Łukasz Milewski

Łukasz Milewski

Kierownik Obszaru Sprzedaży, Carlsberg Polska

Kętrzyn, warmińsko-mazurskie

Podsumowanie

  • Coaching
  • zaangażowanie pracowników
  • Microsoft Office
  • Motywacja
  • zarządzanie sobą w czasie
  •  Negocjacje z klientem
  • motywacja podwładnych
  • Kurs pracownika ochronyu
Kierownik Obszaru Sprzedaży

Carlsberg Polska

od maja 2014 (od 8 miesięcy)
• nadzorowanie sprzedaży produktów Carlsberg w punktach detalicznych i sieciach handlowych na powierzonym terenie
• organizacja pracy, motywowanie oraz rozwój podległego zespołu Przedstawicieli Handlowych
• zapewnienie długofalowych relacji handlowych z partnerami biznesowymi
• rozwijanie bazy punktów sprzedaży poprzez kontrole ich właściwego doboru i odpowiednią weryfikacje
• prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych
• zarządzanie budżetem i alokacje środków
Kierownik Obszaru Sprzedaży

Kompania Piwowarska S.A.

kwiecień 2013 - kwiecień 2014 (przez 1 rok i 1 miesiąc)
realizacja planów sprzedażowych zgodnie z polityką i standardami KP • nadzorowanie i maksymalizacja sprzedaży produktów w punktach sprzedaży • poszukiwanie i identyfikację nowych możliwości zwiększania sprzedaży • prowadzenie rozmów handlowych i negocjacji • zarządzanie budżetem i alokację środków • kontrolę i rozliczanie prawidłowości przeprowadzonych promocji • organizację pracy, motywowanie, coaching oraz nadzór nad podległym zespołem
Regionalny Kierownik Sprzedaży

Neonet S.A.

lipiec 2011 - kwiecień 2013 (przez 1 rok i 10 miesięcy)
- zarządzanie 8 salonami w regionie (8 kierowników, ponad 40 sprzedawców)
- budżet – planowanie sprzedaży, rozliczanie wynagrodzeń podwładnych
- odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych, jakościowych i marżowych
- odpowiedzialność za otwarcia nowych placówek (pełny zakres odpowiedzialności)
- zarządzanie ludźmi – realizacja zatrudnienia, zwalniania, szkolenia, coaching
- przestrzeganie procedur dotyczących zabezpieczenia majątku Spółki
- wdrażanie i nadzór ogólnopolskich i lokalnych działań marketingowych
Przedstawiciel Handlowy ds. kluczowych klientów

Kompania Piwowarska S.A.

marzec 2011 - lipiec 2011 (przez 5 miesięcy)
- realizowanie celów budżetowych, marżowych i sprzedażowych w sieciach
- wdrażanie strategii rynkowych i akcji promocyjnych w regionie
- współpraca z klientami hurtowymi i sieciami
- wsparcie strategi sell - in oraz sell - out w regionie
- monitoring działań konkurencji
- coaching i mentoring ukierunkowany na nowych przedstawicieli
Przedstawiciel Handlowy ds. detalu

Kompania Piwowarska S.A.

wrzesień 2004 - marzec 2011 (przez 6 lat i 7 miesięcy)
- realizowanie celów budżetowych, marżowych i sprzedażowych
- wdrażanie strategii rynkowych i akcji promocyjnych w regionie
- współpraca z klientami detalicznymi, hurtowymi i lokalnymi sieciami handlowymi
- wsparcie strategi sell - in oraz sell - out w regionie
- monitoring działań konkurencji
- wsparcie działań promocyjno – marketingowych

Edukacja

Społecznie odpowiedzialny biznes, studia podyplomowe

Wyższa Szkoła Pedagogiczna Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Warszawie

wrzesień 2010 - czerwiec 2011 (przez 10 miesięcy)
PEDAGOGIKA, licencjackie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

październik 2002 - czerwiec 2009 (przez 6 lat i 9 miesięcy)

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia » Inne

Sprzedaż - FMCG » Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytyoń

Języki

Angielski

podstawowy

Informacje dodatkowe

Przebyte kursy

 Negocjacje z klientem grupa szkoleniowa - Kontrakt OSH
 Coaching z elementami wywierania wpływu – Door
 Akademia sprzedaży (techniki sprzedażowe, system dystrybucji, merchendizing)
 Komunikacja z klientem - Kontrakt OSH
 Performance Managment, wyznaczanie celów indywidualnych
 Negocjacje handlowe – Strategie i techniki – Strategie Personalne
 Neouniwersytet – Marschall Polska (Zarządzanie sobą w czasie, Zarządzanie przez cele i zadania, Umiejętność uczenia i rozwijania podwładnych – Coaching on the job, Sprzedaż przez korzyści, Trudne sytuacje managerskie i ocena pracownika, Motywacja, Inteligencja Emocjonalna – EQ Managera)
 Kurs pracownika ochrony II stopnia

Hobby

- historia regionu
- rekreacja - piesza
- DM

Grupy

Zobacz szczegóły »
  • Muzyka

    Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki

  • Rekruter

    Pierwszy magazyn stworzony z myślą o branży usług rekrutacyjnych. Lekt...