Magdalena Pieczarka

Magdalena Pieczarka

Dyrektor Oddziału, Bank BGŻ

Chełmża, kujawsko-pomorskie

Podsumowanie

    Dyrektor Oddziału

    Bank BGŻ

    od kwietnia 2013 (od 1 roku i 4 miesięcy)
    -Wyznaczanie podległym pracownikom indywidualnych zadań,
    -Przygotowywanie koncepcji sprzedaży produktów i usług bankowych dla klientów detalicznych i klientów instytucjonalnych zaklasyfikowanych do MSP i MIKRO,
    -Pozyskiwanie nowych klientów i koordynacja obsługi klientów w oddziale
    -Organizacja sprzedaży produktów i usług bankowych oraz aktywny udział w procesie sprzedaży,
    -Zapewnienie wysokiej, jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów jakości obsługi klientów,
    -Udzielanie wskazówek merytorycznych pracownikom
    -Sprawdzanie dziennych raportów operatorów oraz przeprowadzanie dziennej kontroli kas,
    -Akceptowanie przygotowywanych w oddziale dokumentów,
    -Dbanie o rozwój podległych pracowników, szkolenie i motywowanie pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usług bankowych, nastawione na wykonanie postawionych do realizacji celów,
    p.o. Dyrektora Oddziału

    Bank BGŻ

    od lipca 2012 (od 2 lat i 1 miesiąca)
    -Wyznaczanie podległym pracownikom indywidualnych zadań,
    -Przygotowywanie koncepcji sprzedaży produktów i usług bankowych dla klientów detalicznych i klientów instytucjonalnych zaklasyfikowanych do MSP i MIKRO,
    -Pozyskiwanie nowych klientów i koordynacja obsługi klientów w oddziale
    -Organizacja sprzedaży produktów i usług bankowych oraz aktywny udział w procesie sprzedaży,
    -Zapewnienie wysokiej, jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów jakości obsługi klientów,
    -Udzielanie wskazówek merytorycznych pracownikom
    -Sprawdzanie dziennych raportów operatorów oraz przeprowadzanie dziennej kontroli kas,
    -Akceptowanie przygotowywanych w oddziale dokumentów,
    -Dbanie o rozwój podległych pracowników, szkolenie i motywowanie pracowników odpowiedzialnych za sprzedaż produktów i usług bankowych, nastawione na wykonanie postawionych do realizacji celów,
    doradca klienta detalicznego z obsługą kredytów hipotecznych

    Bank BGŻ

    styczeń 2011 - lipiec 2012 (przez 1 rok i 7 miesięcy)
    -Aktywna sprzedaż kredytów budowlanych i hipotecznych, rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, kart bankowych, depozytów detalicznych,
    produktów kredytowych, usług bankowości elektronicznej, funduszy inwestycyjnych
    produktów ubezpieczeniowych,
    -Utrzymanie i pozyskanie nowych klientów.
    -Sprzedaż zewnętrzna.
    -Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych
    -Obsługa kasowa
    doradca klienta detalicznego

    Bank BGŻ

    wrzesień 2007 - grudzień 2010 (przez 3 lata i 4 miesiące)
    -Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych, w tym m.in.:
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych,
    kart bankowych,
    depozytów detalicznych,
    produktów kredytowych,
    usług bankowości elektronicznej.
    funduszy inwestycyjnych
    produktów ubezpieczeniowych
    -Obsługa kasowa
    kasjer-dysponent

    Bank BGŻ

    maj 2007 - wrzesień 2007 (przez 5 miesięcy)
    -Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych, w tym m.in.:
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, kart bankowych, depozytów detalicznych, produktów kredytowych, usług bankowości elektronicznej.
    funduszy inwestycyjnych, produktów ubezpieczeniowych,
    -Obsługa kasowa
    kasjer-dysponent

    ING Bank Śląski S.A

    maj 2006 - maj 2007 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
    -Aktywna sprzedaż produktów i usług detalicznych, w tym m.in.:
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, kart bankowych, depozytów detalicznych, produktów kredytowych, usług bankowości elektronicznej.
    funduszy inwestycyjnych, produktów ubezpieczeniowych,
    -Obsługa kasowa
    kasjer-dysponent

    SKOK im. Z. Chmielewskiego

    sierpień 2004 - maj 2006 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
    -Sprzedaż produktów i usług detalicznych, w tym m.in.:
    rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, depozytów detalicznych, produktów kredytowych,
    -Obsługa kasowa

    Edukacja

    Bankowość, magisterskie

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika

    październik 2006 - sierpień 2008 (przez 1 rok i 11 miesięcy)
    Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw, licencjackie

    WYższa Szkoła Bankowa - Toruń

    październik 2003 - wrzesień 2006 (przez 3 lata)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    -dyplom za zdobycie I miejsca w regionie północnym w sprzedazy produktow bankowych
    -certyfikaty ukończonych szkoleń w zakresie: podstawowe kompetencje doradcy bankowego, działania posprzedażowe, techniki sprzedaży, kredyt hipoteczny,
    -certyfiakt ukończenia szkolenia: zamykam sprzedaż dbając o jakość obsługi klienta,
    -certyfikat LINGUAE MUNDI - fundacji nauki języków obcych
    -licencja KNUiFE
    - kurs kasjera złotowo-walutowego,
    -prawo jazdy kat. B

    Grupy

    Zobacz szczegóły »
    • Uniwersytet Mikołaja Kopernika Profil oficjalny

      UMK tworzy 17 wydziałów: Biologii i Ochrony Środowiska; Chemii; Filolo...

    • Banki

      pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiad...

    • Sprzedaż

      Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujący...