Magdalena Kalinowska

Magdalena Kalinowska

Product Manager, Axxon Pharma

Warszawa, mazowieckie

Podsumowanie

    Product Manager

    Axxon Pharma

    od sierpnia 2013 (od 1 roku)
    Consultant

    Klifovet AG

    od listopada 2012 (od 1 roku i 9 miesięcy)
    Doradztwo w zakresie prowadzenia badań klinicznych i rejestracji leków weterynaryjnych na terenie Polski.
    Product Manager

    Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o.

    maj 2007 - sierpień 2012 (przez 5 lat i 4 miesiące)
    Tworzenie oraz wdrażanie strategii marketingowych dla kategorii produktowych z dziedziny neurologii, psychiatrii i dermatologii, m.in.: planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, wprowadzanie innowacji produktowych, prowadzenie projektów dotyczących leków generycznych, zarządzanie ceną, marżą, monitorowanie oraz analiza badań rynkowych dotyczących konsumentów, działań konkurencji oraz wskaźników zarządzanych marek. Tworzenie materiałów promocyjnych dla leków Rx.
    Stanowisko QPPV w dziale Pharmacovigilance.
    Kontrola procesu rejestracji dokumentacji produktów medycznych, przygotowywanie i weryfikacja druków rejestracyjnych.
    Współpraca z firmą Merz Pharmaceuticals w zakresie prowadzenia na terenie Polski badań klinicznych.
    Przygotowywanie wniosków o refundację oraz wniosków o włączenie produktu do programu terapeutycznego refundowanego przez Ministerstwo Zdrowia.
    Reprezentowanie firmy w kontaktach z Ministerstwem Zdrowia w tym uczestnictwo w negocjacjach cenowych.
    Product Manager

    Global Pharmacia Sp z o.o.

    styczeń 2004 - maj 2007 (przez 3 lata i 5 miesięcy)
    Zarządzanie portfolio marek krajowych oraz międzynarodowych: planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, wprowadzanie innowacji produktowych, prowadzenie projektów dotyczących leków generycznych, re-pozycjonowanie marek, monitorowanie oraz analiza badań rynkowych dotyczących działań konkurencji oraz wskaźników zarządzanych marek.
    Tworzenie materiałów promocyjnych dla leków Rx i OTC.
    Budowanie profesjonalnych relacji biznesowych z kluczowymi klientami, kreowanie polityki współpracy z agencjami reklamowymi, designerskimi i badawczymi oraz wydawnictwami naukowymi.
    Kompleksowa organizacja konferencji naukowych dla lekarzy specjalistów, tworzenie prezentacji szkoleniowych dla lekarzy psychiatrów i neurologów oraz przedstawicieli medycznych i farmaceutycznych. Przygotowywanie i koordynacja konferencji wprowadzających produkty na rynek.
    Zarządzanie zespołem, m.in.: rekrutacja nowych pracowników do obecnych działów oraz tworzenie nowego zespołu, szkolenie, coaching, rozwijanie kompetencji, rozliczanie z realizacji wyznaczonych celów.
    Przedstawiciel Medyczny

    Boots Healthcare Sp. z o.o.

    styczeń 2002 - grudzień 2004 (przez 3 lata)
    Promocja leków dermatologicznych, pediatrycznych i internistycznych do wybranych grup lekarzy na terenie województwa mazowieckiego i podlaskiego.
    Realizacja założonych planów sprzedaży.
    Współpraca z osobami opiniotwórczymi.
    Organizacja i uczestnictwo w konferencjach naukowych.
    Szybkie przyswajanie wiedzy medycznej i wykorzystywanie jej do budowania profesjonalnych relacji z lekarzami.

    Edukacja

    Wydział Medycyny Weterynaryjnej, magisterskie

    Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

    październik 1994 - czerwiec 2000 (przez 5 lat i 9 miesięcy)

    Języki

    Angielski

    dobry

    Informacje dodatkowe

    Hobby

    Rajdy i maratony rowerowe,
    Współuczestnictwo (wraz z czteroletnim synem) w profesjonalnych testach zabawek – autorski projekt www.zabawkowicz.pl .

    Grupy

    Zobacz szczegóły »
    • sggw Profil oficjalny

      SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w ranking...