wdrożyłam strategię komunikacji i CSR.
Zależało mi na tym, by zatrudnieni obcokrajowcy mogli bliżej poznać Śląsk. Nawiązałam współpracę m.in. z Muzeum Śląskim, które przygotowało dla nich specjalną ofertę kulturalną. Na atmosferę pracy niemały wpływ miał szereg przygotowanych przeze mnie eventów wewnętrznych: od świętowania Beaujolais Nouveau, po Family Day.
Zależało mi na tym, by zatrudnieni obcokrajowcy mogli bliżej poznać Śląsk. Nawiązałam współpracę m.in. z Muzeum Śląskim, które przygotowało dla nich specjalną ofertę kulturalną. Na atmosferę pracy niemały wpływ miał szereg przygotowanych przeze mnie eventów wewnętrznych: od świętowania Beaujolais Nouveau, po Family Day.
Specjalista ds. e-PR
Agencja PR PAN PIKTO
Krótka współpraca z katowicką agencją zaowocowała wieloma zrealizowanymi projektami: od uruchomienia multimedialnej platformy dla Festiwalu Filmów Kultowych po promocję celebrytów. W jej trakcie współtworzyłam odbywające się cyklicznie konferencje Be Safe dla firmy Marko. Zajmowałam się również Media Relations przygotowanego dla Harley Davidson’a Demo Truck Tour 2009.
Stażystka
Grupa Marketingowa GMDK
Z firmą obsługującą centra handlowe M1 w całej Polsce pracowałam nad czterema projektami: Dzieciaki na księżycu, Park Dinozaurów, Pokaz mody i tańca i Zdrowiej w M1. Tempo pracy było zawrotne, ale skuteczność 100%. Byłam odpowiedzialna za tworzenie i koordynację wydarzeń.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Freelancity.pl
Freelancity.pl
to innowacyjny portal społecznościowy dla profesjonalistów różnych branż, oferujący zaawansowane funkcje zarządzania projektami, służące do pozyskiwania wysokiej klasy specjalistów.
W
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)