Magdalena Mularuk

Magdalena Mularuk

Dyrektor Marketingu, Real Metro Group

Warsaw, mazowieckie

Podsumowanie

    Research Manager

    IKEA Iberica

    styczeń 2006 - sierpień 2008 (przez 2 lata i 8 miesięcy)
    Odpowiedzialna za projekty badań rynku, analizy biznesowe dla marketingu na obu rynkach. Konsultant dla działów ekspansji regionalnej i obsługi klienta.
    Dyrektor Marketingu

    Colgate - Palmolive Poland

    kwiecień 2003 - kwiecień 2004 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
    Odpowiedzialna za całokształt strategii marketingowej na rynku polskim: strategie medialną, promocyjna, rozwój nowych produktów jako kraj wiodący w regionie (głównie w kategoriach produktów higieny jamy ustnej i czystości domowej). Zarządzająca działem 20 osób.
    Regionalny Marketing Manager

    Colgate-Palmolive CEE

    wrzesień 2000 - marzec 2003 (przez 2 lata i 7 miesięcy)
    Odpowiedzialna za koordynacje działań marketingowych dla regionu, przygotowanie regionalnych rocznych planów marketingowych, komunikacje z centralą firmy i działem Globalnego Rozwoju Biznesu. Funkcja matrix dla 7 dyrektorów marketingu w regionie.
    Kraje w regionie: Polska, Czechy, Słowacja, Kraje Bałtyckie, Rumunia, Węgry, Turcja, Rosja, kraje byłej Jugosławi, Rosja, Kazachstan, Gruzja, Azerbejdżan, Ukraina.
    Dyrektor Marketingu

    Johnson & Johnson Poland Sp. z o.o.

    styczeń 2000 - sierpień 2000 (przez 8 miesięcy)
    Odpowiedzialna na całoksztalt działań marketingowych S.C. Johnson na polskim rynku.Włączona w rozwój nowych produktów przy współpracy z międzynarodową grupą do spraw nowych produktów. Odpowiedzialna za plany mediów i promocji, roczny plan marketingowy i budżetowanie sprzedaży. Zarządzająca działem 7 osób.
    Brand Manager / Group Brand Manager

    Colgate-Palmolive Poland

    wrzesień 1993 - grudzień 1999 (przez 6 lat i 4 miesiące)
    Odpowiedzialna za zarządzanie różnymi kategoriami na polskim rynku, koordynację media planów, planów promocyjnych , budżetowanie sprzedaży, przewidywanie przedaży , programy PR i wprowadzanie nowych produktów na rynek.

    Grupy

    Zobacz szczegóły »