Maciej Kuleszka

offline

Maciej Kuleszka

Specjalista ds. logistyki, PAUL HARTMANN Polska Sp. z o.o.

Wypowiedzi

  • Maciej Kuleszka
    Wpis na grupie EXCEL w praktyce w temacie Wyróznienie komórki z formułą

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce

  • Maciej Kuleszka
    Wpis na grupie EXCEL w praktyce w temacie "Nie można użyć wybranego typu połączenia do utworzenia...

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce

  • Maciej Kuleszka
    Wpis na grupie EXCEL w praktyce w temacie Udział narastająco w tabeli prestawnej

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce

  • Maciej Kuleszka
    Wpis na grupie EXCEL w praktyce w temacie Zwracanie ostatniej liczby z kolumny

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce

  • Maciej Kuleszka
    Wpis na grupie Transport & Logistyka w temacie Jak poprawić działanie transportu
    8.05.2013, 12:21

    Cześć

    W moim odczuciu, należy zacząć od określenia problemu. Z tego co napisałeś wnioskuje, że problemem są koszty, które są jedną z przyczyn słabego wyniku firmy jako całości.
    Wydaje mi się, że od tego powinieneś wystartować. Spróbuj podzielić koszty na "wewnętrzne" wynikające z konieczności utrzymania taboru oraz kierowców, oraz na "zewnętrzne" na które wpływ mają klienci i ich nieracjonalne podejście (sam zauważyłeś, że umowy już zawarte nie pozwolą na jakąś szybką zmianę). Ja skupił bym się na początku na pierwszej grupie. Wydaje mi się, że niegłupim pomysłem było by ustalenie jakiegoś budżetu ( tudzież zebranie informacji o już istniejącym), aby móc "u realnić" analizę.

    Informacje, jakie uzyskasz po tej analizie możesz porównać z ofertami firm zewnętrznych.
    W ten sposób ustalisz w których miejscach "jesteście nieoptymalni / nieekonomiczni". Mając listę punktów "problematycznych", będziesz mógł wybrać te najistotniejsze ( tu znowu trzeba się zastanowić, czy robić duże przemeblowanie i czy są na to środki, czy może zacząć od drobnostek).

    W przypadku kosztów, "zewnętrznych" wymuszonych przez umowy, proponuje już teraz zgłosić problem do działu prawnego aby kolejne umowy, ustalały termin realizacji usługi w jakimś sensownym wymiarze. Dalej pozostaje czekać, na renegocjacje warunków umowy.

    W każdym bądź razie stajesz przed sporym wyzwaniem, ale wierzę że sobie z nim poradzisz :)

    Pozdrawiam
    Maciek



    Zgłoś | Cytuj

  • Maciej Kuleszka
    Wpis na grupie EXCEL w praktyce w temacie Szukanie najlepszej kombinacji połączeń z matrycy

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy EXCEL w praktyce

Wyślij zaproszenie do