Magdalena Ożóg

Zastępca kierownika, Sephora Polska sp. z o.o.
Rzeszów, podkarpackie

Umiejętności

Komunikacja Zarządzanie zasobami ludzkimi Zarządzanie kosztami Zarządzanie Sprzedażą Realizacja planów sprzedażowych Umiejętność budowania relacji z ludźmi Rozliczanie ewidencji czasu pracy Coaching i motywacja Zarządzanie towarem (zapewnienie ciągłości stoku towarowego) Pozyskiwanie i rekrutacja pracowników

Doświadczenie zawodowe

Sephora Polska sp. z o.o.
Zastępca kierownika
Przeszeregowanie po urlopie macierzyńskim
- odpowiedzialność za wdrożenie nowych pracowników
- realizacja szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy
- odpowiedzialność za budżet perfumerii, oraz wymagany poziom sprzedaży
- zarządzanie harmonogramem pracy oraz kierowanie pracą konsultantów
- zarządzanie kosztami perfumerii
- nadzór nad procesem reklamacji
- nadzór nad dostawcami usług
- zarządzanie poziomem zapasów
- zapewnienie oczekiwanego poziomu zadowolenia klienta
Sephora Polska sp. z o.o.
Kierownik
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych
- nadzór nad procesem szkoleń wewnętrznych
- organizacja i prowadzenie rozmów ewaluacyjnych
- tworzenie indywidualnych planów rozwojowych oraz monitorowanie poziomu rozwoju pracowników
- zapewnienie odpowiedniego poziomu motywacji oraz w razie konieczności rozwiązywanie konfliktów
- zarządzanie kosztami perfumerii
- zapewnienie zgodności z procedurami firmy
- odpowiedzialność za budżet perfumerii, oraz wymagany poziom sprzedaży
- monitorowanie zadowolenia klienta oraz w razie potrzeby wdrażania działań mających na celu jego podniesienie poziomu
- kierowanie pracą zespołu
- planowanie działań oraz budowanie strategii sprzedaży
- koordynowanie akcji wspierających sprzedaż na terenie perfumerii jak i poza nią
Sephora Polska sp. z o.o.
Zastępca kierownika
- realizacja szkoleń wewnętrznych dla pracowników firmy
- zarządzanie kosztami perfumerii
- odpowiedzialność za budżet perfumerii, oraz wymagany poziom sprzedaży
- zarządzanie harmonogramem pracy oraz kierowanie pracą konsultantów
- nadzór nad procesem reklamacji
- nadzór nad dostawcami usług
- zarządzanie poziomem zapasów
- zapewnienie oczekiwanego poziomu zadowolenia klienta
Sephora Polska sp. z o.o.
Konsultant
- dobór odpowiednich produktów w zależności od potrzeb klienta,
- aktywna sprzedaż i realizacja celów sprzedażowych
- budowanie trwałych relacji z klientami poprzez obsługę zgodnie ze standardami firmy
- rekrutacja klientów do programu lojalnościowego,
- opieka nad powierzonym działem
CAMAIEU POLSKA SP. Z O.O
Sprzedawca
- realizacja planów sprzedażowych
- wykładanie i eksponowanie towarów
- inwentaryzacja
- obsługa kasy fiskalnej,

Szkolenia i kursy

Warsztat moderowany dla Kadry Menedżerskiej - komunikacja i motywowanie

Basic & Floor Management – Zarządzanie zasobami ludzkimi oraz sklepem

Cykl Szkoleń Menedżerskich – przywództwo, negocjacje, zarządzanie strategiczne, technologia perswazji, mówca w biznesie, e-biznes.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza