Języki
angielski
dobry
włoski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Office Manager
Stanowisko: Office Manager
Międzynarodowa firma - Grontmij (oddział w Szczecinie)
Zakres odpowiedzialności/obowiązków;
Aktywne uczestnictwo w postępowaniach przetargowych; Pozyskiwanie funduszy UE; Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych z zapisami umów; Ewidencjonowanie dokumentów; Koordynacja zaopatrzenia biura; wsparcie administracyjne dla całego biura; Ewidencjonowanie, archiwizacja dokumentów;Sporządzanie zestawień finansowych (zestawienie rezerw); Rozliczanie i koordynowanie spotkań, koordynowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych.
Międzynarodowa firma - Grontmij (oddział w Szczecinie)
Zakres odpowiedzialności/obowiązków;
Aktywne uczestnictwo w postępowaniach przetargowych; Pozyskiwanie funduszy UE; Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych z zapisami umów; Ewidencjonowanie dokumentów; Koordynacja zaopatrzenia biura; wsparcie administracyjne dla całego biura; Ewidencjonowanie, archiwizacja dokumentów;Sporządzanie zestawień finansowych (zestawienie rezerw); Rozliczanie i koordynowanie spotkań, koordynowanie i rozliczanie wyjazdów służbowych.
Szkolenia i kursy
Prawo jazdy kategorii B od 2002 r.– aktywny kierowca
Audytor ISO – uzyskany certyfikat ISO 14001 i PN-N-18001/OHSAS 18001
Ratownik Przedmedyczny Medicover – uzyskany tytuł Ratownika przedmedycznego
Dokładność, skrupulatność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
Bardzo dobra znajomość MS Office /Word.
Wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy w zespole.
Sumienność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania.
Umiejętności analityczne.
Pozytywne podejście do życia oraz do wykonywanych obowiązków.
Umiejętność szybkiego, pisania na komputerze.
Dokładność, operatywność i komunikatywność.
Szybkie tempo pracy.
Audytor ISO – uzyskany certyfikat ISO 14001 i PN-N-18001/OHSAS 18001
Ratownik Przedmedyczny Medicover – uzyskany tytuł Ratownika przedmedycznego
Dokładność, skrupulatność oraz terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań.
Bardzo dobra znajomość MS Office /Word.
Wysoka kultura osobista, umiejętność współpracy w zespole.
Sumienność, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania.
Umiejętności analityczne.
Pozytywne podejście do życia oraz do wykonywanych obowiązków.
Umiejętność szybkiego, pisania na komputerze.
Dokładność, operatywność i komunikatywność.
Szybkie tempo pracy.
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Zainteresowania
Nauka języków obcych.
Turystyka rowerowa.
Muzyka klasyczna.
Nowinki techniczne.
Fotografika/video.
Turystyka rowerowa.
Muzyka klasyczna.
Nowinki techniczne.
Fotografika/video.
Inne
CURRICULUM VITAE
Personal details:
Full name : Magdalena Wilkos
Date of birth: 18th of January, 1983
Permanent Address : Rapackiego 9/5 Szczecin
Tel.: +48 600 700 024
E-mail: magdalena.anna.wilkos@gmail.com
Profile: I am enthusiastic and open minded person with wide interests. I am self-motivated individual who always strives for excellence in everything I do, living by the strong commitment to the other people and clients, believing that teaming leads to greater results. As I pick up new skills easily and adapt quickly I would be great asset to the company.
Education history:
2006 – 2008 Master Degree in Economics
West Pomeranian Business School of Szczecin, Poland.
Computer Science in Economics.
2002 – 2005 Bechelors Degree in Environmental Protection
University of Szczecin, Poland.
Work experience:
Nov. 2011- present Ltd., Dublin
Position held: Store Assistant
Main responsibilities:
dealing with clients at the checkout and processing requests in a timely manner,
managing orders, deliveries and returns,
managing cash on a daily basis,
assisting customers in making the purchases from a whole range of products.
2007 – 2010 Grontmij Poland – International Consulting Engineers
Position held: Office Manager
Main responsibilities:
PA of Technical Team Director,
managing information flow, documents, database, administration of the office,
checking financial data and accounting documents.
May 2007 – Sept 2007 Dell Inc. Limerick
Position held: Manufacturing Associate (summer work)
Main responsibilities:
quality control,
kiting operator.
Aug 2006 – Nov 2006 Industrial and Comercial Bank in Szczecin, Poland
Position held: Business Relationship Manager (temporary position)
Main responsibilities:
recognition of client's needs, establishing and maintaning contact with a client,
customer database management,
implementation of standards and sale targets.
Qualifications & Skills:Languages:
English – fluent,
Polish – native,
Italian – basic.
Computer literacy:
MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
certificate of ISO 14001 and PN-N-18001/OHSAS 18001,
certificate of premedical lifeguard training,
Full and clean driving licence category B.
Hobbies & Interests: I actively cycling and swimming in Energy Fitness Club. On cycling trips I like to discover new places and take photographs. I am big fan of classical music and Phantom of the Opera in Board Gas Theatre was incredible experience.
References on request.
Personal details:
Full name : Magdalena Wilkos
Date of birth: 18th of January, 1983
Permanent Address : Rapackiego 9/5 Szczecin
Tel.: +48 600 700 024
E-mail: magdalena.anna.wilkos@gmail.com
Profile: I am enthusiastic and open minded person with wide interests. I am self-motivated individual who always strives for excellence in everything I do, living by the strong commitment to the other people and clients, believing that teaming leads to greater results. As I pick up new skills easily and adapt quickly I would be great asset to the company.
Education history:
2006 – 2008 Master Degree in Economics
West Pomeranian Business School of Szczecin, Poland.
Computer Science in Economics.
2002 – 2005 Bechelors Degree in Environmental Protection
University of Szczecin, Poland.
Work experience:
Nov. 2011- present Ltd., Dublin
Position held: Store Assistant
Main responsibilities:
dealing with clients at the checkout and processing requests in a timely manner,
managing orders, deliveries and returns,
managing cash on a daily basis,
assisting customers in making the purchases from a whole range of products.
2007 – 2010 Grontmij Poland – International Consulting Engineers
Position held: Office Manager
Main responsibilities:
PA of Technical Team Director,
managing information flow, documents, database, administration of the office,
checking financial data and accounting documents.
May 2007 – Sept 2007 Dell Inc. Limerick
Position held: Manufacturing Associate (summer work)
Main responsibilities:
quality control,
kiting operator.
Aug 2006 – Nov 2006 Industrial and Comercial Bank in Szczecin, Poland
Position held: Business Relationship Manager (temporary position)
Main responsibilities:
recognition of client's needs, establishing and maintaning contact with a client,
customer database management,
implementation of standards and sale targets.
Qualifications & Skills:Languages:
English – fluent,
Polish – native,
Italian – basic.
Computer literacy:
MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook),
certificate of ISO 14001 and PN-N-18001/OHSAS 18001,
certificate of premedical lifeguard training,
Full and clean driving licence category B.
Hobbies & Interests: I actively cycling and swimming in Energy Fitness Club. On cycling trips I like to discover new places and take photographs. I am big fan of classical music and Phantom of the Opera in Board Gas Theatre was incredible experience.
References on request.
Grupy
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.