Maciej Mierzejewski

Maciej Mierzejewski

Starszy Specjalista ds. Telekomunikacji - Cyfrowy Polsat S.A.

Ząbki, mazowieckie

Podsumowanie

    Architekt Systemów Contact Center

    Qumak S.A.

    od marca 2014 (od 5 miesięcy)
    właściciel

    MM-INFTEL Maciej Mierzejewski

    od kwietnia 2012 (od 2 lat i 4 miesięcy)
    Architekt Rozwiązań dla Telekomunikacja Polska S.A.

    Qumak S.A.

    kwiecień 2012 - luty 2014 (przez 1 rok i 11 miesięcy)
    Tworzenie architektury rozwiązań dla środowiska zintegrowanego zgodnie z wymaganiami biznesowymi i technologicznymi.
    Starszy Specjalista ds. Telekomunikacji

    Cyfrowy Polsat S.A.

    wrzesień 2011 - marzec 2012 (przez 7 miesięcy)
    Architekt Systemów

    NextiraOne Polska

    czerwiec 2007 - sierpień 2011 (przez 4 lata i 3 miesiące)
    Projektowanie, instalacja i integracja systemów Contact Center bazujących na rozwiązaniach takich firm jak Genesys, Alcatel, Avaya, Cisco, NICE, Symon.
    Administrator Systemów IT

    EFG Eurobank Ergasias S.A.

    grudzień 2005 - maj 2007 (przez 1 rok i 6 miesięcy)
    Administracja systemami Call/Contact Center opartymi na rozwiązaniach firmy Avaya, Witness, Nice, Altitude. Nadzór nad bieżącą pracą systemów, kalkulacja kosztów, skalowanie rozwiązań pod względem oprogramowania, sprzętu oraz licencji pod przyszłe potrzeby działów korzystających z systemów. Zabezpieczenie bezawaryjnego działania systemów 24/7/365.
    Kierownik Zespołu Teleinformatycznego

    TP Internet Sp. z o.o.

    kwiecień 2004 - grudzień 2005 (przez 1 rok i 9 miesięcy)
    Zapewnienie ciągłości pracy Contact Center pod względem technicznym we współpracy z innymi zespołami sekcji IT/PCC
    •Planowanie i organizacja podległych stanowisk pracy;
    •Zapewnienie ciągłości pracy zespołu poprzez odpowiednią rekrutację i organizację pracy;
    •Szkolenie pracowników w zespole pod względem technicznym i procedur;
    •Regularne raportowanie do bezpośredniego przełożonego o stanie wykonywanych zadań, urządzeń technicznych i systemów CC;
    •Realizacja planu działania sformułowanego dla zespołu na dany okres we współpracy z innymi zespołami i sekcjami;
    •Podejmowanie inicjatywy w celu usprawnienia organizacji i podniesienia jakości oferowanych usług;
    •Współudział w optymalizowaniu kosztów działania sekcji;
    •Aktywne uczestnictwo w już istniejących i nowo-realizowanych projektach w zależności od potrzeb firmy;
    •Administracja i konfiguracja centrali pod usługi CC i potrzeby biurowe;
    •Administracja i konfiguracja IVR, NiceLog, Faxserver pod usługi CC;
    •Administracja i konfiguracja CTI Genesis;
    •Administracja wskazanymi systemami Contact Center w trybie ciągłym oraz nadzór nad ich bezpieczeństwem i właściwym funkcjonowaniem, w tym:
    a). przeprowadzanie konfiguracji sprzętu i aplikacji zależnie od potrzeb;
    b). przeprowadzanie konserwacji i uzupełnianie stanu zgodnie z potrzebami;
    c). dbałość o usunięcie usterek – samodzielnie lub z pomocą specjalistów.
    Młodszy Administrator Contact Center

    TP Internet Sp. z o.o.

    styczeń 2003 - marzec 2004 (przez 1 rok i 3 miesiące)
    Zapewnienie ciągłej, bezawaryjnej pracy i rozwoju systemów Call Center:
    •Administracja centralą Alcatel OmniPCX 4400 w klasie Call Center;
    •Administracja serwerami NiceLog, Faxserver, IVR;
    •Administracja siecią LAN opartą o system Novell Netware 5.1, oraz opartą o Domenę Windows 2000 & 2003.;
    •Instalacja i wdrożenie systemów końcowych wykorzystywanych przez konsultantów Contact Center;
    •Instalacja, konfiguracja stacji roboczych;
    •Bieżąca obsługa sprzętu sieciowego oraz teleinformatycznego;
    •Kontakty z poddostawcami.

    Edukacja

    Informatyka i ekonometria, inżynierskie

    Wyższa Szkoła Działalności Gospodarczej w Warszawie

    od październik 2006 (od 7 lat i 10 miesięcy)

    Specjalizacje

    Inżynieria » Telekomunikacja

    IT - Rozwój oprogramowania » Architektura

    Języki

    Angielski

    podstawowy

    Informacje dodatkowe

    Przebyte kursy

    - Avaya Communication Manager Basic Administration – Avaya University Guildford UK.
    - Zarządzanie infrastrukturą IT zgodny z ITIL Fundation – CTPartners S.A.
    - Zasady funkcjonowania banku komercyjnego – bankowość w pigułce – Warszawski Instytut Bankowości.

    Grupy

    Zobacz szczegóły »