Magdalena Buszmicz

Regionalny kierownik sprzedaży
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

procesy biznesowe Strategia biznesowa Kierowanie ludźmi Zarządzanie Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Microsoft PowerPoint Kierowanie zespołem Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Kierownik Rejonu / Area Manager
- Realizacja strategii firmy i założonych parametrów sprzedaży
- Praca ze wskaźnikami KPI, planowanie i analiza procesów zachodzących w podległych sklepach
- Zarządzanie pracą zespołów w podległym rejonie oraz prowadzenie działań rekrutacyjnych
- Wspieranie i motywowanie kierowników w ich codziennych obowiązkach
- Odpowiedzialność za przestrzeganie procedur i standardów oraz optymalizację kosztów w obszarze sprzedaży
- Współpraca z działami JMDiF sp. z o.o. związanymi z procesem sprzedaży oraz monitorowanie działań konkurencji.
Douglas Polska
Kierownik Filii
 Zarządzanie 15 – osobowym zespołem sprzedawców: rekrutacja i szkolenia, prowadzenie coachingów oraz szkoleń w zakresie filozofii i standardów firmy, budowania relacji w kontaktach z klientem, wiedzy produktowej, tworzenie nowych rozwiązań motywacyjnych, wsparcie dla bieżących konfliktów i nadzór nad właściwą komunikacją w filii.
 Odpowiedzialność za rentowność filii: kontrola i kreowanie marży handlowej, pozyskiwanie dochodów niewynikających z bezpośredniej działalności placówki, zarządzanie kosztami filii
 Kontrola realizacji planów sprzedażowych: tworzenie strategii zabezpieczającej obrót filii, odpowiedzialność za wskaźniki KPI, budowanie świadomości biznesowej w zespole, organizowanie akcji handlowych i marketingowych, praca z merchandisingiem
 Zarządzanie gospodarką magazynową: generowanie zamówień oraz praca nad rotacją magazynu, tworzenie narzędzi do walki z trudnym lub martwym stokiem, Planowanie limitów magazynowych dla regionu
 Współpraca z dostawcami: prowadzenie negocjacji handlowych, organizowanie działań promocyjnych, zarządzanie personelem zewnętrznym, tworzenie działań naprawczych dla marek współpracujących
 Obsługa klienta – sprzedaż produktów luksusowych w oparciu o standardy firmy, prowadzenie działań B2B, tworzenie niestandardowych rozwiązań ofertowych dla klientów indywidualnych i firm
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Regional retail support manager
 Kontrola i wsparcie wszystkich marek, należących do portfela firmy Ultimate Fashion, w regionie Polski północno – zachodniej, w zakresie stosowania obowiązujących procedur
 Tworzenie procedur funkcjonujących w spółce w zakresie działalności operacyjnej, księgowej i finansowej.
 Organizacja i prowadzenie szkoleń w obszarze wsparcia sprzedaży i ochrony mienia spółki, pracy nad wskaźnikami KPI
 Kontrola wszystkich podległych marek należących do portfolio spółki w zakresie pracy zgodnie z wytycznymi Brand Managerów.
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
Area Manager
 Zarządzanie 12 sklepami marki Aldo na terenie Polski zachodniej w zakresie realizacji planów sprzedażowych, kwestii personalnych, visualmerchandisingu
 Kontrola i zwierzchnictwo nad wprowadzeniem filozofii „Stay Gold” na terenie Polski
 Odpowiedzialność za proces otwarć nowych sklepów na terenie Polski oraz zamknięć nierentownych placówek.
Ultimate Fashion Sp. z o.o.
KIEROWNIK SKLEPU
 Profesjonalna obsługa klienta
 Dbałość o odpowiednią ekspozycję towaru
 Zarządzanie 10 – osobowym zespołem sprzedawców
 Rekrutacja i szkolenie pracowników
 Kontrola realizacji planów sprzedażowych
Planet Sport Sp.zo.o.
KIEROWNIK SKLEPU
Zarządzanie sklepem sportowym z naciskiem na stosowanie innowacyjnych i zyskownych rozwiązań związanych z polityką cenową, magazynową i towarową. Przeprowadzanie procesu rekrutacji, analizowanie i raportowanie bieżącej sprzedaży, wprowadzanie nowych marek do asortymentu, planowanie dostaw, koordynowanie spraw HR, reklamacji i księgowości. Opracowywanie zasad visualmerchandesingu w porozumieniu z sieciami dystrybucji marek sportowych oraz aktywne ich wdrażanie z nastawieniem na osiąganie wysokich wyników finansowych
Logo
manager/właściciel
SHAPE reconditioning studio
Prowadzenie własnej działalności gospodarczej; rozliczanie dokumentacji obiektu, przeprowadzanie procesu rekrutacji, organizowanie działań marketingowych i kontrola ich realizacji, pozyskiwanie nowych klientów biznesowych, utrzymywanie kontaktów handlowych z dostawcami i klientami, nadzór nad zaopatrzeniem, dbałość o wzorową obsługę klientów oraz czystość obiektu.
Logo
asystent właściciela
Drukarnia MAG-ART
Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z obecnymi, koordynacja działań produkcyjnych i organizacyjnych
Planet Sport Sp.zo.o.
visualmerchandiser/dekorator
Tworzenie ekspozycji sklepowych, aktywny udział w procesie zamawiania towaru, uczestnictwo w pokazach handlowych i szkoleniach towarowych, przygotowywanie kartotek towarowych od strony graficznej, nadzór nad czystością sklepu oraz wykonywaniem standardów obsługi klienta.
PUMA POLSKA SP. Z O.O.
sprzedawca/starszy sprzedawca
Obsługa klienta, współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie zamawiania towaru i organizacji przecen, ustalanie grafiku pracy zgodnego z zapotrzebowaniem, dbałość o wizerunek VM i czystość sklepu.

Szkolenia i kursy

- Szkolenie "Zarządzanie rejonem" przeprowadzone przez Sopocką grupę innowacyjnego rozwoju (2017)
- Cykl szkoleń "Zarządzanie coachingowe" pod kierunkiem firmy KEFAN (2016)
- Ukończenie cyklu szkoleń pt. „Akademia Talentów” prowadzonego przez firmę ODITK (2015)
- Udział w programie szkoleniowym pt. „Akademia Liderów” prowadzonych dla wybitnych kierowników Douglas wybranych przez dyrektora zarządzającego Douglas Polska (2013)
- Cykl szkoleń FPL budujących świadomość biznesową kierowników filii Douglas (2012)
- „Sales Profi I i II” Szkolenie wewnętrzne Douglas (2011)
- Szereg szkoleń produktowych, szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne Douglas (2011-obecnie)
- Regularne szkolenia w zakresie znajomości obowiązujących trendów, szkolenie wewnętrzne Ultimate Fashion (2008-2009)
- Szkolenie w ramach ochrony interesów mienia i spółki, szkolenie wewnętrzne Ultimate Fashion (2008)
- Szkolenia produktowe Nike, Adidas, Puma, Reebok, New Balance, szkolenia zawnętrzne dla Planet Sport (2006-2007)
- Szkolenie sprzedażowe – „ekspert w sprzedaży”, autorskie szkolenie Wojciecha Sekulskiego Planet Sport (2005

Edukacja

Logo
Manager HR, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Ekonomia, licencjackie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie

Specjalizacje

Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe
Zdrowie/Uroda/Rekreacja
Inne

Zainteresowania

fryzjerstwo, kino i seriale, muzyka, literatura, jeździectwo, podróże